![]() | Voiculescu, turnător la Securitate cu patalama. Ei și ce?vezi toate articolele de Mihai Goţiu10 Mar 2011 la 15:28 66 comentarii 1268 vizualizari. |
Zău dacă înțeleg întregul tărăboi legat de sentința definitivă a Curții de Casație și Justiție referitoare la colaborarea cu Securitatea a lui Dan Voiculescu. Pe bune că știrile despre divorțurile momentului (Pepe și Zăvoranca, Irinel și Moni) sunt mult mai interesante.
Vedictul final în cazul Voiculescu seamănă cu sentințele din unele state americane în care un criminal în serie ori un mafiot cu renume, condamnați pe viață, mai primesc o pedeapsă suplimentară de 2 sau 3 ani, ori poate câteva luni, pentru că, în liceu, i-au dat o palmă colegei lor de bancă. Și în cazul Voiculescu, și în acele cazuri, se cheamă că ”s-a făcut justiție”. Dar informația în sine nu are o relevanță mai mare decât un banal fapt divers. Cu sau fără sentința Curții de Casație, asocierea liberalilor și a social-democraților cu Dan Voiculescu rămâne una imorală. Și accept opinii contrare doar din partea celor care au avut cel mai mic dubiu legat de caracterul lui Voiculescu înainte de această decizie.
Dezbaterile referitoare la colaborarea cu Securitatea au importanță în cazul persoanelor care sunt cunoscute cu un alt tip de profil moral. A celor care și-au construit o asemenea imagine publică negându-și trecutul. Ceea ce nu e cazul atunci când vorbim de Dan Voiculescu, care a lucrat cu acte în regulă (lucru confirmat chiar de el) într-o firmă de comerț exterior a Securității. Aaa… că și securiștii se turnau între ei este o informație care mă face cel mult să zâmbesc. Se îndoia cineva că a fost altfel?
Ba, într-o anumită măsură, verdictul Înaltei Curți de Casație și Justiție i-ar putea fi chiar benefic lui Dan Voiculescu. Pentru că să fi fost turnător e mai puțin decât să fi fost securist. Turnătorii au fost doar niște obiecte, niște instrumente, în timp ce securiștii reprezentau brațul care le manevra.
Un pumn de noroi pe o cămașă albă sare în ochi. Dar același pumn de noroi aruncat asupra unei persoane care s-a scăldat într-o hazna nu face cu nimic mai puternic mirosul pestilențial pe care oricum îl emană.
Etichete: decizie, Felix, inalta curte de casatie si justitie, Mihai Goţiu, securitate, turnător


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Cu fiecare numire şi demitere Victor Ponta capătă putere în propriul partid."ha, ha, ha....... mi se pare normal sa capete putere cu fiecare numire cand pui sef la politie pe unu schimbat pentru incompetenta.... | ||
| 2Ma amuza din ce in ce mai mult articolasele lui Cristian Teodorescu! Din ,,vehementul" mitocan la adresa....puterii (de ieri!),a devenit ...pentru puterea de azi,un fel de....nici nu stiu cum sa-l definesc! Un... | ||
| 3salut Costiam trecut doar sa vomit putin... | ||
| 4@bulaSunt Centrale de Baza (cu grupuri mari si foarte mari, deobicei conventionale CTE, nucleare CNE ), centrale pe palier Mediu (cu grupuri ceva mai mici) si Centrale de Varf (reversibile, cu stocare... | ||
| 5Cine m-o fi blestemat pe mine sa ajung sa-mi para rau dupa lingoul ala de basescu in cateva zile de PSD? Fugiiiiiiti..............! S-au intors coruptii.... | ||
| 6@nae#36: "Se poate vedea foarte usor din documentele contabile daca a fost sau nu prejudiciu."Asa-i ca nu te pricepi deloc la contabilitate? Orice inregistrare in contabilitate se face pe baza unor... | ||
| Mihai Goţiu 11312 citiri |
| Cristian Teodorescu 11083 citiri |
| Costi Rogozanu 9517 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4277 citiri |
| Alin Fumurescu 4061 citiri |
| Constantin Creţan 3416 citiri |
| Dorin Tudoran 2928 citiri |
| Iulian Leca 2916 citiri |
| Elena Vijulie 2802 citiri |
| Laura Cernahoschi 2796 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61704 citiri |
| Cristian Teodorescu 41423 citiri |
| Costi Rogozanu 38709 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18325 citiri |
| Alin Fumurescu 17967 citiri |
| Viorel Dobran 12362 citiri |
| Dan Duca 11294 citiri |
| Constantin Creţan 11175 citiri |
| Elena Vijulie 9427 citiri |
| Iulian Leca 9178 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
“Pe bune că știrile despre divorțurile momentului (Pepe și Zăvoranca, Irinel și Moni) sunt mult mai interesante.”
