![]() | Dezinformarea omoară mai rău ca drogurile, chiar dacă-s legalevezi toate articolele de Mihai Tiţa16 Feb 2011 la 00:56 17 comentarii 1273 vizualizari. |
Un text deloc complet, dar întreg la cap, pe care îmi permit să-l împărtăşesc:
Tot văd în ultimul timp prin media o nouă problemă naţională: drogurile legale. Ştirile sunt standard: se ia victima (povestea mortului sau a săracului dependent, depinde de caz), se bagă o melodie tristă pe fundal, apoi plânsetele familiei, acuzele lor la adresa “magazinelor de vise” sau a statului care nu ia măsuri şamd, şi nu în ultimul rând vocea gravă a reporterei / reporterului care subliniază la sfârşitul clipului despre pericolul acestor substanţe.
Fac o scurtă paranteză ca să ne înţelegem din start: eu nu consum droguri legale. Şi nici n-am de gând. Dar interzicerea lor pe motiv că oamenii mor de la ele este o aberaţie care n-are nicio legătură cu stupefiantele-astea de doi lei.
Îmi pare rău dacă jignesc pe cineva când spun asta, dar nu drogurile legale au omorât oameni, ci prostia lor. Înainte să vă apucaţi să vă daţi cu presupusul din auzite şi nu dintr-o documentare solidă despre droguri, aflaţi că tocmai aceasta este cea mai mare problemă a lor, DEZINFORMAREA sau LIPSA DE EDUCAŢIE. Eu o scurtez şi o spun mai direct: Prostia / Necunoaşterea.
Pentru că numai un prost, părerea mea, e în stare să dea bani și să bage în el substanțe despre care habar nu are, îngrășăminte de plante și alte bazaconii chimice cu care n-ar fi bine să se experimenteze nici măcar pe șoareci.
Am câţiva amici care consumă ocazional. E treaba lor, sunt majori, vaccinaţi, știu cu ce se mănâncă, îşi asumă decizia. Eu mi-am făcut datoria să le expun şi părerea mea, nu o singură dată. Sunt destul de documentat în privinţa drogurilor în genere, nu doar a acestora legale, și este clar că multe dintre ele sunt periculoase, şi chiar dacă n-ar fi, nu mulţi oameni sunt pregătiţi fizic, dar mai ales psihic, să încerce aşa ceva. Dar nu despre asta vorbesc aici, aşa că revin la amicii mei: fiecare cu viaţa lui.
Sigur, dacă mâine primesc un telefon şi aflu că unul dintre ei a păţit-o fatal pornind de la droguri, n-o să mă bucur. O să mă doară. Ca dracu. Din păcate știu cum e și asta, dar nu e corect să impui tu altuia cum să-şi trăiască viaţa. Trăirea şi felul în care o faci este o alegere (important e să nu-i deranjezi pe ceilalţi din jurul tău, atunci intervine altă problemă). Avem dreptul să decidem dacă vrem să o facem sau nu, dacă vrem să ne irosim viaţa sau nu, şamd.
Interzicerea nu face altceva decât să stârnească şi mai mult interesul. Sunt de acord că poate unele minți neluminate nu vor mai încerca de frica legii, dar ce te faci cu restul? Care sunt sigur că-s mulţi.
Cât timp credeți că în secolul ăsta mai puteţi ascunde prostia cu legile-astea idioate? Chiar credeţi că oamenii nu vor mai consuma droguri pentru că vor fi ilegale? Voi sunteţi sănătoşi?! Aveţi grijă ce vă doriţi.
Oamenii nu se mai omoară între ei pentru că ajung la pușcărie? Oamenii nu mai violează sau naiba mai știe ce fac de frica poliţiei? Evident că nu, legea pedepseşte, nu previne.
Când aveţi de gând să consultaţi experţi în domeniu? Și când începeţi o campanie serioasă de educare a societăţii în privinţa drogurilor? Pe când dezbateri în prime time cu consumatori de droguri, care să spună de ce regretă sau nu regretă că le-au luat?
