RSS Feed

Vîntu

vezi toate articolele de
10 Sep 2010 la 11:55 81 comentarii 3647 vizualizari.

Am stat frumos şi am urmărit telenovela. Scenariul bine ştiut. Plictisitor chiar. Ce să scrii?, ce să mai spui?, totul era atît de previzibil. Invitaţi care mai de care, de la Roşca Stănescu şi Chiriac, la C.T.Popescu, trecînd prin Diaconescu.

De ce nu se scrie nimic pe Vox despre Vîntu, a fost prima întrebare? Întrebare inutilă, colegii mei de Vox fac chiar tot ce doresc, nu le spune nimeni ce, cînd şi cum să scrie. Dar pentru prima oară am simţit că fac parte dintr-o comunitate: pentru că mulţi au gîndit probabil la fel ca mine, hai să vedem şi nişte fapte, să aşteptăm ceva mai multe date, să ne asumăm că întîi filtrăm evenimentele şi apoi scriem. Pentru mine ziua de ieri a fost indiciul clar că Vox e un experiment reuşit.

Să trecem deci, ceva mai puţin isterizaţi decît ziarele şi televiziunile, prin aceste ultime 24 de ore şi să punctăm nişte lucruri.

  • arestarea lui Vîntu a pus definitiv ştampila pe lupta politică din România: avem şi am avut de  a face cu un soi de bande rivale de gangsteri care se bat pentru teritoriu. Declaraţia lui SOV despre momentul cînd “Băsescu va pierde în sfîrşit o bătălie” a fost de-a dreptul luminoasă: e ca-n gangs of New York, se fac două trupe care se bat pînă la moarte. Azi pierde unul, mîine altul, dar amîndouă se bat pentru acelaşi gen de influenţă.
  • Am mai scris despre asta, dar merită tot timpul subliniată: au ajuns mogulii să lupte pentru libertatea de expresie. Îmi place să-l numesc sindromul “Larry Flint”: lupta pentru libertate de expresie se duce cu mulţi bani obţinuţi îndoielnic. N-ai bani? Libertatea devine un lux stupid.
  • S-au strîns ieri pe la televiziuni toată floarea revoltată care apărea şi la arestările lui Gigi Becali, Patriciu etc. Unii cu discursul raţional: şi anume că s-a ajuns la o limită cu justiţia televizată şi cu folositul probelor din dosar pentru a stabili agenda presei. Alţii, cei mai mulţi, au trecut direct la atacuri politice sau pur şi simplu ultrademagogice. Spectacole jenante au fost presărate cu momente de bun simţ (C.T.Popescu sau Tolontan).
  • Ieri am rămas fără reacţie pentru că mi-am dat seama că această arestare era chiar singura modalitate de a-i pozitiva imaginea lui Vîntu, mogulul care are de departe cea mai proastă imagine în România. De ce să-l bagi într-o dramoletă cu stenograme, arestări filmate şi tot tacîmul după ce s-a văzut că acest gen de docu-drame au avut mai curînd efecte benefice asupra “victimelor”. Poate pentru că ai ajuns la fundul sacului cu fumigene…
  • Alianţa dintre moguli şi angajaţii lor împotiva puterii politice nu face decît să confirme un tipar balcanic tulburător. Istoricul Bogdan Murgescu scria despre o situaţie absolut paradoxală din ţările române ale secolului 18. Domnitorii vroiau să obţină mai multă libertate pentru ţărani în relaţia lor cu boierii pentru a-i putea taxa mai bine şi mai eficient. Boierii însă îşi stimulau ţăranii să ignore domnia şi să intre într-un soi de parteneriat. Şi astfel avea loc o alianţă stranie între “asuprit” şi “asupritor”, între ţăran şi boier împotriva domnitorului, pentru ca ambele clase să poată face faţă presiunii fiscale enorme. Am recitit acest pasaj tocmai ieri şi nu se putea să nu rîzi cînd vedeai toată floarea jurnalismului predicînd pentru apărarea boierului mediatic şi împotriva lui Vodă cel cumplit.
  • Din stenogramele SOV, cel mai realizat estetic pasaj este discuţia despre fiice. Încă o dată vă spun, aş face antologie literară cu stenogramele ultimilor ani. Este tot ce a produs mai bun spiritul artistic involuntar românesc în ultimul deceniu. Mostră cu o perlă sublimă a celui care a transcris convorbirea şi care a înţeles  la un moment dat că SOV ar fi zis “am vizajez” (de la franţuzescul envisager)

Sorin Ovidiu Vântu:- Anturajul este prost, GIGELU cu care este combinată  nu are prea mare afecţiune pentru ea, e o prietenă de-a  lui printre multe altele. GIGELU are 31 de ani… ăăă… soluţia pe care o recomand văzând despre ce… şi o tapează de bani. Soluţia pe care… Ăla nu lucrează nicăieri. Soluţia pe care o am vizajez eu, prietene, este să nu-i mai dai nici 5 bani. De ce-ţi sugerez soluţia asta? Exact aceeaşi problemă am avut-o eu cu IOANA şi exact asta este soluţia pe care am mers. Nu i-am mai dat 5 bani. Şi după o perioadă de ură, revoltă şi furie, şi-a revenit şi totul este OK. Şi era tot la vârsta asta.

Popa Nicolae:- Am înţeles.

Sorin Ovidiu Vântu:- De aceea, taie-i orice sursă de finanţare. Sugerez să-i ducă maică-sa mâncare, strict de mâncare, şi să-i lase bani foarte, foarte puţini, cât să aibă pentru ţigări. Deci nu-i mai da bani. Marea problemă a fiică-tii, s-a obişnuit cu bani mulţi, toacă bani mulţi, a ajuns să-şi plătească propria ei curte, şi de aici tot derapajul. Nedându-i bani, o obligi să se angajeze, cum s-a angajat fiică-mea la LONDRA. Că nu i-am mai dat eu bani, şi s-a angajat. Şi-a găsit un serviciu şi a început să muncească. Când a început să muncească şi să câştige banii ei, brusc a devenit foarte cumpătată cu aceşti bani.