Corect
Iar cine crede că Dan Voiculescu, a fost “doar” turnător, nu cadru de nădejde …
2011-03-10 15:37:35 | Raporteaza
s-a facut justitie? ca ICSSJ a pus patalamaua pe ceva ce stia toata lumea?…
nu domnule Gotiu. justitie se va face cand va ajunge la parnaie pentru toate mismasurile facute.
2011-03-10 16:00:30 | Raporteaza
@ribelalu`:
erau niste ghilimele la ”s-a facut justitie”
2011-03-10 16:03:39 | Raporteaza
te contrazic. cred ca actul acesta este cartea pe care justitia din romania isi joaca soarta si nu doar justitia ci tot ce inseamna incredere intr-o oarecare “justete sociala” de principiu. daca aceasta stampila institutionala e suficienta ca sa produca un cutremur si eventual sa initieze o miscare mai ampla de curatire a clasei politice (de ce nu, lucruri mai grave s-au intamplat de la cauze aparent insignifiante)inseamna ca nu e totul pierdut. daca insa va rezulta un circ in care televiziuniel si ziarele vor vorbi tot mai mult de amestec politic in aceasta decizie asupra lui voiculescu si pana la urma opinia publica va inclina balanta spre o astfel de explicatie justificatoare, atunci pariul va fi pierdut si totul va fi cu adevarat ravasit in tara asta. eu cred ca miza e destul de mare.
2011-03-10 16:05:36 | Raporteaza
“Domnul Voiculescu nu doreşte să ocupe funcţia de vicepremier de figuraţie. Dumnealui este pregătit să îşi asume responsabilităţi majore, cum ar fi problema medicamentelor sau rezolvarea problemelor pensionarilor”
Ma rog, domnu’ Gotiu e angajat la Vantu, in mare uniune cu Vaoiculescu, nu i se pare importanta decizia ICSSJ!
Vrem numai dezbateri pe teme de divorturi, viagra, pitzipoance si corcodei.
2011-03-10 16:07:36 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: le-am vazut. dar mi-am spus si eu oful meu. te-ai suparat?
…
2011-03-10 16:07:41 | Raporteaza
@ Mihai Gotiu:
ca jurist, ma gandeam ca ne lamurasti si de ce a durat atat pana justitia a confirmat definitiv ceea ce stia toata lumea.
daca intrebam pe nae sau pe cris, astia ziceau ca asa a hotarat basescu.
2011-03-10 16:10:21 | Raporteaza
Iarasti, total off-topic fata de grijile romanilor: foamea, preturile nerusinate la mancare si combustibili si coruptia infractorilor.
Pe cine mai intereseaza aspectul securistic al unor oameni? Suntem in vreun cadru moral si nu stiu eu?
2011-03-10 16:26:01 | Raporteaza
lasati-o moarta ce dumnezeu. Pe cine mai intereseaza ca voiculescu a fost securist.Pe nimeni. La douazeci de ani de la revolutie mai vorbim de securisti comunisti mineri ce naiba.Bravo lui s-a descurcat.Si daca nu era securist era alt om, mai bun, mai destept. Nu,tot voiculecu care este azi era. Asa ce lasati-o spuma marii. Nu mai este tema de discutie este perimat.Daca eram cu 15-18 ani in urma era ceva, acum este un mare nimic.Daca ar fi sa luam toti securistii si turnatorii din parlament s-ar putea sa raminem fara reprezentanti tinin cont ca securistii au fost invatati sa se descurce in orice situatie.Si acum ca voiculescu a fost descoperit se rezolva criza vom avea crestere economica mai mare. Nu.
Orice asemanare cu m.musca nu-si are locul.M.Musca era o securista “luptatoare” antisecurism cu o mare vehementa.Mai sa se dea cu capul de masa in parlament pentru ca comunistii si securistii nu vroiau legea lustratiei.Ipocrizia si nesimtirea ei a fost fara margini.Daca statea in banca ei poate si azi era in parlament.
