![]() | Voicu – o șansă mare pentru magistrați și o îngrijorare pentru minevezi toate articolele de Sever Voinescu28 Mar 2010 la 21:06 49 comentarii 1468 vizualizari. |
De pe la episodul al III-lea, nu am mai urmărit stenogramele Voicu. Am înțeles bine sistemul încă din primele două episoade și știu că, de acum înainte, viitoarele numere ale acestui roman – foileton nu mai pot aduce altceva nou în afară de nume. Nimic nou în privința sistemului, nimic nou în privința originii sale, nimic nou în privința anvergurii sale…
text preluat de pe blogul lui Sever Voinescu
Din ceea ce am citit, două lucruri mă impresionează puternic. Primul, felul în care judecători de Înaltă Curte vorbesc cu unul ca Voicu, dar și ce vorbesc unii magistrați supremi cu unul ca Voicu. Vorbesc despre dosare, promit, sînt chemați la ordine, înghit promisiuni de șpagă și, dacă nu iese, se scuză tremurînd, jură, se tînguiesc. E degradant! Zilele trecute, un tînăr magistrat îmi spunea că cei care cred că problema lor ține de bani, de salarii și sporuri, se înșeală. E o problemă de respect. Societatea le datorează și nu le acordă respect. Înclusiv în formă salarială. De acord! Absolut de acord! Numai că respectul nu se obține nici prin lege, nici prin hotărîri judecătorești definitive și irevocabile. Se obține greu, cu un efort etic considerabil. Și se pierde ușor. Paradoxal, eu cred că întregul corp profesional al magistraților are acum o excelentă ocazie să cîștige respect din partea cetățenilor și să dea de rușine cu politicienii (știu că mulți magistrați vor și asta). Dacă întregul corp profesional are, solidar, o anume reacție – cea firească, de bun simț și onoare – sînt sigur că magistrații vor cîștiga prestigiu moral. Dacă nu, arată că nu sînt cu nimic mai buni decît politicienii care își acoperă, la adăpostul votului secret, colegii corupți și mincinoși. Mai mult, dacă magistrații tac și învîrt hîrtii în interiorul breslei fără să se întîmple nimic, efectul va fi invers. Așadar, cazul Voicu mi se pare un examen de conștiință pentru întregul corp al magistraților. Ca la orice examen, o dată ce ai intrat în sală ai două opțiuni: ori ”îl pici”, ori ”îl iei”. Stenogramele Voicu au băgat pe magistrați în sala de examen. Au și tras biletul. Acum, depinde numai de ei.
Dar e și ceva ce mă înspăimîntă în stenograme. La un moment dat, Voicu spune că, dacă pierde Geoană alegerile, rețeaua e în funcțiune, lucrează, e gata de ”gherilă”. Despre ce rețea o fi vorbind? Și chiar lucrează? Condiția ca rețeaua să lucreze s-a îndeplinit: Geoană a pierdut. Nu pot decît să sper că cei care trebuie să știe răspunsul la aceste întrebări îl știu și că noi, cei care am fi lucrați de rețea, vom afla curînd despre ce e vorba…
PS Recitesc, spre corectare, textul de mai sus și îmi dau seama că ar putea exista două ambiguități pe care vreau să le clarific. Prima: cînd vorbesc despre politicieni în al doilea paragraf, mă includ. Deși nu am apărat niciodată pe nimeni la adăpostul votului secret (de cîte ori a trebuit să votez asemenea chestiuni, am votat de fiecare dată pentru deblocarea mersului firesc al justiției), îmi asum o parte de vină din ceea ce este vina colectivă care ne acoperă pe noi, toți politicienii. A doua precizare: în al treilea paragraf, prin ”noi” cei lucrați de rețeaua la care se referea domnul Voicu, înțeleg ”noi, cetățenii”. Adică, dumneavoastră și cu mine…


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Cu fiecare numire şi demitere Victor Ponta capătă putere în propriul partid."ha, ha, ha....... mi se pare normal sa capete putere cu fiecare numire cand pui sef la politie pe unu schimbat pentru incompetenta.... | ||
| 2Ma amuza din ce in ce mai mult articolasele lui Cristian Teodorescu! Din ,,vehementul" mitocan la adresa....puterii (de ieri!),a devenit ...pentru puterea de azi,un fel de....nici nu stiu cum sa-l definesc! Un... | ||
| 3salut Costiam trecut doar sa vomit putin... | ||
| 4@bulaSunt Centrale de Baza (cu grupuri mari si foarte mari, deobicei conventionale CTE, nucleare CNE ), centrale pe palier Mediu (cu grupuri ceva mai mici) si Centrale de Varf (reversibile, cu stocare... | ||
| 5Cine m-o fi blestemat pe mine sa ajung sa-mi para rau dupa lingoul ala de basescu in cateva zile de PSD? Fugiiiiiiti..............! S-au intors coruptii.... | ||
| 6@nae#36: "Se poate vedea foarte usor din documentele contabile daca a fost sau nu prejudiciu."Asa-i ca nu te pricepi deloc la contabilitate? Orice inregistrare in contabilitate se face pe baza unor... | ||
| Mihai Goţiu 11312 citiri |
| Cristian Teodorescu 11083 citiri |
| Costi Rogozanu 9517 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4277 citiri |
| Alin Fumurescu 4061 citiri |
| Constantin Creţan 3416 citiri |
| Dorin Tudoran 2928 citiri |
| Iulian Leca 2916 citiri |
| Elena Vijulie 2802 citiri |
| Laura Cernahoschi 2796 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61704 citiri |
| Cristian Teodorescu 41423 citiri |
| Costi Rogozanu 38709 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18325 citiri |
| Alin Fumurescu 17967 citiri |
| Viorel Dobran 12362 citiri |
| Dan Duca 11294 citiri |
| Constantin Creţan 11175 citiri |
| Elena Vijulie 9427 citiri |
| Iulian Leca 9178 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Pe mina ma ingrijoreaza ca, in sine, nu vad nicio diferenta intre unul ca Voicu si unul ca Basescu.