  • Un prieten bun observa perfect un lucru. Pe Vîntu l-a pierdut aroganţa şi încrederea în Geoană. Cum se poate ca atunci cînd ai renumele de maestru păpuşar care nu semnează nimic, cînd în faţa casei tale e paradă de servicii mai mult sau mai puţin secrete, să vorbeşti la telefon cu un urmărit general fără să-ţi pese. SOV a fost sigur că cîştigă Geoană.
  • Răfuiala dintre banda lui Băsescu şi banda mogulilor face în continuare victime în toată zona neutră, a ziariştilor care nu-s plătiţi să apere sau să distrugă pe cineva. Nu o să mă alătur niciodată lui  Patriciu-Voiculescu ca să ţin discursuri despre libertate. Nimeni nu mai face politică, aici e o competiţie între smardoi. Politică înseamnă să discuţi despre criză să urli pro sau contra TVA-ului mărit sau pro şi contra măsurilor de reducere a cheltuielilor sociale. Însă cercul vicios arată altfel: justiţie de ochii lumii versus presă de ochii lumii versus adevăratele probleme care nu trebuie să stea în ochii lumii.
  • Vîntu o fi singur şi trist în celulă. Dar niciodată n-am simţit ca ieri că totul, absolut totul e la ei, la găştile moguli & gaşca Băsescu. S-au urît atît de mult încît au devenit, de fapt, parteneri. Unul mai pierde, altul mai cîştigă. Iar noi (înţelegeţi ce vreţi prin “noi”, nu mai am chef să explic) am pierdut de foarte mult timp cam tot.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


81 comments
  • 1

    Deci… Nu va spune nimeni ce sa scrieti… Si atunci este o pura coincidenta faptul ca din 3 articole… toate 3 il apara pe Vintu?!? Este doar o coincidenta faptul ca nici un articol dintre cele 3 nu cere public ca presa sa lase justitia sa isi faca treaba? Este doar o intimplare faptul ca cele 3 articole acuza (fara nici cea mai mica dovada) implicarea lui Basescu in arestare? Chiar nici un articol nu condamna linsajul mediatic executat de iRealitatea impotriva justitie?!?

    Hai sa fim seriosi! Singurii care va cred sint postacii anti-Basescu care, la fel ca si voi, cred ceea ce sint platiti sa creada!

    Din punctul meu de vedere, puteti sa va jurati cit vreti! Este atit de evident ca sinteti doar o rotita in mecanismul care tine mafia romana in viata incit dati in penibil cind incercati sa pozati in virgine nevinovate!

    Nu ar fi mai bine sa acceptati odata ceea ce sinteti? Asta e! Banul e ban si viata e grea! Chiar si jurnalismul trece prin stomac. Si se stie ca mafiotii platesc bine pentru serviciile prestate in interesul lor. Macar nu o sa mai fiti atit de penibili cind veti incercati sa ne convingeti cit de nevinovati sinteti voi… in timp ce articolele spun exact opusul… Nu ar fi mai corect asa?

    Kondor
    2010-09-10 12:17:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Corect, “emanatiile” Basescu si Vantu au aceiasi sursa, efect si consistenta! :-)

    BOCDefender
    2010-09-10 12:18:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    din perlele „napoleoniene” ale lui SOV:

    „întăriţi-vă statul!”

    a avut ghinionul să se întărească tocmai la el… :D

    val_one
    2010-09-10 12:19:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Te inscrii perfect in noul trend la realitatea : arestare politica.
    Cumva vreti voi sa il trageti si pe basescu in jos odata cu vantu.
    Vreti sa puneti semnul de egalitate intre vantu si basescu.
    Ei bine nu exista semn de egalitate, vantu e un hot pe cand basescu a ajuns de 2 ori presedintele tarii, cu toate pacatele lui.
    Esti un jeg si tu la fel ca toti colegii tai de la realitatea.

  • 5

    Bai, cat de perversi puteti sa fiti.
    Costi, Costi, Costi lasa-ne, lasa-ne.

    Raducu
    2010-09-10 12:26:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Pana la urma i-a dat bani aluia?
    Nuuuuuu, e o arestare politica.
    Restul e manipularea voastra.

    Raducu
    2010-09-10 12:28:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    nu as vrea sa va supar, insa cred ca deja e obositoare lingusirea lui CTP pe care o operati, fara suparare. parca nu e articol in care sa nu scriei, cu exceptia lui CTP, bunul simt al lui CTP, obiectivitatea lui CTP…omul e un nevrotic, ceea ce nu ar fi o problema in sine, doar ca elucubratiile sale sunt contaminate de veninul nevrotic cu care-i infectat. asa ca lasati-ma cu nefericitul acela, da e inteligent, are si o cultura destul de vasta, insa productiile sale fac foarte mult rau prin faptul ca intaresc un loc comun absurd a la mircea badea, cornel nistorescu etc…

    androidul cu sobolani
    2010-09-10 12:29:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @ grotaus Nu e semn de egalitate!

    Basescu a fost comandant de nava amiral si ofiter DIE si facea bisnita si contrabanda cu supraelastic cu sclipici. Nu a facut inchisoare nici inainte nici dupa 89.
    Vantu a facut bisnita inainte si dupa, a facut si face (acum) inchisoare … dar a stiut sa-si educe mai bine fata!

    E o diferenta. Basescu ramane un gunoi garnisit cu mult sclipici, parinte kitch și cu inteligenta reptiliana. Vantu ramane un personaj … foarte negativ, dar mult mai uman.

  • 9

    Momente de bun simt la CTP? Or fi fost, n-am avut nervi sa-l urmaresc. M-a apucat greata cind soma procurorii sa-i arate lui imediat toate probele pe care le au si-am zapat.

    t.o.bobe
    2010-09-10 12:34:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Asta cu “arestarea lui Vîntu a pus definitiv ştampila pe lupta politică din România” si celelalte, evident, au rezultat in urma filtrarii evenimemtelor? Pai asta si tot restul s-au spus ieri la cald, non stop, tu pe cine crezi ca aburesti cu filtrarea?

  • 11

    val_one, cum s-ar zice i s-a intarit,nu?

    sase sase
    2010-09-10 12:37:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    @ Costi Rogozanu

    De fapt, am pierdut imediat dupa ‘89.

    Am pierdut startul.

    Mai corect este ca a fost furat de smecherii tarii.

    Angela, Oradea
    2010-09-10 12:38:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    E oare de vina base ca Vantu l-a platit pe un condamnat definitiv ca sa stea departe de Romania si de executarea sentintei? Ca platile au fost facute prin diferite conturi si intermediari (asta insemnind ca Vantu era perfect constient ca face ceva ilegal?
    A putut Base influenta in vreun fel momentul arestarii lui Popa in Indonezia? Exista un singur moment in care ar fi putut fi inculpat Vantu fara ca autoritatile se fie acuzate ca vor sa devieze atentia opiniei publice?
    Si cind vorbesti de faptul ca Vantu se baza pe victoria lui Geoana, asta ce inseamna? Ca Basescu este rau si mafiot pentru ca Parchetul aresteaza cu probe si judecatorul confirma mandatul de arestare? Deci Geoana ar fi fost un presedinte la umbra caruia Vantu ar fi trait linistit? Cit de idiot poti sa fii ca sa scrii asemenea tampenii? Macar ai luat ceva bani sau te prostituezi de pomana?

    mihaela
    2010-09-10 12:39:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Ies sindicatele in strada.
    Vantu arestat.vor sa-i intimideze.
    Aoleu. Dictatura.
    Jurnalistii onesti de la Realitatea.
    Libertatea presei.Valeu.
    Doamne cat de penibili puteti sa fiti.
    L-ati depasit si pe dan Diaconescu.