2011-03-10 16:38:30 | Raporteaza
Ei, va faceti “ca nu intelegeti taraboiul” in afacerea asta…Cine face taraboiul? Aud? PDL si goarnele sale…Care PDL? Pai PDL care are pe unu’ Horia, informator dovedit (doar unul?!) dar pe care nu-l lasa din brate, dupa cum nici pe Anastase, hoata dovedita, nu o lasa, dupa cum nici pe Ritzi, alta hoata, nu o lasa, dupa cum nici pe altii ….PDL care ne-a dat un presedinte, acum la al doilea mandat, presedinte-securist, despre care toti “deontologii” tac malc…PDL care are tot interesul asadar sa faca taraboi despre cat de murdari, corupti, informatori sunt ai celorlalti, ca poate poate se uita cat de murdari, corupti, informatori sunt ai lor….Asa ca…nu va mai declarati asa, naiv-tamp, ca nu stiti despre ce e vorba…
2011-03-10 16:39:31 | Raporteaza
Hai fata Isoooo…. eu il vreau pe Base Prim Ministru!!! Atuncea sa ti tii sarbe si dansuri din burice.
2011-03-10 16:44:08 | Raporteaza
ribelalu
si daca este securist unde-i problema. Si chioru tau drag a fost securist ca altfel infunda puscaria la contrabanda care o facea.O sa fie si el deconspirat dupa mandat. Si care este urmarea ca raul l-a facut cit a fost in mandat. Poate s-o lasa de baut.Situatia noastra nu va fi schimbata cu absolut nimica.Nu va mai dati loviti ca din punct de vedere moral sinteti mult sub nivelul pamintului.Zero barat asta sinteti si moral, si intelectual si al compatentei. Un singur lucru il faceti foarte bine.FURATI de rupeti. Dar dupa cum spuneam aud deja zanganitul stii tu cui.Astept cu nerabdare
2011-03-10 16:48:23 | Raporteaza
Mai nou, asta este pe aici noul trend la stirea decizia ICCJ: stilul parsiv de a minimaliza faptul ca Felix a fost securist! De parca am fi fost turnatori toti, mai mult sau mai putin, iar hocheistul este luat in catarea pustii de marinarul cel rau doar asa, din razbunare personala. Pai omul asta este vicepresedintele senatului si a stabilit chiar o data la care vrea suspendarea lui Basescu (25 martie, parca), fara a mai aminti de imperiul media cu care isi apara interesele si perverteste mintile mai slabe. Altfel spus, vrea sa faca jocurile in Romania asta, iar tu ne povestesti ca e un om inofensiv, care nu mai poate fi atins de decizia ICCJ! Amara paine mancati voi, “editorialistii” de pe VoxPublika!
2011-03-10 17:02:23 | Raporteaza
Gotiu,
Daca stirea ca omul numarul 3 din stat (in ordinea succesiunii) este -definitiv si irevocabil colaborator al securitatii ca politie politica-nu este importanta, atunci de ce mai scrii comentarii politice si nu te angajezi la Ciao sau la cancan?
Cum spunea cineva mai sus, daca am fi un stat normal, maine sau cand se va publica oficial sentinta, ar trebui ca la usa lui Voiculescu sa fie prezenta politia care sa-l salte si sa-l bage la racoare pentru ca a mintit atunci cand a declarat ca nu a facut politie politica pentru a candida la alegeri. Un ziarist normal ar urmari acest subiect si ar face lobby ca acest lucru sa se intample.
Tu ocupa-te de Zavoranca si columbeanca, se pare ca te pasioneaza si din ce vedem, te pricepi mult mai bine.
2011-03-10 17:04:27 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
corect si de bun simt cele afirmate in articol!
cata vreme Presedintele basescu are un mare semn de intrebare privind conlucrarea cu securitatea, sub care se ascunde un adevar cunoscut de toti, acest voiculescu apare acum o biata victima, vanat pe vremuri sa dea informatii despre rude… cand el defapt era directorul firmei de comert exterior a securitatii si acumula knowhow pentru viitoarele afaceri private, spre deosebire de basescu, care a invatat sa evazioneze statul cu alcool, tigari si blugi!
2011-03-10 17:18:33 | Raporteaza
sfintia mea e de parere ca tu gotiule iti cam pregatesti terenu pentru antene.
daca vine popa din indonezia si-l popeste pe sefu tau,va-nprastiati toti ca potirnikile.
iar antenele se pare ca-s cuibusoare bune pentru irealisti.