Ne conduc dealde Voicu.
Dealde Voicu sunt idealizati si preamariti de persoane care ar avea lucruri mai bune de facut.
2010-03-28 21:19:49 | Raporteaza
Baba Rada, care vinde flori la metrou, se intreaba de ce Puii Ei, nu se judeca cazul lui Voicu direct in justitie. Ce rol are circul de la TV? O fi prosteala lui Basescu catre supusi, ca justitia s-a “apucat de treaba”?
Cine mai pune botul la asa ceva?
2010-03-28 21:59:54 | Raporteaza
Magistratii nu tac si nu “invirt” doar hirtii, d-le Voinescu! Stiti ca de aproape o saptamina este in desfasurare un PROTEST al judecatorilor din toata tara, tocmai pentru asanarea morala a sistemului? Fara “sindicat”, fara “drepturi” doar pentru “curatenie”!
N-am auzit nici un om politic spunind ceva despre acest protest, dar tot “invirtiti” cazul Voicu!
2010-03-28 22:00:27 | Raporteaza
Asa trebuie: justitia trebuie demascata si apoi oamenii vostrii pusi peste tot. Eu tot asa am facut!
Voi santeti securisto-mafioati,in timp ce ai mei sant doar mafioti!
2010-03-28 22:04:49 | Raporteaza
Asa trebuie: circ mult pentru ca voi sa va faceti linistiti jocurile securisto-mafioate! Ce daca medicii, cercetatorii, profesorii si in general toti cei ce sant mai bine pregatiti pleaca pe capete! Tot va mai raman niscai prosti pe care sa-i duceti de nas cu balciul de pe sicla rai-urilor autohtone. La fel am facut si eu si uite ce bine imi merge. Uraaa mafioti din toata UE, uniti-va!
2010-03-28 22:12:21 | Raporteaza
@preocupat: Imi pare rau pentru tine dar… daca chiar nu vezi nici o diferenta intre Voicu si Basescu inseamna ca ai probleme grave de vedere si de memorie! Cu alte cuvinte, mai putin si te cureti… Pentru ca orice persoana normala ar fi in stare sa isi dea seama ca, daca ar fi fost dupa cei ca Voicu, nu am fi avut niciodata dovezi despre cum functioneaza mafia in Romania. Desi toata lumea stia ca este acolo…
Si mai exista un aspect: De cind este lumea, mafiotii prefera sa conlucreze decit sa se dea in gol unul pe celalat. Au ei alte metode de a-si rezolva problemele! Asa ca in mod sigur, Basescu nu este ca Voicu…
2010-03-28 22:17:36 | Raporteaza
@Kamdor
Pare ca Besescu nu face acum ca Voicu, insa, in sine, sunt personaje similare:
- lectura limitata la eticheta sticlelor de bautura;
- sala de lectura si lucru: restaurantul;
- academicieni militari;
- intriganti si panglicari cat cuprinde;
- etc (mai vrei sa continui paralelismul?)
2010-03-28 22:45:20 | Raporteaza
@Cris: Esti sigur ca fara circul de la TV ar mai fi votat senatorii asa cum au votat?
Si apoi mi se par informatii de interes public. Nu sint niste infractiuni oarecare.
Ce dovezi ai ca DNA-ul nu isi face pur si simplu treaba?
2010-03-28 22:48:10 | Raporteaza
Domnule Sever Voinescu …va simpatizez prea mult ca sa nu va spun in fata ceea ce cred : daca va mai prefaceti mult ca nu stiti despre ce e vorba , lumea – care INTOTDEAUNA stie depre ce e vorba – o sa creada despre dumneavoastra ca sunteti un prost . Sau , naiv , in cel mai bun caz, ceea ce oricum nu e bine pentru cineva pe care l-ai rugat sa conduca masina care te duce acasa in siguranta si confort , pe un drum plin de capcane si pericole ( puteti sa spuneti “gropi si hartoape”) . Este clar o conspiratie , clocita de multi ani , chiar imediat dupa ‘90 , si faptul ca nu puteti spune asta tine de niste norme europene prost intelese si excesiv aplicate , se numeste – mi se pare – discriminare pozitiva . Ce familii romanesti sunt atat de preocupate in a acumula arme, sabii, mitraliere (!!) , pistoale si munitie ? Pentru ce si de ce ? Am vazut chiar o pusca semiautomata cu luneta ( PSL ) , nou-nouta , in casa unui analfabet cu castel , intr-o transmisie televizata . Nimeni nu s-a sesizat , a fost tratat reportajul ca un furt de buzunare …Sunt specializat in domeniu, si va pot spune ca aceasta este o arma fantastica , de RAZBOI, creata de romani si imbunatatita in ultimii 35 de ani , poate ucide de la un kilometru , si nu este la indemana oricarui tampit , indiferent cati bani ar avea . Este absolut devastatoare , am testat cateva zeci in tinerete . Arma era nou- nouta , avea si munitie – tot de RAZBOI, 7,62mm – si era de productie autohtona . Eu stiu ca fabricile de armament s-au reprofilat in ultimii ani , dar Cugirul facea masini de cusut inca de pe vremea lui Ceausescu , si totusi nu se vindeau mitraliere si PSL in piata Obor. Asta m-a pus pe ganduri serios , si intreb : De ce asemenea depozite de armament in familiile etniei tiganesti ? Ce razboi vor ei sa duca si cu cine? Cineva – un nesimtit – spunea ca are aceste arme ca sa se apere de “dusmani” …Pentru Dumnezeu, suntem in Cisiordania ? In Gaza ? Imi pare bine ca iesiti in public (chiar pe blogul asta) si va apropiati in felul asta de oamenii care v-au votat – sau nu – dar trebuie sa spuneti ceva deosebit, nu tot ceea ce spuneti pe televizor, este chiar frustrant , eu, cel putin, ma simt luat de fraier …Deci, ce parare aveti despre depozitele de arme de razboi acumulate de majoritatea familiilor instarite de etnie tiganeasca ( intre noi fie vorba – dar sa nu mai spuneti la nimeni, e secret ), nu cred ca exista o familie tiganeasca mai rasarita care sa nu aiba macar un pistol in casa . Care-i treaba ? Trebuie sa ma simt amenintat ?