    Raducu
    2010-09-10 12:41:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    In Romania ,daca esti pe fata anti-Basescu,te-ai spalat de toate pacatele.Poti sa furi 300 mii oameni,poti da tunuri,poti finanta complici la furt,nu conteaza, ti-ai luat o doza buna de “moralitate” din lupta impotriva lui Basescu.Oricand pozi poza in victima:Basescu te-a arestat politic,Basescu e un dictator,de aia esti in puscarie etc.E mai ceva ca spovedania urmata de iertarea pacatelor.Orice infractor de drept comun poate fi erou in ochii multimii (sau a jurnalistilor care “informeaza” multimea),daca a avut inspiratia ca inainte de prinderea lui asupra faptului sa-l blameze pe Basescu.Genial.

    daniela
    2010-09-10 12:42:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    acum ca lumea ii atrage atentia lui rogozanu cum ca prea-l zeifica pe CTP, se va incapatana si va persista. parca vad ca urmeaza un articol “CTP si obiectivitatea si forta patrunzatoare pana in miez a jurnalismului romanesc nealterat…quality”.

    devendra banhart
    2010-09-10 12:51:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Rusine

  • 18

    BLEAH ma faci sa vomit……..!

    ilie de la scularie
    2010-09-10 13:00:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Bun, bun. Vantu e baiatu’ bun, personajul pozitiv, justitia e corupta, vanduta lui Basescu, totul e o lupta politica.
    Dara v-a scapat si porumbelul: avem de-a face cu o lupta intre gangsteri. Misto. Si cred ca si asa e.
    Acum, singura care va iesi festelita, si asta definitv, va fi coana justitia. Nu numai ca i va cadea basmaua de pe ochi dar si rochita!
    Iar noi toti, cu ochii beliti la spectacolul televizuinilor o sa murim si n-o sa stim de ce!
    PS_ Sunteti pro sau contra? Nu reiese…

    mafoame
    2010-09-10 13:01:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Sunteti ca niste slugi la schimbarea stapanilor.
    Pana acum erati slugile lui Base si va platea Vantu ca sa nu fie luat la bulau.
    Acum ca stapanul al mare s-a suparat pe stapanul al mic…va e frica ca nu mai are cine sa va plateasca simbria.
    Asteptati ca niste catei vagabonzi sa vedeti cine va mai da de mancare.
    Banuiesc ca dupa ce o sa aflati cum trebuie sa va “orientati” o sa incepeti din nou sa scrieti.
    Eu zic ca merita sa stea oleaca in puscarie numai pentru faptul ca l-a ajutat pe Basescu sa ajunga la putere.

    Ionescu
    2010-09-10 13:10:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @Costi Rogozanu

    Daca se bat gangsterii puteai sa scrii articolul sub titlul
    “Nu trageti in pianist-ziarist!” :-)

    BOCDefender
    2010-09-10 13:10:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Jean Pădureanu: “Nu se mai fac blaturi pentru că oamenii nu mai au onoare”

    Bigshotnews
    2010-09-10 13:10:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    rafuiala basescu-sov seamana cu ciondaneala dintre cheloo şi puia.
    că tb vrea sa-l termine pe sov este clar. da’ cu calu’ ce-a avut?! de ce şi-a angajat partidu-n mizeria asta? mi-ar fi plăcut să aud şi părerea lui g.vişan sau hoară

  • 24

    @BOCDefender:
    Motivul pentru care ma numesc Bigshotnews:youtube.com/wat../
    Nu trageti in pianist!
    :)

    Bigshotnews
    2010-09-10 13:14:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Da, esti un om pierdut. Pentru tine nu mai e nici o speranta.

  • 26

    Daaa…cetepul a fost cu pişu’ cel mai lung pe Realitatea…Când trustuleţul pupa în cur pe beşinos şi el era ,,singurul care se lupta cu fiara puturoasă”totul era bine, duhnea a obiectivitate pleşi şi liipiceni.De când boarfele şi borfiţele au întors foaia,nu mai este bine.Mi-a placut Melaniţa Medeleanu.iar a lasat-o măgăroiul bătrân cu ochii ancoraţi(ca sa nu zic beliţi,nu-i place cuvântul) în arestu’ realităţii fără să-i închine (măcar)un…,,scoate dopul ”dragă!!!

  • 27

    @Bigshotnews:

    Aproape ma simt obligat sa-ti spun si eu pentru ce ma numesc bocDEFENDER … :-)

    BOCdefender
    2010-09-10 13:37:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Este un comentariu penibil, domnule Rogozanu. Imaginati-va, pentru un moment, ca cineva ar citi, ca sursa de informare despre aceasta chestiune, doar comentariul dumneavoastra. Nu spuneti nimic, dar sunteti scarbit; nu aveti pozitie, dar mimati verticalitatea; nu spuneti faptelor pe nume: savarsirea infractiunii de favorizarea infractorului. Pentru asta e facuta justitia: sa faca dreptate si sa pedepseasca faradelegile.

    erador
    2010-09-10 13:41:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    4 articole din 4… A intrat si domnul Cristian Teodorescu pe fir. Asa-i ca-i doar o… coincidenta?

    Kondor
    2010-09-10 13:44:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    CTP a fost absolut greţos cînd a început să-i plîngă de milă SOV-ului pe motiv de…sănătate. “Să nu uităm că dl Vîntu are şi problemele de sănătate pe care le are, o operaţie pe cord.” Mda, atît…bun simţ mai rar.

    haihui
    2010-09-10 14:13:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    mult stimate don Costica , cu respect ,esti cel mai tare .Baietii astia de scriau mai sus e invidiosi dom’le, matale scrii pe WaxPU[b]LICA,scrii mult ,mult ,nu spui nimica :) Dom’le,sunteti JENANT DE PENIBILI ,slugi la mogul manglitor.Traiasca lupta pt.pace !! Heil SOV ,iar voi, pudelii, faceti frumos,daca o sa iasa , va da os de ros.