2011-03-10 17:23:41 | Raporteaza
“imperiul media cu care isi apara interesele si perverteste mintile mai slabe.”
bai sa fie auzi ce facea felix la A3 pervertea mintile mai slabe.Deci nu au fost taiate salariile,nu au fost dati afara bugetari nu s-au impozitat pensiile alea de to rahatul etc etc. Au fost falsuri regizate cu pixeri.De fapt poporul o duce bine mogulii securisti mint si manipuleaza.Bine ca m-ai luminat
2011-03-10 17:29:04 | Raporteaza
Am citit articolul si am fost nevoit sa ma frec de cateva la ochi.
1. Pentru Romania ziua in care justitia decide ca 2+2 face 4 este revolutionara. Dupa cum a zis Orwell: daca mi se accepta ca 2+2 = 4 tot restul libertatii va decurge de aici.
Ca sa nu mai spun ca Voiculescu si antenele au facut tone de propaganda, au desfiintat CNSAS-ul si au pus justitia romana sa bata pasul pe loc, disciplinata, vreo 5 ani de zile cum au vrut ei.
2. Asta trebuie citata pt ca prea e magarie:
“Dezbaterile referitoare la colaborarea cu Securitatea au importanță în cazul persoanelor care sunt cunoscute cu un alt tip de profil moral. A celor care și-au construit o asemenea imagine publică negându-și trecutul.”
Cu alte cuvinte doar oamenii de inalta tinuta morala tb suspendati, dati afara din Parlament. Voiculescu poate ramane sef al Senatului, pt ca si-a asumat murdaria.
Deci, pe fata: dati in cine are ceva valoare ca sa-l doborati si lasati libere ciorile. Faina selectie darwiniana, si dupa ai va mirati ce rahat e in Romania.
Bravo neicusorule. Cand credeam ca jurnalistul roman mai jos de-atat nu poate ajunge, ai luat lopata si-ai inceput sa sapi.
2011-03-10 17:31:08 | Raporteaza
@vaisteauata:
oare e asa greu sa intelegi ca primul care se bucura de verdictul asta (in ciuda show-ului pe care il face) e Dan Voiculescu? sentinta de ”colaborator al securitatii” il absolva de o acuzatie mult mai grava, aceea de a fi fost ”securist”
2011-03-10 17:34:00 | Raporteaza
Inca odata trebuie sa revin pt ca prea a fost de tot. Bine zicea un om intelept: “nu cascati gura la prostiile prostilor, pentru ca s-ar putea sa ramaneti cu ea deschisa toata viata”:
Deci asta este rostul cainelui de paza a democratiei: sa latre pe cei care sunt cat de cat cinstiti si sa lase sa intre inauntru pe hoti si escroci – eventual sa fie si mangaiat de acestia.
Faina treaba, dar eu nu cred ca democratia o paziti voi, ci porcaria generalizata, domnilor ziaristi.
2011-03-10 17:38:05 | Raporteaza
@Gotiu
“oare e asa greu sa intelegi ca primul care se bucura de verdictul asta (in ciuda show-ului pe care il face) e Dan Voiculescu? sentinta de ”colaborator al securitatii” il absolva de o acuzatie mult mai grava, aceea de a fi fost ”securist””
Tu astazi nu scoti decat perle.
Dar faptul ca isi va pierde pozitia de parlamentar nu-l va afecta?
Dar faptul ca insasi motivul existentei USL – ca el sa devin presedintele Senatului – dispare, nu-l afecteaza?
2011-03-10 17:41:28 | Raporteaza
“Cu sau fără sentința Curții de Casație, asocierea liberalilor și a social-democraților cu Dan Voiculescu rămâne una imorală. Și accept opinii contrare doar din partea celor care au avut cel mai mic dubiu legat de caracterul lui Voiculescu înainte de această decizie.”
As vrea la textul asta si o lista cu politicieni romani de dupa 90 cu alt fel de caracter.
2011-03-10 17:42:26 | Raporteaza
@mac gregor:
pozitia de parlamentar nu si-o va pierde decat daca isi va da demisia (ce crezi, o va face?); de dosarul care i se va deschide pentru fals in declaratii va scapa precum Mona Musca (art.18, alin.1 Cod Penal – fapta exista, dar nu prezinta pericolul social al unei infractiuni) ;
Mona Musca a avut o ramasita de demnitate si si-a dat demisia, dar ma indoiesc ca acest lucru il va face si Voiculescu
2011-03-10 18:02:50 | Raporteaza
N-ai inteles. A inceput ca turnator. Dupa aceea a fost remarcat si a ajuns securist cu acte in regula. Deci, nu are nici o scuza. a trecut prin toate fazele. Pe deasupra a participat si la “privatizarea securitatii”.