2010-03-28 23:06:33 | Raporteaza
..si inca un sfat: daca tot va apucati de Constitutie sa faceti una PROASTA, ca a noastra si la care sa adaugati apoi vreo suta de mii de legi, ca sa nu mai stie nimeni de ele! Noi avem peste o suta de mii!
Sa nu faceti o constitutie ca aia germana. Fritzii au doar douazeci de mii de legi, pentru ca zic ei ca au o constitutie buna. Dar nu e buna deloc pentru ca in Fritzland le merge bine si prostilor de pe strada! Nu e bine asa pentru ca atunci noi mafiotii ce mai facem?
Jos tara, sus Mafia!
2010-03-28 23:12:54 | Raporteaza
@berlusconi: “fritzii ” respecata legea , iar politia isi face treaba acolo. Nu am vazut nici macar oamenii de la intretinerea orasului ( RASUB-ul nostru ) si totusi straluceste curatenia . iar politia sta pitita , discret, dar apare in cinci secunde daca e vre-o problema. Douazeci de mii de legi (:-D)
, dar sunt respectate cele mai importante , iar asta face ca restul catorva zeci de mii ( e o gluma, nu ?)sa fie nefolosite . Mi-asi dori muncitori nemti calificati in toate domeniile in Romania, toate lucrurile ar fi bine facute – chiar daca mai scumpe – dar calitatea face toti banii. Esti de acord ?
2010-03-28 23:23:54 | Raporteaza
@Gramofon cu Microfon: Nu este nici o gluma: in Fritzland sant ceva peste douazeci de mii de legi, iar in Mafialand ceva peste suta de mii.
Securiland i-a batut de mult pe fritzi (cu tot cu ordonante si hotarari).
In Fritzland unii spun ca au ajuns un fel de Bacshishrepublik: scandalurile abunda la nivel politic: bani pt partid de exemplu
2010-03-28 23:41:11 | Raporteaza
@Gramofon cu Microfon: …dar cum ziceam “prostimea” din Fritzland o duce bine ceea ce dovedeste ca sistemul legislativ este cel mai bun din EU (constitutie, sistem electoral, sistem administrativ, sistem legislativ, sistem de sanatate, de pensii, de invatamant, de control).
Pentru Securiland solutia ar fi: copy si paste dupa Fritzland si desigur cativa fritzi!
2010-03-28 23:47:30 | Raporteaza
@preocupat: Intr-adevar, cei doi sunt diferiti! Basescu e un mafiot mult mai periculos decat Voicu.
2010-03-28 23:51:39 | Raporteaza
@berlusconi: vezi tu , de aia nemtii au timp in fiecare zi sa mearga la un vernisaj, sa vada o expozitie , arta , sa bea o bere la o carciuma populara cu prietenii….ca legile merg singure , iar ei se simt protejati si nu se omoara cu politica ..Politica este in slujba cetatenilor, iar politicienii merg si ei la berarie , nu ca “elitele” de la noi …Supebogatii astia de la noi, daca ar trai in Germania, ar4 plati niste impozite de li s-ar usca curul , macar numai pentru masinile luxoase si casele asijderea ..Sa nu mai vorbim de depozitele din banci . Auzi , tu : l-am imprumutat cu 200,000 euro ! Ti se opreste inima numai cand te gandesti cat iti ia sa numeri banii astia ….In Germania , sumele astea sunt SF , cand vorbesti de persoane fizice …Acolo – ca oriunde in Vest – banul are valoare , iar o bere de 11 euro este super buna , dar nu bei 70 ca aici …Iar banul este respectat .Stiu despre ce vorbesc , am afacerea acolo.
La vecinii de peste drum , aia cu castelul .
PS Am baut intr-o seara la un club 4 mass ( cana de bere de un litru ) , ca sa vad daca rezist : m-am facut varza , dar m-au dus prieteni acasa frumos …Aici beau 20 de litri si nu pot decat sa-mi fac rau , a doua zi caut un pistol sa ma impusc…dar probabil ca nu stiu unde sa caut , he he
2010-03-29 00:09:38 | Raporteaza
@da de ce: daca era cum spui tu, acum Iliescu se pupa cu el pe bot….iar noi eram praf , ca pana in 2000…ne ranjeau toti borfasii in fata pe ecrane ..Acum insa, pute a cacat rau de tot , s-au scapat pe ei in nadragi si se dau loviti de toate bolile, doar sa scape cu cascavalul in pliscuri ..Stai linistit ,mafia are alt nume si alta culoare , e mai inchisa la piele ….
2010-03-29 00:16:21 | Raporteaza
@Gramofon cu Microfon: iti dau dreptate cu fritzii, dar tine cont, cand politicienii o iau razna, si se mai intampla, tot ei ies in strada si le sparg capetele si geamurile de la birouri! fritzii tineri, iar parintii lor organizeaza colecte pt avocatii care o sa-i apere in procese pe protestatari, dupa ce se potolesc spiritele. poporul asta al fritzilor, chit ca are destula “prostime”, este extraordinar de solidar. nu mai exista asa ceva in europa.