  • 32

    dincolo de ceea ce este in dosar ,de acuzatiile care i se aduc, sov sta linistit acolo in celula unde nu e apa calda sa se spele pe fata si sa-si faca toaleta intima…va are pe voi care il lingeti neincetat de ieri …mai usor insa ca o sa-i luati pielea de pe…..

  • 33

    daca ceea ce a produs CTP ieri la iRealitatea este mostra de bun simt inseamna ca nu ne-am uitat la aceeasi emisiune (e drept eu am ascultat numai la postul de radio care retransmite pe cel de TV. paranteza in paranteza: suntem unici cu acest post de radio unde ni se sugereaza ca vedem cand de fapt noi numai auzim. semana cu emisiunea ora vesele – de 24 de ore). Omul (CTP) e dus. se pricepe la justitie, politica, tenis, fotbal, film. dar la ce nu se pricepe oare? dar parca era vorba de altcineva in articol. dragi jurnalisti, nu va inghesuiti la voiculescu sau patriciu pentru ca sunt urmatorii pe lista. ordinea nu conteaza.

    Andrei
    2010-09-10 14:56:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Da’ ce repede pui semnul egal intre Vintu si Basescu… Deci nu discutam despre eventuala vinovatie a lui Vintu, doamne fereste. Totul e vendeta politica, razbunare a lui Basescu, justitia-i controlata politic, etc.
    Da’ la ipoteza ca Vintu chiar e vinovat de “favorizarea infractorului, si poate chiar i-a trimis bani lu Popa, si poate chiar procurorii au avut dreptate sa-l retina, la ipoteza asta te-ai gindit?
    E nitel cam jenant ca pina si tu sa incerci sa ne inoculezi ideea ca toti sunt la fel de hoti si totul e o lupta politica, nimeni nu-i de fapt vinovat in fata justitiei. Inteleg asta la CTP, Nistorescu, DD, SRS, Chiriac, Ursu, etc. De ;a tine insa aveam ceva pretentii. Da’ se pare ca in ultima vreme si la tine foamea a ajuns mai mare decit deontologia….

    bogdan
    2010-09-10 15:07:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    rogozanule imi pare rau ca voi sunteti principala cauza pentru care se pierde increderea in justitie. termenul asta de justitie televizata voi il creati si voi il sustineti . nu cred ca am vazut vreun procuror sa vina la tv sa explice ceva. voi stati cu toti la intrare si dati vestile: mcutare s-a dus la parchet, cutare s-a intors din arest, etc. apoi chemati o sleahta de dat cu parerea si incepeti si opiniati pe procedura , pe motive, pe politica , etc. sa spui ca arestarea lui vantu este una politica trebuie ori sa ai memoria scurta , ori sa fii platit de el si sa te doara, ori sa fii prost. in tara asta chiar nu mai exista limite, totul este din vina lui basescu , totul se intampla ca vrea basescu. daca ii era prieten , a vrut sa ii arate pisica , daca era dusman, i-a facut felul, daca nu pateste respectivul nimic, a u batut palma. voi nu intelegeti ca voi il faceti mai puternic decat este. eu am incredere in justitie, mai mult decat in presa de o mie de ori. oamenii aia lucreaza dupa niste norme si proceduri la urma urmei, jurnalistii dupa comanda din pacate. sper sa aveti probleme cu justitia si sa vedem daca dupa mai spuneti ca justitia e cprupta sau noi incercam sa o corupem mai mult decat este.

  • 36

    O Romanie handicapata II

    Se pare ca nimeni nu realizeaza ca ne apropiem cu pasi siguri spre dictatura, spre reeditarea vremurilor in care puterea comunista te salta si infundai puscaria daca indrazneai sa faci opinie separata. Asta se intampla si astazi cand arestarea lui Vantu ar trebui privita ca un semnal mai mult decat ingrijorator pentru sanatatea statului de drept si a democratiei pe care, parca, ne-o doream cu totii in decembrie ‘89.
    Romania condusa de basescu ne ofera insa cu totul altceva. Aproape pe nesimtite pentru unii, se insinueaza CEL PUTIN modelul “democratiei” patentate de Putin in Rusia, unde manifestantii anti-regim sunt ridicati din strada de fortele de ordine, dupa care nu se mai stie nimic de soarta lor, unde patroni de trusturi media sau oameni de afaceri sunt arestati fiindca se opun politicii oficiale si unde temuta mafie rusa este infiltrate la toate nivelurile. La noi, toate astea se-ntampla pe fondul unei Romanii handicapate in care lupta de clasa este reeditata la indemnul celui care se declara mai anticomunist decat tinerii iesiti sa moara la Revolutie.
    Romanii sunt astazi mai inraiti si mai invrajbiti decat a reusit Iliescu sa-i aduca in anii ’90, prin manipulari grosolane. Sunt preocupati de vecinul de peste gard, de cum a facut avere X sau Y si-si exprima satisfactia cu o bucurie maladiva atunci cand “dusmanul” generic intra-n belea, in loc sa-ncerce sa priveasca cu OCHII MINTII.
    Asa se intampla si in cazul de fata pentru ca vad in persoana lui Vantu exponentul cel mai de seama al antibasescianismului si al celor care au “supt sangele poporului” .
    Vantu nu i-a “nenorocit” decat pe naivii care au depus bani la FNI crezand ca se vor imbogati peste noapte. Asa a fost si cu Caritasul si cu alte jocuri de tip piramidal, iar in capitalism e si pacat sa nu profiti de pe urma ignorantilor sau a celor slabi de inger.
    Basescu nu face dreptate. Basescu se razbuna pe dusmanul sau de moarte care-I ameninta existenta politica, isi regleaza conturile asa cum se obisnuieste in interiorul Mafiei si cum s-a procedat – e drept, la un alt nivel – in cadrul PDL-ului cu ocazia remanierii. Presedintelui ii pasa cat negru sub unghie de romanii pagubiti sau de ideea de JUSTITIE. El urmareste doar sa-si perpetueze mandatul prin modificarea Constitutiei si “reformarea” Parlamentului intr-un organism obedient iar acest lucru nu se poate realiza decat cu o presa aservita, compromiterea opozitiei si a elitelor, suprimarea dusmanilor si mai ales cu un popor “anesteziat” .