2011-03-10 18:14:09 | Raporteaza
da’ kiar gotiule,ce mare kkt ca al treilea om in stat e dovedit turnator cu acte-n regula?!
noi ne focusam pe horia de la pdl ca acolo e pericolu
2011-03-10 18:27:12 | Raporteaza
@Gotiu
pai sigur, Mona Musca pierde pt ca a avut o farama de demnitate, iar Voiculescu scapa pt ca e un gunoi.
Fain criteriu de selectie. Si cand ma gandesc ce rasa de oameni politici obtinem selectand negativ, selectand negativ, selectand negativ imi dau seama ca cacatul ne asteapta de dupa colt.
Voi presa nu ati facut decat sa ii aparati pe putregaie de concurenta celor patati, asta e functia pentru care sunteti platiti.
2011-03-10 18:30:18 | Raporteaza
Citit titlul.
Citit numele autorului.
Tras apa!
Simplu!
2011-03-10 18:33:31 | Raporteaza
sfinte sisoe
as vrea sa vb un pic cu tine. Vii te rog la mine pe blog?
2011-03-10 18:38:30 | Raporteaza
(in comentarii la ultimul articol)
2011-03-10 18:38:56 | Raporteaza
D-le Gotiu
“Mona Musca a avut o ramasita de demnitate si si-a dat demisia,”
Nu sint frate cu voiculescu sau vreun fost securist ca sa “ne aparam intre noi” dar nu are de ce sa-si dea demisia. Nu este singurul securist.Iar comparatia cu m.musca nu-si are locul. Voiculescu niciodata nu a spus ca nu a fost securist. A afirmat doar ca nu a facut politie politica.Din ce spune el:- “Înalta Curte a respins practic toate acuzaţiile formulate la adresa mea, mai puţin faptul că i-am comunicat directorului întreprinderii de comerţ exterior al cărei angajat eram, că un cetăţean austriac mă presa să fug din ţară. Atât a mai rămas din „mitul colaborării”,- Comparativ cu musca care si-a facut crez si imagine din antisecurism deci FALS MORAL de cea mai joasa speta voiculescu nu poate fi comparat cu ea.
2011-03-10 18:39:25 | Raporteaza
Voiculescu este nevinovat!! la CEDO va demonstra.
2011-03-10 18:41:45 | Raporteaza
“nu face cu nimic mai puternic mirosul pestilențial pe care oricum îl emană.”
Foarte frumos limbajul! Demn de un autentic jurnalist basescian!!
2011-03-10 18:43:15 | Raporteaza
Nici eu nu cred in justitia lu traian basescu. Inainte de conflictul evident pe care-l are presedintele cu senatorul, justitia l-a declarat pe Voiculescu nevinovat, ca n-a colaborat….acu in mid subit s-a sucit. Atat justitia cat si tot statul lu traian basescu si-a pierdut orice urma de credibilitate.
2011-03-10 18:44:12 | Raporteaza
Dar chiar asa, ce mare chestie? Sa fie lasat in pace, ca e si el om. Ce lume rea! Ce, sefutzu Nus nu a fost tot securist? Si ia uite-l ce dulceata de om este, da o piine de sup… pardon… de mincat la oameni. Ia hai, gata, sa nu mai auzim de asta, “stati la locurili voastre”. Miine trage una spre Nutzi sau Boc-Poc, iar poimiine dedica-i un poem lu’ Sobaru. Mare ziarist dom’le…
2011-03-10 18:54:46 | Raporteaza
Instanţa a analizat şi a dat verdict având la bază doar dosarul de urmărire informativă făcut public chiar de domnul Voiculescu în 2006, înseamnă că hotărârea instanţei este nerelevantă.
2011-03-10 18:58:49 | Raporteaza
Draga… nae
“Comparativ cu musca care si-a facut crez si imagine din antisecurism deci FALS MORAL de cea mai joasa speta voiculescu nu poate fi comparat cu ea.”
1. pai da, mona musca a dat informatii despre studentii straini, pe cand voculescu “decat” si-a turnat propria familie.
2. Mona musca si-a respectat principiile cand s-a ajuns la vot PENTRU LEGEA CARE STIA CA POATE INSEMNA SFARSITUL EI POLITIC SI A VOTAT PENTRU.