2010-03-29 00:59:12 | Raporteaza
@liberal: asta sa fie toata paguba …ei nu stiu de noi , si nici ca le pasa…
2010-03-29 01:57:38 | Raporteaza
Hai da-i in gura ma-sii de mafiotii lu’ peste !Poate ca o sa dea in gat 2-3 de la P.S.D., 2-3 de la P.N.L.,2-3 de la P.D.L. Dar tare m-as bucura sa dea din el si 25-30 de judecatori fosilizati, de aia, pusi acolo de regimul Nastase si Iliescu.. Pai chiar credeti ca Basescu este de vina ? Eu vad ca in toate posturile _cheie, in Justitie, sunt pusi niste bosorogi care nu pot fi revocati pentru ca sunt numiti pe viata ( si refuza , cu incapatanare, sa dea coltu’ ) sau pe 7-10 ani, conform Constitutiei care vad ca nu se doreste a fi schimbata.Si nu se doreste schimbarea pentru ca actuala Constitutie a fost special gandita pentru Nastase, ca nu se astepta nimeni ca Basescu sa iasa invingator in 2004.Iar pentru cei care mai cred in impartialitatea judecatorilor ( chiar daca nu este bine sa generalizam ), atat spun : vorbiti in necunostinta de cauza.Sa nu dea bunul Dumnezeu sa va ” loviti ” de ei, fie si pentru o cauza marunta ( un accident auto din culpa, de exemplu ), ca va schimbati pozitia cu 180 de grade ! Si da, reteaua exista si va exista in permanenta. Pana cand nu se vor trimite, intr-o singura zi, trupele de parasutisti si vanatori de munte, sa “salte”, din toata tara, 2300-2500 de mafioti, aflati la toate nivelurile, va exista !
2010-03-29 07:59:50 | Raporteaza
Subscriu la opinia dvs., Radu de la 2 şi un sfert. Constituţia actuală a fost “creată” cu dedicaţie pentru Măria sa, Năstase, ca să-i satisfacă ăstuia puseele faraonice (chiar nu e nici o aluzie la zvonurile privind o anumită etnicitate a personajului, este vorba de o stare de spirit care-şi trage rădăcinile din sultanismul dinastic ceauşist – ce tare sunt, mi-a ieşit o frază…). Asta nu înseamnă că personajul care se foloseşte de ea e vreun arhanghel al democraţiei constituţionale. Doamne fere, dar el aşa a găsit-o, cu ea defilează.
Nu am înşeles în schimb care e treaba cu trupele alea care ar trebui trimise să “salte” cele câteva mii de mafioţi. Dacă ideea este să se evite folosirea forţelor specializate pentru aşa ceva = Poliţie & Jandarmerie, în ideea de a nu avea parte de clasicele “scurgeri de informaţii” către cine trebuie, asta e OK, dar e doar una din multele faţete ale problemei. E o altă discuţie aici, să nu deviem. Oricum “The Army is not the right “tool” for this job, being a broadsword, not a scalpel.” MG William Devereaux, “The Siege”.
2010-03-29 09:44:56 | Raporteaza
@Emil: Exact acela este motivul , ati intuit bine.Din cate am citit , italienii numai cu Armata au reusit sa decapiteze mafiotii. Si nu numai ei. Deoarece STIU, fara sa fiu in sistem, ca intotdeauna, dar ABSOLUT INTOTDEAUNA, se dau telefoane, s.m.s.-uri, pentru ca trebuie sa scape cate cineva.Maria Sa, Sfantul Ban, vegheaza.
2010-03-29 10:10:27 | Raporteaza
Am inteles.Bine ca a cistigat basescu alegerile si ne-a scapat de reteaua voicu-vanghelie-geoana si ne-a pricopsit cu reteaua oprea-cocos-bercea mondialul-boerica-basescu. Care-i diferenta? Reteaua noastra este buna a lor este rea. Pentru asta hai sa facem opozitie la opozitie. E tare. Sintem unici in UE.Si ne mai miram ca seful statului nu este bagat de nimeni in seama cind se duce pe la reuniuni UE.Ca sa nu se plictiseasca pe acolo priveste la motociclete La asa popor asa conducator asa retele asa respect din parte altora. Avem exact ce meritam.
2010-03-29 10:56:00 | Raporteaza
@nae: ce propui?
2010-03-29 11:10:18 | Raporteaza
#22
Imi pare bine ca oamenii incep sa vorbeasca despre “diferente”.
Pana acum televiziunile ne-au conditionat, ca pe copiii mici, cu o singura poveste: “toti-sunt-la-fel”.
redus la tacere
Cine indraznea sa se opuna acestui cult era terminat
Spirala tacerii a crescut, ca in comunism, pe masura ce TOATA Presa comunica un SINGUR-UNIC mesaj: “toti-sunt-le-fel”.
Acum, se intampla doua deschideri a inchiderii mintii noastre un puscaria Presei (“lor”…)
- se vede ca justitia are UN SINGUR Stapan, PSD, ne-schimbat de 20 de ani, indiferent cine castiga Puterea in alegeri;
- se vede ca stapanul controleaza justitia la varf, adica acolo unde conteaza, pentru ca acolo se iau deciziile: la CSM si ICCJ,
- si cine vrea sa mearga inainte cu acest sistem
- se vede cine incearca sa rupa caracatita bazata pe complicitatea dintre polul de putere din justitie, pe de o parte (CSM si ICCJ) – si Puterea POLITICA din Parlament.
- se vede ca partidul care controleaza de 20 de ani Justitia, PSD (+ clonele), este acelasi cu cel care controleaza astazi si TOATA Presa, dupa exact acelasi sistem in care controleaza si justitia: indiferent cine castiga alegerile, Presa romaneasca (cu audienta) slujeste un singur partid, PSD.
Aceasta ultima, controlul intregii Prese cu audienta din Romania, s-a realizat practic numai in ultimii 5 ani, incepand cu anul 2005-2006, adica exact din momentul in care in Romania a inceput Reforma justitiei, un proces care n-a mai avut loc niciodata in ultimii 20 de ani, in Romania.
Se poate spune deci ca “sistemul” din Justitie cu interfata lui POLITICA din parlament (PSD + clonele), si-a construit si o interfata cu populatia, prin concentrarea intregii Prese in mainile unui singur partid, PSD (+ clone).
Din acest punct mai departe, “toti sunt la fel”, ar insemna ca PSD (+ clonele) sa faca exact ce face PDL in legatura cu Justitia si cu Presa, ori, asta este the breaking point care desparte radical cele doua grupari politice.