    Am scris aceste randuri nu pentru a-i tine partea lui Vantu si nici a altcuiva. Insa mi-este SINCER teama ca ne-ntoarcem incet-incet in niste vremuri pe care nu le mai vreau reinviate. Nici macar in proportie de 20%. Nu-mi doresc un singur tip de presa care lauda “justitiarismul” lui basescu, politicile de “insanatosire” economica ale lui Boc sau “eleganta” in exprimare a Ebei. Mi-e groaza ca cei mai multi dintre noi sunt ORBI si SURZI la proiectul ce se-ncearca a fi pus in practica, mi-e frica fiindca daca stim putina istorie, e lesne sa ne amintim ca exact pe un astfel de fond, pe “nisip miscator” au aparut dictaturile – in uralele maselor a fost instalat regimul national-socialist al lui Hitler iar asta nu-i decat cel mai edificator exemplu.
    Suntem preocupati si observam numai lucrurile mult prea marunte in loc sa fim atenti la haul care ne ameninta.

    dandragos69
    2010-09-10 15:41:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    E posibil ca in urmatoarele zile sa aflam ca in spatele razboiului Vantu-Basescu, sau Basescu Vantu se afla regizorul-mogul Voiculescu :) ) – glumesc bineinteles, pentru a mai slabi un pic incrancenarea de aici. (PS: 1.nu sunt fan Vantu; 2.nu sunt nici pagubit nici castigator, nici investitor la FNI)

  • 38

    Mama mea, ce logica chinuita ca sa eviti adevarul! Inca un bandit care chiar daca nu va face puscarie va ajunge in cenusa acest Vantu. O varianta mai slabuta intelectual dar mai spilcuita decat Patriciu! In locul vostru, mi-as cauta loc de munca!

  • 39

    @GERULA al HATRU: Bun comentariu! chestia cu WAX-ul trebuie tinuta minte!

  • 40

    Mie-mi place ce şi cum ai scris. Nu este cazul acum, dar pentru articolul ăsta din partea mea, poți avea rateuri până la sfîrșitul anului. :)

    În ceea ce-l privește pe CTP, deși nu văd în el chiar întruchiparea moralității, și-a ales meseria de deștept. Are vocație pentru ea.

    marius v
    2010-09-10 15:57:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Ce se intampla acum la arestarea lui Vantu ne arata in ce hal este tara asta.Oameni din presa fac afirmatii fara acoperire, Vantu este aparat din principiu ca a fost facuta arestarea la ordinul lui Basescu si tot ce ordona el este gresit, iar ceilalti moguli sa se pregateasca si ei ca sunt urmatorii pe lista.
    Nu s-a discutat insa cum era normal despre invinuiri si daca se justifica arestarea sau nu.
    Se sustine ca a fost facuta arestarea pentru a deturna opinia publica de la discutarea situatiei in care este tara la TV-uri. Va rog sa-mi spuneti unde ati vazut astfel de discutii ? Unde sa se spuna ca pensiile si salariile au scazut nu pentru ca are Boc si Basescu ceva cu bugetarii ci ca numai sunt bani la buget.
    Avem un raport supraunitar asistati social/bugetari deci un deficit structural care trebuie corectat in vreun fel.
    Avem un alt deficit la nivelul formarii PIB-lui care s-a format mai mult pe seama vanzarilor din importuri , productia din agricultura fiind inexistenta , lucruri ce trebuie tratate cu maxima seriozitate si pentru care ar trebui ca partidele sa convina cu toate asupra unui plan multianual de urmat.
    Ati vazut undeva vreo discutie despre astea toate !
    Totul este o mascarada vezi costumatiile lui Ponta si Mazare la intrunirea TSD, vezi planul iresponsabil al Liberalilor vezi toate declaratiile opozitiei care vede situatia actuala ca rezultat al coruptiei si proastei gestiuni a PDL si propune numai daramarea guvernului, alegeri anticipate si dupa aceea trai neneaca pe banii bugetului caci toate problemele s-au rezolvat! Asa ca ce nevoie are Basescu de abaterea opiniei publice de la pro blemele tarii. Unde butonezi dai de Bote si Bianca, de Nikita de Crudu si de altii ca ei, sau eventual dai pe antena trei abonata la injurarea PDL si a lui Basescu.

  • 42

    … cu virgulă, după link-ul acela

    marius v
    2010-09-10 16:03:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    voxpublica un experiment reuşit?
    un experiment porneşte de la nişte premize/condiţii şi ajunge la nişte rezultate/concluzii. care sînt ele? putem să le cunoaştem şi noi?

    nedormitul
    2010-09-10 16:07:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    matale scrii pe WaxPU[b]LICA,
    scrii mult ,mult
    nu spui nimica :)
    Dom’le,sunteti JENANT DE PENIBILI ,slugi la mogul manglitor.
    :) )) :) )) :) )) waxpulika…

    Gerula esti beton !!!

    Ovidiu
    2010-09-10 16:08:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    Ha,ha!

    Costi Rogo zice:

    ,,Am stat frumos şi am urmărit telenovela. Scenariul bine ştiut. Plictisitor chiar. Ce să scrii?, ce să mai spui?, totul era atît de previzibil”.

    Las la o parte faptul ca, daca tot SCRII, scrie naiba CORECT,cu semnele de punctuatie la locu` lor!

    Adaug si spun ca…daca tot ai urmarit ,,telenovela” (???!!!) si te-ai plictisit….si ,,ce sa scrii?”…etc….de ce naiba TOTUSI te-ai incumetat in cele din urma?
    Daca spui ca ,,totul era atat de previzibil”,DE CE n-ati scris VOI primii si sa ne puneti si pe NOI in tema?

    Si la care ,,telenovela” te referi,d-le Rogozanu?

    Am trait s-o aud si p`asta!
    Cica mogulu` Vantu se lupta pentru ,,libertatea de expresie”!
    Poate pentru LIBERTATEA lui, asa mai…da!

    Ha!
    I-ati pregatit deja…statuia???
    Si covoru` rosu?
    Mai zici tu ca un prieten bun a spus ca :

    ,,Pe Vîntu l-a pierdut aroganţa şi încrederea în Geoană.”

    Zau?!
    Asta ,,da” circumstanta …atenuanta!
    Pe tine…pe voi…ce va VA PIERDE…cat de curand?
    Poate aceeasi aroganta!
    Sau poate imbecilitatea de a crede ca cei care va citesc sau va asculta la tv. sunt ….redusi mintal.

  • 46

    Jurnalisti de la Realitatea si astia de latrati pentru vantu,v ati umplut de cacat a mia oara.
    Nimicuri ce sunteti..