Mona musca ce a spus a si facut, si bineinteles sunt greu de suportat asemenea oameni in PNL-ul de astazi.
Bai USLasule, ipocrizia presupune ca iti asumi o postura morala pe care o lepezi la colt.
Voi dati afara o femeie care a facut foarte mult pentru PNL ca sa imbratisati un cacat ca Voiculescu. Sa va fie de bine!
2011-03-10 19:07:01 | Raporteaza
Deci pe mine, sincer, ma preocupa foarte tare pretul benzinei, ca sa nu mai zic ca nevasta-mea nici cartofi nu mai gateste…Ma ajuta cineva sa-l dam jos pe Basescu?
2011-03-10 19:25:21 | Raporteaza
@Pruteanul: si-l pui pe voiculescu presedinte ca sa-ti dea tie catofiori gratis, ai gasit solutia bravos!
2011-03-10 19:55:06 | Raporteaza
@Pruteanul: crezi ca daca il dai jos pe base o sa bagi in tine mai multi cartofi? te inseli creier spalat
2011-03-10 20:14:00 | Raporteaza
Radu Mazăre a precizat că nu mai este interesat de asemenea subiecte, la mai bine de 20 de ani de la Revoluţie, scrie Mediafax.
“Acum 18 ani, când eram ziarist ca şi dumneavostră, ţineam în mână registrul cu informatorii Securităţii. În registrul ăsta era trecut preşedintele nostru Băsescu, Traian Băsescu, ca şi informator al Securităţii. Am ţinut în mână, am avut în redacţie, l-am şi publicat acest registru cu informatori ai Securităţii unde figura preşedintele Băsescu. Era rezident, deci şef de reţea, şi ne conduce ţara de 6 ani de zile, prost. ” RESPECT VOICULESCU, TU ESTI ROMANIA.
2011-03-10 20:14:42 | Raporteaza
Pe mine m-a distrat retardatul ala de la PDL care, la intrebarea “ce i se poate intampla lui Voiculescu pentru fals in declaratii?” ne-a zis senin ca nu vede acolo o problema, fiindca nu exista decizia de colaborare la momentul respectiv. Deci probabil nici Felix nu stia…
Stau si ma intreb, oare nu cumva toti securistii astia au fost stransi la un moment dat si li s-a scos Securitatea din cap, precum in Eternal Sunshine of the Spotless Mind?
2011-03-10 20:18:32 | Raporteaza
mac gregor
m.musca a tinut ASCUNS faptul ca a fost turnatoare mai mult de atita a fost o “antisecurista” tocmai ea securista sadea. Asta-i falsitatea nu pot uita circul din parlament cu televiziunile pe ea deci lupul striga prindeti lupul si o facea din rarunchi mai sa lesine.Teatru ieftin FALSITATE TOTALA. Voiculescu nu a ascuns nici-un moment ca a fost securist doar ca nu a facut politie politica cei ce si reiese din hotarirea judecatorilor daca este adevarat.Ca dumneata iei numai ce iti convine este problema dumitale.Selectie, selectie dar nici chiar asa.
2011-03-10 20:19:31 | Raporteaza
In disperarea lui, securistul Basescu nu mai stie ce sa faca. Ar trebui sa se gandeasca mai bine si sa recunoasca si el odata activitatea securistica pe care a avut-o in perioada comunista. Voiculescu o sa castige procesul la CEDO.
2011-03-10 20:21:01 | Raporteaza
Basescu Traian, impreuna cu alti complici constituiti intr-o grupare de crima organizata de tip mafiot din domeniul transporturilor, au savarsit fapte penale: uzurpare de calitati oficiale, falsuri privind identitatea, fals intelectual, abuz in serviciu contra intereselor publice, evaziune fiscala, gestiune frauduloasa, deturnare de fonduri, intregite cu fapte de subminare a economiei nationale si complot pentru subminare a puterii de stat (…) Supun atentiei Dvs instrainarea gratuita, prin frauda, din proprietatea publica de stat a unui patrimoniu (evaluat de firme specializate straine) reprezentand 206.460.000 $. Patrimoniul instrainat este reprezentat de un TERITORIU NATIONAL al unui numar de 16 nave din flota strategica a Romaniei, dat prin H.G. spre administrare CNM PETROMIN SA, persoana juridica de interes public cu capital integral de stat. Instrainarea a fost facuta incepand cu august 1991 catre persoane juridice de interes privat, constituite nelegal, asa-zisele firme straine Petroklav INC (inregistrata in statul Bahamas), Petroklav Management INC (Liberia), Petromin Oversease INC (Liberia) si alte 16 societati inregistrate tot in Liberia. Cele 16 nave instrainate la pretul total de 16 $ (1 $/nava), au avut denumirile: 22 Decembrie 1989, Comanesti, Carbunesti, Balota, Baia de Cris, Baia de Arama, Bobalna, Borzesti, Baneasa, Barbosi, Bujoreni, Callatis, Breaza, Barlad, Bicaz, Bacesti.