2010-03-29 12:44:46 | Raporteaza
scuze pt. greseli, am scris repede
2010-03-29 12:47:08 | Raporteaza
Andra
Dai inainte ca bine zici. Si dai si lupta, si dai silupta. Dar simbria ta care este. Cistigi bine nu? Noroc ca a cistigat alegerile academicianul-betiv care ne va scapa de reteaua rea. Opozitia fura. Ea este la cascaval. Nu am stiut. Bine ca am aflat acuma. Si ce retea avea. De aia a cistigat alegerile psd. Avea retea buna dar poporul mai cu o manea, mai cu un vot la 13 secunde, mai cu vine comunistii la douazeci de ani de la revolutie a invins. Ne-a trecut glontul pe la ureche. Era gata gata caco-munistii sa vina sa ne nationalizeze goagalul si tastaturile si sa ne omoare reteaua noastra oprea-cocos- bercea mondialul si sa bage reteaua lor comunista.Mare noroc am avut cu marele smenar politic.
2010-03-29 13:10:56 | Raporteaza
# 26
Nu pricep ce vrei sa spui, sincer. Ce legatura are castigarea alegerilor cu subiectul postarii, sau cu “cine fura” in Romania.
In general, fura cei care, in ultimii 20 de ani, au fost cei mai multi ani la putere, adica PSD + clonele (la putere 16 ani din ultimii 20, avand tot timpul pozitia de maxima responsabilitate, prim ministru).
Deci, important e ca – spre deosebire de ultimii 20 de ani – indiferent cine fura, azi opozitia are aceeasi putere si libertate sa il aranjeze pe respectivul la DNA, ca si puterea (Ridzi, Gutau, Solomon).
- Nu o face, atunci opozitia are o pb. de credibilitate, nu puterea – oricare ar fi fost ea in ultimii 5 ani, pt. ca DNA e declarat independent POLITIC de Comisia Europeana de 5 ani, in toate regimurile POLITICE care s-au perindat la putere.
Deci, ai vreo parere despre faptul ca 2 mecanisme de PUTERE, care in orice alt stat democratic din lume ar fi trebuit sa fie complet independente: Justitia si Presa,
Sunt, dupa 20 de ani, controlate de UN SINGUR partid, PSD + clone ?
2010-03-29 13:32:46 | Raporteaza
Domnule Voinescu,
va apreciez si am sustinut prezenta dsv. pe platforma, tocmai pentru a se putea dialoga.
indraznesc sa spun ca exprimati un anumit grad de ingenuitate in cazul despre care se afce vorbire. Dupa cum functioneaza lucrurile legaturile de acest gen sunt extrem de tenace in mediul de afaceri…Acolo se fac jocurile si acela este un mediu trans- partinic.Mediul de afaceri se bizuie , se nutreste si este “dinamizat” de astfel de oameni.
Ei sunt “lubrifiantii”.. “rotitele”.. “curelele de transmisie”…Fara ei nu se poate! Ei sustin privatizarea totala si neintirziata, ei produc materialele mincinoase pe care se bazeaza unele decizii importante.
Presimt deci ca nu se va intimpla nimic esential , cu sau fara televiziuni (
)…cu sau fara magistrati (care sunt si dinsii tot oameni).Puterea este acolo unde sunt banii.
Tot aceste retele de putere preseaza pentru distrugerea sistemelor publice de educatie si sanatate,fragilizarea statului, capturarea transelor de buget, intoxicind cu “lipsa de calitate”; avem exact calitatea pe care o putem sustine economic..Mai trist este ca in curind vom importa seruri si vaccinuri la preturi de 5-10 ori mai mari decit prin productia interna, ca vom plati sume mari de la buget pentru a asigura anumite prestatii in privat ( de citeva ori mai scumpe si nu neaparat mai bune).
Deunazi auzeam un politician care indemna “sa vindem tot ce mai e de vindut acum!”…Orice om de bun simt stie ca pe timp de criza nu vinzi, ca vinzi in paguba.
Reteaua de coruptie este sus si in umbra…domnul cu pricina e doar un “go between” ( cum singur a si spus, fiind extrem de mirat ca se poate cineva lega de el..)
Oricum, apreciez articolul dvs.
As aprecia si mai mult daca ati milita public pentru finantarea corecta a sistemelor publice esentiale ( educatie 5-6% din PIB si respectiv sanatate 8-9% din PIB- ca in UE)…si dupa aceea mai vorbim.
2010-03-29 16:26:56 | Raporteaza
Chiar daca “nu se-ntampla nimic” cazul Voicu tot e un castig.
PDL la putere pe criza asta economica putea sa-si rupa gatul si fara un esec in cazul Voicu.
Voicu e un fel de “extra-criza”, adaugata peste criza economica, si care, daca va fi un esec, va ingropa PDL-ul mai rau decat a fost ingropat PNTCD in 2000,
pentru ca va fi atribuit (pe drept sau nu) integral PDL-ului
»»» Pentru noi, castigul este ca am vazut cine intretine si cine a construit “sistemul”, care are o viata complet independenta de rezultatul alegerilor (Antonescu i-a dat practic voturile lui Catalin Voicu).
Deci, daca e sa vorbim in termenii mitului “independentei politice”, acest sistem este singura “institutie” cu adevarat “independenta” de rezultatul alegerilor din Romania, suverana, incontrolabila si (pana acum) “deasupra” tuturor intereselor politice
»»» Pt. PDL, castigul este ca a facut posibil sa vedem acest lucru, chiar cu riscul (ipotetic) al pierderii viitoarelor alegeri.
2010-03-29 17:31:37 | Raporteaza
@Andra 27 +29 – corecta analiza ! si obiectiva.
sunt de acord ca e un cistig si faptul de a fi aflat.
..sunt deosebit de multi “voici” , mult mai importanti si mult mai puternici, care fac jocurile nestingheriti…) …ne va costa maximal.
dar faptul ca “mecanismul” se misca in aceeasi directie, minat de o inertie de neoprit, ca o locomotiva scapata de sub control..( cu sau fara voicu…
nici chiar bucuria aflarii unor adevaruri nu ne va putea consola de pagube.
sunt de acord cu tine dar sunt f.ingrijorata.
2010-03-29 19:17:17 | Raporteaza
Cerasela
Ce cred eu: cred ca tocmai acest lucru, faptul ca sunt mai multi, mai importanti sau mai periculosi decat voicu… etc…, schimba absolut TOATE datele problemei, pentru ca re-seteaza de la zero MIZA alegerilor viitoare.