  • 47

    Dle Rogozanu, cred ca ati dezlegat misterul “facliei violet” azi. Adicatelea cazu mitul papusarului care fu facut din tastatura de omul in care subit incepuse sa creada sincer si totul pe fondul independentei pe care dl SOV o lasa oamenilor dniei sale cand venea vorba de presa. Adica dl Vant, conform stenogramelor (straniu obicei si straniu felul in care media il rumega pe zile si episoade-vin aia scot un episod nou si toti deschid cu asta)credea sincer ca geoana castiga si anunta zorii unei noi epoci care semanau cu raiul ala pamantesc prppovaduit in Turnu de veghere. Si Geoana dle s-a dus sa-l viziteze, el l-a primit ca o gazda buna, iar ala de la PSD cu hrebe si vanghele il facusera deja. Iii sunasera pe Catavenci si hotnews sa-l poseze cum intra la SOV si dupa au exersat pozitia mutului din seara confruntarii finale. Si seara aia cu alegerile castigate ba de unu nba de altul de fapt ni s-a dat ca sa il piarda astia doi pe Vantu, nu inainte ca cei de la Catavencu sa declare faliment si sa faca rataciti neste milioande de dolari :) ). Sannebunesc!
    Da ia cetiti mai jos dle Rogozanu! Nu ma-ndoi nici de independenta dvs, nici de naivitatea dvs si nici de faptul ca dintr-un reflex defensiv v-ati trezit invetand apa calda in paragraful cu pritina: papusaru’ nu-i papusar! N-o fi chiar asa, e clar ca sunt mai multi, dar ce va spune dvs felul in care tati ii povesteste fetei ca el vrea sa-l scoata pe Viorel, cum ii zic la ei in gashka, basma curata, dar legal? Dl SOV pregateste de pe telefonul mobil stenogramele care au fost publicate azi. Astea-s manevre de maestri papusari cu la fel de multe trese!!! Isi impart iar teritoriul dupa criza si ne mai dau noua cu ceva praf in ochi.
    Dl SOV stie o treaba sa-si faca reputatie cumparand oameni la fel ca la Gelsor, BRS, BID. Pana mai deunazi avea nevoie de ziaristi. Inainte de asta a avut nevoie de neste finantisti de CEC si de BNR si de 2 anonimi Popa si Vlas.

    Rika Venturiano
    2010-09-10 17:06:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Bigshotnews: Cu toata sila care o resimt fata de ceea ce se intampla,m-ai facut sa ma prapadesc de ras!

    Radu Popescu
    2010-09-10 17:06:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Il tot aud pe caricatura asta de marinar care din nefericire a mai si fost ales de pulime presedinte ca tot zice de “moguli ” oricum nici nu cred ca stie ce insamna , dar altceva vreu sa spun, mai “mogul” ca el nu cred ca e nimeni in tara asta chiar nu se gaseste nimeni sa-i spuna in fata ca defapt el e seful cel mare, mogulul mogulasilor !

  • 50

    Cristian Tudor Popescu cu bun-simt? Cand? Unde? Glumesti :)

    Sincer nici nu ma asteptam sa accepte cineva din Realitatea faptul ca SOV este adevaratul vinovat in cazul delapidarii acelor miliarde. Deasemenea nu ma astept ca cineva din Realitatea sa recunoasca ca “trustul” respectiv este inchinat denigrarii lui Basescu ca plan principal.

    A, uitasem:

    REALITATEA = FALIMET :)

  • 51

    @Rogozanu

    Ti-a mai spus cineva ca semeni cu ciobanasul din Miorita?

    mac gregor
    2010-09-10 18:08:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Cu cata indarjire il apara toti guzganii pe stapanul lor! Si-au pierdut si coerenta atacurilor si luciditatea. Articolele sunt scrise parca in graba, intr-o fuga nebuna pe holurile televiziunilor si ziarelor, frazele se rup la jumatate, ideile raman in aer. Se vede ca ultimul mesaj al lui Vantu pentru sclavii lui a fost de fapt altul: “Aparati-ma cu orice pret, aruncati cu tot ce aveti in oricine, puneti toate tunurile (tonomatele) pe magistratii pe care nu i-am putut intimida sau cumpara, pentru ca daca pic eu, picati si voi!”
    Un dezorientat spunea dimineata pe postul FNI-st ca daca ai voie sa iti ajuti sotia, chiar daca are probleme cu legea si nu esti considerat vinovat, de ce sa nu poata si Vantu sa il ajute pe amaratul ala! Cred ca a expus principala tinta a avocatilor lui Vantu. Sa dovedeasca, cu acte in regula, ca el si Popa sunt casatoriti.

    Andrei
    2010-09-10 18:27:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Dom` Rogozanu,
    ieri pe iRelitatea se spune despre Vintu ca ar fi poet; cind semnati o cronica la un volum semnat de poetul Sorin Ovidiu Vintu?

    Canuta
    2010-09-10 18:52:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    @autor
    esti sub limita P-E-N-I-B-L-T-Ă-Ț-I-I.
    ne zici si noua daca vîntu(ca bășina nu pot a-i spune)
    si-a platit datoriile la buget inainte de a-si pune pasta de dinti si sapunelul in sacosa?
    ca sigur juma de milion de pensionari inca mai asteapta dividente de la FNI
    heil sick tear !

    silviu
    2010-09-10 19:03:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @androidul cu sobolani: sper ca s-a inregistrat tot ce s-a intamplat ieri la RTV. Ca a ramas undeva, intr-o stenograma sau pe un suport magnetic tot ce s-a spus ieri la televizor. Si”bunul simt monumental” al lui CTP care in apararea lui Vantu a inceput sa spuna ca pagubitii FNi au fost niste hoti lacomi, si madam Gorghiu, avocata pagubitilor FNI care considera ca Vantu e nevinovat( sa se mai mire cineva ca nu merge justitia cand propriul tau avocat platit cu bani grei pactizeaza cu adversarul),si Dinescu care spunea ca Vantul e un intelectual pentru ca are o mare biblioteca.(cred ca Ceausescu era chiar un mega-intelectual, ca toate bibliotecile din tara erau ale lui)…si tot asa. Si daca vreodata Vantu va fi condamnat pentru toate hotiile lui, sa li se puna acestor persoane( ca oameni imi este greu sa le zic)probele in fata. Ca altfel o sa avem surpriza sa auzim alte tirade sforaitoare si mincinoase din gura lor.