2011-03-10 20:22:48 | Raporteaza
@nae:
“Un singur lucru il faceti foarte bine.FURATI de rupeti.”
bai tantavane, cum iti permiti sa spui de mine ca “fur”?. a furat ma-ta si cu tac-to cand ti-a asflatat Partidul strada in Ferentari si ti-ai facut WC in curte sa nu te mai caci in porumb.
ai grija cum vorbesti sau cum scrii de mine ca daca e sa ne luam la jigniri unul pe altul nu stiu pe unde scoti camasa.
in alta ordine de idei, prostanacule, vezi ca eu sunt membru al USL-ului. cu adeziune si cotizatie platita la zi. asta nu inseamna ca sunt in aceeasi tabara cu prosti ca tine. sau ca ii consider pe Felix, Crin sau Ponta Dumnezeu pe pamant. astia nu sunt decat niste conducatori vremelnici, si asa cum au aparut in politica, asa si vor dispare.
2011-03-10 20:50:41 | Raporteaza
@Pruteanul:
citeste aici cum e treaba cu benzina:
-> giorno24.blogsp../
2011-03-10 20:54:37 | Raporteaza
uite bay misule,de-aia-mi place lu sfintia mea de tine.
ia de citeste si da mai departe,sa se afle si la sate.
Sunt primul care spun că în PC nu au ce căuta oameni imorali, turnători, oameni care au fost într-un fel sau altul în slujba Securităţii. Concret, la noi, cine se va dovedi că a avut angajament cu Securitatea, că a luat bani sau alte avantaje de la Securitate, va fi dat afară din structurile de partid, în frunte cu mine“, declara în august 2006 Dan Voiculescu
ei si ce?
2011-03-10 21:09:06 | Raporteaza
Pai stati mai asa ca si Ducu Bertzi a fost colaborator al securitatii! Trebuie sa-i interzicem sa mai cante?
2011-03-10 21:20:09 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: ……………sa il spalati bine pe felix domnule gotiu….insistati in zona anala rezervata vuvuzelelor mogulesti…….
totul vi se pare ok…..hi!hi!hi!incercati sa va imaginati cum ar fi fost daca felix era declarat azi inocent….cam ce rahat mancau mogulizoarele prin gura vuvuzelelor ?
ar fi vorbit despre victima felix,despre un proces politic inscenat fireste de nazistul basescu,ar fi urlat ca justitia si-a facut datoria iar colegii securisti din usl ar fi spus ca ei au stiut tot timpul ca felix e nevinovat…..hi!hi!hi!acum daca nu le-a iesit o dau in bailando …ca ce mare lucru?ca oricum se stia ca felix e secu,ca oricum nu conteaza ….
pana una ,alta… securistul felix a fost cel care l-a suspendat pe basescu.deci….secu a lucrat la suspendare…asta are importanta….mai ales ca e zona secu cu accente rusesti….
2011-03-10 21:20:17 | Raporteaza
Pai despre Felix se stia ca a turnat. Nimic nou.
Cand insa o sa aflam cine sunt securistii, nu turnatorii, atunci, poate, vom tresari ! Si nu vom afla asta pentru ca detinatorii puterii in Romania, sunt chiar fostii securisti.
Prostimea are doar iluzia ca alege, de fapt suntem in situatia fara iesire in care votam la nesfarsit membrii aceleiasi organziatii criminale, securitatea. Ei detin partidele, presa, afacerile cu bani publici.
2011-03-10 21:38:33 | Raporteaza
@frizee
fiule , contele duku poate a cinta si-ncontinuare asa cum a facut-o si-n tineretile lui zbuciumate.dar sa cinte la alta masa atita timp cit e si deputat sau senator sau porcusor sau ce dracu’,doamne iarta si pazeste, na ca din cauza ta am ajuns sa firui,o fi el acolo din partea psd
2011-03-10 21:46:38 | Raporteaza
@dl.Gotiu
da’ ce ne facem,ca pestilentialul este tovaras la catarama(sic)cu liberalul chiulangiu?Ne dezicem?