Daca miza alegerilor din 2009 a fost fixata pe persoane (basescu vs patriciu-voiculescu-vantu), de acum miza va fi mult mai aproape de realitate: a accepta acest sistem (PSD + clone) sau a nu accepta acest sistem (PDL), a fi complice cu sistemul (PSD + PNL) sau a lupta impotriva lui (PDL) –
Tertium non datur: PSD nu are alternativa decat sa produca la DNA (de data asta, nu la televizor) dovezi ca PDL are o retea identica. Ori, PSD n-a produs aceste lucruri in toti cei 5 ani care au trecut, cu toate resursele la pe care le are la dispozitie (Voicu), si avand de luptat pentru MIZE politice capitale pt. propriul viitor (castigarea alegerilor – sau opozitia).
In conditiile astea, ca sa supravietuiasca, PSD-ului nu-i mai ramane decat: fie sa lupte pentru a conserva cat poate mai mult din retea, asa cum e – fie sa se separe de ea. Foarte complicat in ambele situatii.
2010-03-29 23:18:12 | Raporteaza
@Andra: da.
ultimele declaratii ne indica insa faptul ca retelele s-au infiltrat la virf si alimenteaza cu “studii” false…urmindu-si ca amibele cursul metabolic .
nu cred in puritate partinica.
2010-03-30 05:09:47 | Raporteaza
“Toti-sunt-la-fel”
32 # Cerasela
Poate n-ai citit cu atentie ce am spus la #31. Teoria ta (intamplator sau nu) e reteta de spalare-TV a PSD-ului: “toti-sunt-la-fel”.
Daca ar fi genuina, ar merge in ambele sensuri, ca orice teorie; din pacate insa, merge doar in sensul propagandei PSD.
Adica:
Dupa teoria “toti-sunt-la-fel”, trebuia sa existe o reactie “la-fel” din partea PSD care sa demaste o retea identica in PDL (cu probe la DNA, nu asa cum ne-a obisnuit PSD in ultimii 5 ani, facand doar circ la televizor) – ori, asa ceva nu exista.
Daca exista, in aceasta situatie f. grava pt. PSD, Vanghelie nu mai statea cu mainile in san, spectator la tot ce se intampla.
“Toti-sunt-la-fel” presupune deci 2 lucruri care se exclud reciproc:
la adversar (la PSD – vezi mai sus)
- Fie ca, atunci cand unul deranjeaza reteaua altcuiva, sa apara o contra-reactie de aceeasi amploare, marime si durata …
- Fie, reactia “la-fel” a PSD-ului, sa fie o reactie ca a PDL-ului, si sa vedem PSD luptand impotriva lui insusi, adica pe aceeasi baricada cu PDL…
(nicio imparatie nu lupta impotriva sa insasi …. )
Deci, cum niciuna din cele 2 nu se intampla… teoria PSD ramane doar ceea ce este, o teorie…. Si singurul lucru la care te mai poti astepta ar fi ca PSD sa ajunga “la-fel” cu oricare alt partid din Romania, ceea ce nu se va intampla niciodata pt. ca dinamica e intotdeauna inversa, raul corupe, si nu invers.
Dar asta nu impiedica PSD sa-si trimita agentii sa repete obsesiv, la toate televiziunile cu audienta, ca toti-sunt-la-fel, fara insa sa actioneze niciodata dupa logica lui “la-fel”
Cerasela: daca repeti in cerc aceleasi idei, te apropii de un stil propagandistic care mie personal, nu-mi spune nimic. Din cauza asta, (si pt. a nu transforma dialogul de aici intr-un chat intre 2 persoane), o sa-ti raspund de acum inainte numai daca propui o idee noua (nu doar “impachetata” diferit, ca pana acum).
Numai bine.
2010-03-30 08:35:12 | Raporteaza
Ce sanse mai are Romania sa renasca ?
polldaddy.com/c../
2010-03-30 12:29:38 | Raporteaza
@Andra: multumesc.
nu fac parte din cercurile propagandistice mediatice .
am insa date care ma pun pe ginduri.
in principiu, cum ti-am spus, sunt de acord cu tine.
exista insa si zone in care vasele comunicante…comunica intre ele.
de acord cu psd-ul; mare belea si capcana.
situatia sectoriala este insa confuza.
nu incercam sa te conving de nimic. doar observam ca analizezi mai mult si mai bine…si asta ma bucura.
motivele ingrijorarilor mele sunt cit se poate de obiective si tangibile. nu sunt “toti la fel” dar sunt multi, diversi si mimetici.
2010-03-30 17:26:52 | Raporteaza
Prietene,
Aveti tot pe mana: dna, justitie, servicii, senat, guvern, camera deputatilor. Un dezastru in aceasta guvernare nu poate fi atribuita decat PDL. Sau aveti de gand sa dati vina pe “reteaua” Voicu?
2010-03-31 09:47:50 | Raporteaza
Cerasela: nu ma intereseaza deloc cine esti tu, poti sa fii barbat sub numele asta (un adcaptcha foarte frecvent in ultimul timp pe net) sau poti sa fii orice, de la PSD-ist pana la PRM-ist. Nu ma intereseaza in general nimic legat de persoana cu care vorbesc ci doar ideile ei si dialogul, pt. ca ADEVARUL NU E MEMBRU DE PARTID, si nu e monopolul niciunui partid, nici al PDL nici al PSD nici al PNL.
Adevarul se afla numai prin dialog si dezbatere, de aceea, cand aud: “stiu numai eu – dar nu va spun – insa vreau sa stiti doar atat: e foarte rau”, m-am lamurit: e discursul PSD-ist care vine din indepartata noastra istorie comunista, si care exclude orice dialog, caci omul “stie” da nu spune (daca exclude dialogul, o astfel de chestie nu poate apartine decat unui partid, pt. ca presupune un adevar – absolut – pe care trebuie sa-l inghiti fara comentarii si fara sa cercetezi, “ordin de sus”)
Asta e de fapt mantra pe care o aude orice roman de 60 de ani de cand a venit comunismul aici, … asadar, stim de vreo 60 de ani ce stii tu dar nu vrei sa ne spui …
Comunistii – si dupa ei PSD si clonele – au in comun acest discurs: “numai eu stiu, si nu pot sa spun decat ca e rau de tot“.