  • 56

    Unde sunt frate vuvuzelele Cris,nae,Pandele,Lehman,Virgil si toti nespalatii aia care clamau dictatura lui Base?
    Chiar vreau sa-i vad aparand SOV-ul,ca in SRS,Chireac,Ciuvica si Niatorescu mi-am pierdut increderea!
    Au halit mangotii de pomana,hahalerele.Da’ si Vantu,mare prost!

    tamara's nephew
    2010-09-10 20:00:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @Adi: felicitari! unul dintre cele mai bune comentarii

    asclepios
    2010-09-10 20:28:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @Radu Popescu: SOV am auzit de schiopul asta numai lucruri bune in ultimul timp si cred ca acestui specimen ar trebui sa-i ridicam o statuie sub numele dreptatii acestui popor pentru ca altceva nu meritam. eu nu am sa vad asta niciodata, ca acest popor sa iasa in strada si sa inceapa sai linseze pe acesti nemernici incepind cu Patriciu , Voiculescu, Vintu , etc , pentru ca suntem prea lasi , ca si in 89 nu am fost in stare sa ne ridicam impotriva lui Ceausescu fara ajutorul de afara. Asa ca, ar fi cazul sa va schimbati atitudinea si sa faceti ceva impotriva acestor banditi. in justitie nu poti sa ai incredere. pe baricade. spinzuratii, linsatii, impuscatii, sugrumatii, faceti ceva. Azi l-am urmarit pe Vadim Tudor care se plingea de ciinele lui SOV, pentru ca dragul de el a fost ranit. mai taci mai relicva unei epoci propagandiste , daca l-ar fi calcat masina pe ciinele lui Basescu ai mai fi urlat asa , mai prefacatura si falsificator de istorie.

  • 59

    apropo de ctp – e adevarat, poate e isteric si apucat. dar poate restul au alunecat atit de tare in isterie incit de vreun an jumatate imi pare un tip normal. asta e. eu insumi l-am ras cind sarea calul aiurea.

  • 60

    Rusine Voxpublica rusine! Cum e posibil ca toate articolele sa il apere pe Vantu si cum e posibil sa fie asa putine articole cand in general un subiect fierbinte musteste de postari noi … interesul poarta fesul si aici si este jenant … nu mai am ce cauta pe acest portal!

    Anonymous
    2010-09-10 21:12:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    se pare ca bardului atragator de flegme anticomuniste ii pare rau mai mult de cainele vantului decat de oamenii omoriti de nevasta-sa.
    dar pe undeva e normal sa fie asa.si el tot un caine de casa a fost toata viata lui.acum e doar o jigodie talentata.

    silviu
    2010-09-10 21:38:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @tamara’s nephew: 56: clona nenorocita!
    doar ei, adversarii pupinbasescului mieu isi iau banii pe postari, eu muncesc doar pe cateo doza zilnica de etnobotanice ca alealalte is mai scumpe….

    tamara's nephew
    2010-09-10 22:02:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    De departe,analiza lui C.Rogozanu este cea mai realista si mai profunda radiografie a vietii politice si economice reale,romanesti.
    SI DE UN MARE CURAJ CIVIC!
    DE AICI INCOLO,TOATA LUMEA VA INTELEGE SI VA PROMOVA ACEST ADEVAR,SCRIS/PREZENTAT PENTRU PRIMA OARA PUBLIC IN ROMANIA.
    (Acest lucru va fi reflectat si de cel mai crunt atac din partea POSTACILOR DE PRETUTINDENI!)
    Razboiul “clan de interese/contra alt clan” are profunde radacini in istorie,nefiind ceva aparut doar la noi,sau de ieri,alaltaieri.
    Imparatul Romei si senatorii/latifundiarii au fost in permanent conflict,adica politicul cu economicul,pina cind imparatul care a ingropat Republica,a “cistigat” totul.
    In Anglia aceeasi batalie intre regele “politic” si “lorzii” bogati,pina CIND acestia l-au deposedat pina si de cap pe rege,sub Cromwell.
    In epoca moderna,politicii au devenit vizibil oamenii si exponentii “economicului”,bogatilor iar aceasta evolutie impinge inainte societatea europeana sau americana.Numai in tarile bananiere,politicii mai controleaza totul ca la noi,iar totul este in faliment.
    In America,cel mai puternic om de pe pamint,este un simplu reprezentant/exponent al intereselor economice ale tarii,iar nu un “Tatuc”,ca in Romania postdecembrista.
    Razboiul Tatuc/politici cu “economicii”/bogatii a inceput dupa Revolutie,cind postcomunistii au preluat puterea si se striga periodic,atentie…exploatatorilor…,capitalistilor.
    Intre timp ROMANIA A DEVENIT CAPITALISTA,MEMBRA UE si “exploatatorii” au devenit “moguli”,porniti sa fure intreaga avere nationala,incit exista pericolul ca politicilor sa nu le mai ramina nimic.
    Cita vreme Romania va ramine a tatucilor, iar “economicii” vor sta la “mina tatucilor”,nimic nu se va leaga in tara,afara de saracie si dezastru,care sint prezente de mult,chiar daca nu erau asa vizibile si cu asa “colti” ascutiti.
    Nici nu putea fi alta situatia,cind la o populatie de 22 de milioane avem doar ceva peste 3 milioane de salariati la “privat”.Adica un salariat trebuie sa tina 7 oameni,prin munca sa!
    Numai “economicii” sint interesati in dezvoltarea industriala si crearea de locuri de munca.
    Sub tatuci/”politici” locurile de munca au disparut cu desavirsire,dupa 1989 fiindca ei traiesc din buget nu din ce muncesc/produc ei!
    In 2008-2009 era ca un Patriciu si altii ca el sa cistige puterea si sa faca “proiectele economice”,dupa interesele de functionare ale economiei capitaliste,nu ale politicilor “postcomunisti”,dar n-a fost sa fie!
    POSTCOMUNISMUL A MAI CISTIGAT,PRIN SARACIA PE CARE A PASTRAT-O INTACta si prostirea oamenilor cu pericolul MOGULILOR,INCA MULTI ANI DE EXISTENTA A TATUCILOR IN ROMANIA.
    Nereusita “economicilor”de 20 de ani,de a prelua “puterea” de decizie economica nationala,i-a adus deopotriva pe salariati si pe patroni la sapa de lemn.Clanul politicilor nu vrea nici cum sa piarda din mina “malaiul” rezultat din aceasta situatie,refuzind orice reforma “extinsa”,PROFUNDA.
    Lupta intre “politici” si “economici” ramine strinsa si pina la urma “economicii” vor reusi sa-si uneasca interesele de dezvoltare economica in intreaga tara,pentru a face ei legea.Altfel “economicii” vor dispare si vom ajunge cu totii “salariati” la nimeni,hraniti de banii si cantinele UE.
    Cita vreme politica economica o vor face tatucii si politicii,vai de noi si de Romania.
    Se pare totusi,ca ceeace n-au reusit sa faca “economicii”,adica sa aseze la locul cuvenit tatucii/”politicii” postcomunisti,o va face fara drept de apel,criza “de iarna”.
    Numai un guvern de tehnocrati si sustinut puternic de “economici” mai poate salva Romania de la 20 de ani de saracie.
    POLITICII AU PIEDRDUT RAZBOIUL CU CRIZA,DAR SI ORICE CREDIBILITATE,DIN LIPSA DE PROIECTE ECONOMICE,IAR PROGRAMELE ECONOMIOCE ALE ALTORA LE-AU RESPINS fara motivatie,FIINDCA ELE AR DEZINTEGRA TOTAL LUMEA LOR,A “POLITICILOR” FARA GRIJI “ECONOMICE”.