2011-03-10 22:00:00 | Raporteaza
mie nu mi-e clar cum au fost administrate probele la dosar, e ceva la mijloc si voiculescu nu ar trebui sa renunte la lupta daca are dreptate si mai ales sa-i faca sa plateasca pe toti cei care i-au patat in acest hal imaginea
2011-03-10 22:11:34 | Raporteaza
@coronitza
da,da,da,da,de trei ori da!
cu cit votantii de calibrul tau sunt mai multi cu atit romania e mai sigura ca nu va incapea pe miinile clicii noi formate.
2011-03-10 22:26:19 | Raporteaza
tot@coronita
ca sa nu uit
daca tot ai probleme cu perceptia mediului inconjurator si cu claritatea imaginilor realitatii inconjuratoare din mediul virtual,iti ofer un sfat ca de la sfint la om cu mintea-ncetosata:
renunta la etnobotanicele kinezesti.e falsuite.
2011-03-10 22:29:24 | Raporteaza
hai mah, lasa-ma cu titlul asta. mai scutiti-ne cu aberatia asta. s-a vazut de la o posta ca e o facatura basesciana, unul dintre judecatori fost pdl-ist de frunte. la CEDO e dreptatea
2011-03-10 22:39:51 | Raporteaza
@vaisteauata: dupa cunostintele mele al treilea om in stat e duduia Anastase, sa inteleg ca e fosta turnatoare?
2011-03-10 23:01:05 | Raporteaza
@sfintu sisoe:
prea sfinte, ce sa ne miram de atat de ducu? era si el tot ribelal de-al nostru
-> portalstiri.ro/../
2011-03-10 23:26:27 | Raporteaza
@sfintu sisoe:
@ribelalu`:
@tamara’s nephew:
Scumpilor, m-am linistit! Desigur, daca azi i s-a dat lu` Voiculescu rezolutia aia, de maine dimineata, la ora 7 fix, iesim din recesiune. Dar, hai, ca e week end si tanti recesiunea o fi mai lenesa si nu se scoala tocma` maine si-asa de dimineata. Da` de luni, sigur iesim! Gata!
Si, daca stau bine sa ma gandesc, pe B1, TVR sau 10TV merele, cartofii si painea sunt mai ietfine decat pe A1-A3.
Aveam io un sentiment de usurare si nu stiam de ce. M-ati luminat.
2011-03-10 23:54:02 | Raporteaza
@59
sefu,vezi ca gresesti.
nu de luni,ca lunea-s toti mahmuri.nici de marti ca-s trei ceasuri rele.
ramine sa ne hotarim de cind se va aranja treaba.
2011-03-11 04:07:36 | Raporteaza
@59
si cind ai simtit usurarea n-ai avut si-un simtamint de caldura umeda venit din acelasi loc cu usurarea?
2011-03-11 04:09:02 | Raporteaza
De ce nu sare ars acum Antonescu asa cum a facut cu Mona Musca ? A reusit sa distruga acest partid prin alianta cu PSD-ul si acum face greseli dupa greseli. Cine a spus ca Antonescu e PNL-ist si nu liberal a avut mare dreptate.
O sa aibe o surpriza neplacuta PNL-ul pt ca o mare majoritate care ii votau pe ei in momentul de fata chiar nu avem pe cine vota ( nici PDL si cu atat mai mult PSD nu sunt o solutie).
Pacat pentru ca daca ramaneau singuri, avand in vedere adversitatea oamenilor fata de PDL si PSD, ar fi avut sanse sa urce f mult in sondaje.
2011-03-11 10:20:55 | Raporteaza
lasati omul in PACEA DOMNULUI Ca va veni si ziua caintei AMIN. si atunci toti vom zice ce ”om,, a fost
2011-03-11 11:05:20 | Raporteaza
si szobi ceh aturnat dar a avut bunul simt si nu a intrat in politica dar este secui ce sa faci? r
2011-03-11 11:11:51 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Nici un “ei si ce?” Acum lenta noastra justitie va putea merge mai departe. Jigodia va trebui sa elibereze locul din Senat pe care l-a ocupat in urma unei declaratzii pe proprie raspundere in care a mintzit. La fel si licheaua pedelista Bora, out!
Macar atata “lustratzie” sa vedem dupa 20 de ani.
2011-03-12 14:03:53 | Raporteaza
Pardon, Buta, nu Bora….
2011-03-12 14:06:44 | Raporteaza