Dar mai au in comun ceva legat de acest discurs: faptul ca ei nu lupta niciodata impotriva acestui rau -
Cand o sa-l vad pe Vanghelie ca “lupta” impotriva unei retele similare in PDL
, asa cum ameninta prin toamna lui 2009, poate-poate o sa cred bullshit-ul PSD-ist secretos de la tv.
In Italia aducerea la lumina a unei astfel de retele de coruptie la nivel inalt a decimat practic toate principalele partide. De unde se vede ca riscul, atunci cand calci pe musuroi, este sa te trezesti cu el peste fata.
Ei bine, in povestea romaneasca exact partea asta lipseste – cu desavarsire – cu toate ca avem in fata primul caz de retea de coruptie generalizata (partide+justitie), la nivel inalt, din Romania.
2010-03-31 11:05:18 | Raporteaza
Doua evenimente remarcabile, care s-au intamplat amandoua in aceeasi zi, ieri, si care nu stiu daca vor fi citate sau comentate de presa rosie:
Din cate stiu eu, ambasadorii UE s-au mai implicat direct, prin pozitii oficiale, numai in cazuri legate de coruptia la nivel inalt (Nastase), sau atunci cand PSD+PNL au vrut sa desfiinteze sau sa schimbe functionarea institutiilor create de Monica Macovei (Ordonanta de functionare a DNA, declaratiile de avere in 2005)
Ambasadorii UE si pozitia lui Voiculescu, doua atitudini radical diferite: una arata cum e privita politica anti-coruptie a Romaniei in UE, alta arata cum e privita in politica interna.
Alt aspect arata importanta care e atribuita de ambasadorii UE, retelei PSD care patroneaza Justitia Romana.
Mai multe amanunte despre reteaua PSD din justitie:
Săndeii mamii lor !!! (III)
theophylepolite../
Extras: Din 110 mandate de judecători, aflaţi în prezent în funcţie la ICCJ, nici măcar 20 nu întrunesc condiţiile de legalitate impuse în primul rând de Constituţie.
adica putin peste 18%
2010-03-31 11:09:42 | Raporteaza
Prietene
Pai sa dea socoteala PDL si pentru criza din Spania, ca “asa e democratic”, nu ?
Ma intreb de ce nu se pune niciodata si
“criza” alaturi de putere, pt. ca e un element la fel de important ca puterea, daca e motivul pentru care un partid ca PNL a fugit de guvernare, nu? – deci.
2010-03-31 12:24:02 | Raporteaza
@Andra: 37
nici pe mine nu ma intereseaza cine sunteti dvs.
ma interesa numai ceea ce spuneati.
nu ma regasesc in definitiile dvs. psd-iste , nici in radicalismele dvs.
nici nu doresc sa imi declin optiunile politice .
nu e ca as sti cine stie ce mare filosofie; doar ca “banii n-au miros” , iar PUTEREA inseamna BANI.
mediile de “afaceri” sunt TRANSPARTINICE.
nu va faceti chip cioplit.
v-am mai spus- , sunt de acord 100% cu dvs.- psd-ul marea hidra a coruptiei ( pe linga ca a durat prea mult, dar s-a si permanentizat- poate ca acum vom afla mai multe).
DAR…dupa cum se misca lucrurile…tot la bani ne intoarcem , iar o parte dintre cei ce se invirt in cercurile puterii ( ORICARE AR FI EA) urmaresc doar banii.
puristii, moralistii, robespierii- ca dvs. si ca mine sunt extrem de rari ( probabil o specie de blog, pe cale de disparitie).
sa ne pastram deci luciditatea si simtul umorului.
datele pe care le detin si pe care nu le detaliez sunt de natura tehnica.
o seara buna , o lume mai buna si o tara civilizata va doresc ( adica ceea ce imi doresc si mie).
2010-03-31 20:52:25 | Raporteaza
dragule, nu ne putem referi amandoi, la date pe care le “stii” numai tu. sa fii sanatos
Numai bine,
2010-03-31 21:09:42 | Raporteaza
@Andra: 41
nici nu era vorba sa ne referim amindoua la acelasi lucru si nici nu am fost ironica nicio clipa ( probabil ca netul ne distorsioneaza sau simplifica pernicios emotiile).
doar discutam.
sunt date pe care le stim fiecare dintre noi , specifice, tehnice, punctuale..si sunt date generale , vizibile, evidente, despre care putem discuta.
guvernarea psdistoliberala a fost un dezastru (ireparabil?) ; asteptarile actuale sunt foarte mari ; se deconteaza si fapte mai vechi.
reteaua de interese este prezenta si acum la virf ( asta ma sperie. pe dvs. nu?)
2010-03-31 21:21:26 | Raporteaza
Sansa pentru Magistrrati, se vãzu. Cei oripilati de posibilitatea de a fi inclusi în mocirla-la-putere, au simtit nevoia sã se delimiteze. Poate cã s-au urcat în cãrucior si “pãtati”, dar vor fi dati jos.
Cum rãmâne, însã, cu îngrijorarea Dvs. ?
Nu vã bãnuiesc cã ati fi apelat la serviciile lui Voicu. Sunteti prea “nouas” în Politikie. Dar, f’o Mãtusã Tamara, de-a Dvs., or vr’un nepot, tip Honoribilus Prigon, sau vreun fin, (p’ãstia nu-i mai contabelizez) – ar avea de suferit dacã ciripeste Voicu? Vaaai, sireacii
De fapt, si de drept, vai de Dvs., Dom-nule Voinescu !
Cel mai greu este sã gãsesti MINCIUNI pentru a pãcãli Multimea, mai mult timp ! Cineva, tot se va trezi.
Rãmân cu întrebarea pusã. Cãrui “popor român al meu” îi apartineti, Dvs., Domnule Voinescu?