  • 64

    excelenta melania medeleanu. comentariul lui rogozanu si prestatita melaniei fac ca toate acestea sa nu fie cantarea romaniei

  • 65

    nu-l mai linge-n cur pe sefu ca mai sta mult inauntru.linge-ma pe mine!!!

    rogo vuvuzelu
    2010-09-10 23:24:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    greu la deal,cu boii slabi

    Rogo ,ratacisi poteca
    însă, nu te panica
    te aduce iar pe drum
    de mânuţă ,nenea Leca.
    Şi,să fii cu moda-n ton
    Are şeful tău un snop ,
    pentru multele-ţi mătănii,
    pentru lustruit de ghete
    (cu nădragii, altfel, cum?)
    Îţi dă Vântu un baston :)

  • 67

    @GERULA al HATRU: Cata profunzime! Mai ai? Ca ai putea sa scoti un volum. sfatul meu? Apuca-te de popice!

    Plisken
    2010-09-11 00:32:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    Foarte de acord cu ce spui, doar un singur lucru nu se leaga in capul meu: daca era sigur ca iese Geoana, de ce i l.a servit pe tava, invitandu.l la el, cu o zi inainte?

  • 69

    Cred ca ar fi trebuit sa pui accentul pe modul in care se comporta analistii si ziaristii de doi bani pe care-i vedem cum il apara cu dintii pe Vantu. Nu te includ aici, ca sa stii. Textul tau e decent , gandit si chiar curajos. Dar avem specimene care bat recorduri.

    Daca-mi permiti un link, daca nu, scoate-l : carbon14.ro/201../

  • 70

    [...] AICI EOL ,altfel mogul de treabă mult stimate don Costica , cu respect ,esti cel mai tare .Baietii astia de scriau mai sus e invidiosi dom’le, matale scrii pe WaxPU[b]LICA,scrii mult ,mult ,nu spui nimica Dom’le,sunteti JENANT DE PENIBILI ,slugi la mogul manglitor.Traiasca lupta pt.pace !! Heil SOV ,iar voi, pudelii, faceti frumos,daca o sa iasa , va da os de ros. [...]

  • 71

    @Plisken:(ce iei în plisk , vreun melc bălos sau altceva,mai consistent ?)
    AMABILITATE,numele tau e Plisken.Mersi pt.sfat,joc de multa vreme popice dar acum am o problema : folosesc la joc drept bile numai ţeste de tembeli şi a apărut o pană în aprovizionare.Imi împrumuţi ţeasta matale?Ar corespunde exigenţelor mele legate de jocul de popice

    SUGESTIE
    dai sfaturi atunci când ţi se cer ,nu când vrea muşchii matale ,altfel poţi să o iei in plisk .Hai ,pa si ….
    în rest, chiar crezi că merită să ne luăm noi la poceală pentru nişte slugi de mogul ?

  • 72

    costi,
    ai citit toate comentariile ?

    ce concluzie tragi?

    george andrei
    2010-09-11 08:26:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    Intai l-am citit pa Gotiu(este irecuperabil) acum va citesc pe dumneavoastra, domnule Rogozaru. Sper sa nu va mai gasiti de lucru in mass media dupa ce cade imperiul de carton iRealitatea!
    Multumesc!

    ciprian p.
    2010-09-11 15:04:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    nu va este rusine sa tot vorbiti de cainele lui vintu ,chiar sunteti asa de saraci mental si spiritual sa nu aveti alte teme decit vintu. si barosanii lui.
    Eu inteleg ca trebuie sa-l lingeti in fund pe seful vostru si din cauza asta umblati toti in genunchi , dar asa zisilor reporteri , va rog sa mai schimbati tema. eu cred ca reporterii care nu prea erau grozavi in meseria lor au fugit toti la realitatea pentru ca a fi reporter la realitatea nu trebuie sa ai un IQ mai mare decit cel al unei muste. rusine

  • 75

    VINTU CU TARA LOR DE VINTURI(il etouffe et il pét)
    comme ca/
    youtube.com/wat../

    ET VOUS?

  • 76

    +
    ET VOUS?

    MADOFF – &DOC. NU STRICA PE ACEASTA PLATFORMA
    donc:
    +
    Le financier Bernard Madoff condamné à 150 ans de prison
    ………………………………….
    Bernard Madoff, ses codétenus le vénèrent
    ……………………………
    Bernard Madoff, le prisonnier bienheureux
    ………………………………….
    Paris-Match — La vie carcérale du plus grand fraudeur de l’histoire contemporaine des Etats-Unis est loin de l’enfer imaginé.
    …………………………………..
    Bernard Madoff est heu-reux en prison !

    &:
    webcache.google../
    =fr&ct=clnk&gl=fr

    &+

    france24.com/fr../

    &+

    webcache.google../

  • 77

    Daca din “lupta politică din România” pica cine merita, eu nu ma pling. In rest, numai de bine, eu zic sa ne pastram mintile, ca are cine sa-l apere pe Vintu, ca nu e sat fara ciini. “Spalarile” de la RTV sint de-a dreptul penibile si nu fac nici un bine lui Vintu la imagine publica, asha cum se poate crede…

    Dan D.
    2010-09-11 17:44:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    Arestarea escrocului i se pare criticului literar o “telenovela”.
    “Am stat frumos şi am urmărit telenovela”.
    Si pentru ca in ziua aia (cind se desfasura “telenovela”) pe Voxpublica nu s-a scris nimic despre Vintu, criticul cinematografic gasesete ca ar fi un experiment reusit.
    Bagi capul in nisip si te numesti Gotiu.

    Canuta
    2010-09-11 19:17:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    Vîntu
    adica flatulația sau bășina?
    ca n-am inteles prea bine.
    la filosofii d-astea am repetat clasa de doo ori.

    silviu
    2010-09-11 19:33:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    Rusine Costi.Te-am citit pana azi dar de acum nu.Te salut SI SUCCES in apararea sefului poet….

    bogdan
    2010-09-12 00:16:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    Ba, Costi du-te ba, la o revista literara de-aia cu 200 de exemplare pe luna, si ia-o de la capat. Te-ai facut de cacat aici.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TV UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!