2010-04-01 00:27:38 | Raporteaza
Mai jos, copy-paste, punctul Dvs. de vedere. (Mioapã)
“La noi, doi oameni puși să concureze preferă instinctual să se înțeleagă între ei, să facă un aranjament, să cadă la pace. Așa e aluatul general al poporului meu. Există, desigur, și excepții, dar regula e chiar asta: mai bine blătuim decît să ne întrecem pe bune. ”
Apoi. Provocarea. Challenge, pentru de-alde Dvvs.
CARE Popor este al dumneavoastrã? Cel al jmekerilor? Al descurcãretilor? Al celor-care-trãiesc-de-azi-pe-mâine, si NU se gândesc la un Viitor?
Voi reveni, mereu, cu întrebarea : “Cãrui popor îi apartineti, Dom-nule Voinescu” ?
Ceva stil “Delendo Darthaginae”
2010-04-02 02:31:08 | Raporteaza
#44
Nu pot sa raspund eu in locul dlui S. Voinescu, dar as vrea sa stiu si eu la ce te referi (ce inseamna “popor”). As vrea sa stiu, tu carui popor apartii; poporului PSD-ist care l-a votat pe geoana sau poporului PNL-ist care i-a dat voturile tot lui Geoana, adica lui Voicu? Cred ca n-am omis niciun “popor”, nu?
In general, nu inteleg ce vina are “poporul” ca ded 20 de ani e silit sa-l voteze pe Voicu
2010-04-02 09:11:09 | Raporteaza
@Sever Voinescu: “Paradoxal, eu cred că întregul corp profesional al magistraților are acum o excelentă ocazie să cîștige respect din partea cetățenilor și să dea de rușine cu politicienii (știu că mulți magistrați vor și asta).”
Problema e mult mai grava decat expunerea d-voastra, pentru ca respectul de care ar trebuii sa beneficieze magistratii din partea poporului tine nu atat de arestarea lui x sau y din parlament ci mai mult de reformarea incorpore a societatii romanesti, care i-mi pare rau sa spun dar sufera de o boala foarte grea, sufera de credulitate si nu atat omul de rand ci mai ales cei scoliti care ar trebuii sa fie motorul societatii, educatorii poporului neinstruit, nu a poporului PSD, a poporuli PNL sau PDL cum insinua cineva intr-o postare anterioara, ci a poporului in sine. Nu vreau sa va acuz de partinitate dar pozitia dumneavoastra de membru al PDL-ului este in contradictie cu statutul de impartialitate pe care ar trebuii sa-l aiba un intelectual ce tinde spre idealismul politic.
Toate relele societatii romanesti se datoreaza oamenilor de tip Voicu, dar ei sunt prezentii in toate sferele societati romanesti si nu apartin unui partid politic. Ei apartin unei caste bine definite pe care studiile marxist leniniste i-au prezis cu denumirea generica de burghezie Proletara. Aceasta burghezie proletara, formata in timpul regimului comunist dupa asa-zisa revolutie a acaparat parghiile puterii si a difuzat in intreaga configuratie politica posdecembrista. Asa ca i-mi pare rau dar chiar cel pe care l-ati girat in functia de presedinte apartine castei suspomenite. I-mi pare rau pentru adevaratii Idealisti dar aplicarea Legii lustratiei, in forma idealista nu va aduce rezultatele scontate, pentru ca asa cum sunt idealisti in toate partidele au fost idealisti si in comunism iar comunismul s-a folosit de idealisti in atingerea scopurilor malefice asa cum si in democratie oameni de tipul lui Basescu, Nastase, Voicu, Patriciu, SOV, etc., se folosesc in atingerea acelorasi scopuri. Deci in concluzie Voicu este un pion sacrificat ce va da un plus de putere mafiei politice fara apartenenta ideologica.
2010-04-04 15:13:21 | Raporteaza
FRATELE LUI “CE PUII MEI”-De pe blogul REVOLUTIONARILOR :BALACAREALA INTRE SEFII PE PORTALURILE REVOLUTIEI :
D-lui Bambilici Gadina Constantin Dosulet : pitzar sau d-lui popcomisar
Din cauza unuia ca tine revolutionarii se vor trezi cand vor fi scuipati pe strada. Incearca dle Popo sa te duci la primul miting sindical din Bucuresti, sa ceri cuvantul ca fost revolutionar si ai sa te convingi ca nu exagerez cu nimic. Daca politicienii, vor fi lasati sa faca o afacere din desecretizarea dosarelor Revolutiei, vom ajunge sa ne caute sindicalistii pe acasa, cu bate in maini, ca minerii. Revolutionari atentie, fiti vigilenti, vi se pregateste ceva. Sa fie clar si e normal ca Doru Maries sa faca ce a facut ptr. asta (e baiat destept sau cu baietii destepti). Babornita kaghebista Vladut Nisipeanu, pentru 3 kg cascaval face joc de picioare pe unde poate. Unde crezi ca va duce meciul murdar pedele-pesede?Nu cumva la spartul oalelor in capul nostru?Ce spun de doua saptamini? nu cumva mobilizare si garda sus!!! Hai sa nu ne dam loviti. Vrei tot adevarul: guvernele fac eliberari in esantioane functie de cum suplimenteaza bugetul trimestrial si ordona platile si eliberatii sunt oamenii pusi de noi . Indiferent de culoare au fost,sunt si ramin curve politice:TREZITI-VA REVOLUTIONARI SUNTEM “LUCRATI”! In privinta acestui gunoi Gadina Constantintin : nu el promoveaza multe dosare de luptatori remarcati din tara nu este el, procurator de certificate masluite tip cel a sororii sale Gadina Elena? de ce cere scoaterea lor din lege ? parca intrebati ceva , zilele trecute despre ei ?
2010-04-07 08:18:33 | Raporteaza
@berlusconi:
Limba romana, saraca…
2010-04-09 14:20:17 | Raporteaza
@berlusconi: Cu scrisul in limba romana e mai complicat….
2010-04-09 14:23:28 | Raporteaza