Părinţilor, cât staţi de vorbă cu copiii voştri să le explicaţi de ce lucrurile-astea nu sunt sănătoase? Voi ştiţi de ce nu sunt sănătoase, ca să puteţi argumenta şi convinge?
Interziceți dragilor, drogurile-astea legale, bravo! Bis! Ura! Dar să vedem ce rezolvaţi. Interziceţi apoi şi alcoolul, de ce nu? Interziceţi maşinile că există vitezomani idioţi. Interziceţi muzica. Interziceţi ieşitul în gaşcă. Interziceţi cluburile.

Interziceţi sexul pentru că există Sida sau ce ştiu eu ce boli venerice, dar să nu cumva să le spuneţi copiilor că o pot face liniştiţi, cu prezervativ. Nu, nu, mai bine îi castraţi.
Interziceţi sinuciderea (ha! să văd cum îi pedepsiţi p-ăştia), în loc să staţi de vorbă cu cei cu probleme şi să încercaţi un psiholog, măcar ca experiment.
Interziceţi orice pentru că oamenii nu sunt capabili să ia decizii bune pentru ei înşişi (care sunt alea deciziile bune, filozofăm?), în loc să-i educaţi cum trebuie şi să-i faceţi să realizeze câte oportunităţi şi minuni sunt în viaţa asta, care merită încercate. Cât de speciali sunt şi unde pot ajunge printr-o simplă greşeală.
Iertaţi-mi cinismul, dar viaţa nu-i pentru proști și pentru oameni slabi. Iar dacă totuşi vă preocupă atât de mult şi vreţi să faceţi ceva pentru ei, educaţi-i, că nu sunt animale pe care să le ţii legate sau închise, sunt uneori chiar proprii voştri copii. Chiar, ce modele “de viaţă” au copiii voştri? Nu ce modele aţi vrea voi să aibă, ci ale lor, proprii, ştiţi? Dacă-s nasoale le interziceţi?
PS. Paradoxal, în lumea asta, un aşa-numit drog, despre care s-a demonstrat ştiinţific de o mie de ori că reprezintă un pericol minim şi este mai puţin dăunător chiar decât alcoolul (canabisul, da), e ilegal. N-am auzit de morţi de la iarbă, dar probabil e ilegal pentru că nu se moare de la ea. Ar trebui să vă puneţi întrebări, dacă nu vă solicită prea mult creierul.
De Andrei Ruse


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1Tovarasii "de la partid" @Bleah!, @simona, @victor L etc. lasati fleacurile, pentru ca "omul potrivit" a fost gasit! Iata-l:sutu.ro/angoasa../ ... | ||
| 2tu te bucuri ca ai ajuns in azerbaijan in excursie. Gratis. frumos. Apropo, de ce era nevoie de sustinerea guvernului la Eurovision?" Dar cel mai important e că autoritățile de aici respectă cultura.... | ||
| 3@tara de prosti: dar cand au plecat vreodata?... | ||
| 4chestia cea mai haioasa, dar si penibila in acelasi timp, este ca a trebuit sa vina un jurnalist care sa-i spuna pontatorului ca restauratia este prea devreme facuta, ca oamenii incep deja sa vada cu cine... | ||
| 5Nu credeam s-ajung sa citesc vreodata asemenea ineptii. Domnule Gotiu, sunteti de-a dreptul penibil.... | ||
| 6@machiavelli: Da, cand dupa ce Popoviciu a fost bagat la bulau o zi si Sefu a zis ca e doar un investitor cinstit si n-a luat pamantul de la Agronomie. Daca esti cinstit si nu platit mai gasesti ceva pozitii"false".... | ||
| Mihai Goţiu 11339 citiri |
| Cristian Teodorescu 11151 citiri |
| Costi Rogozanu 9690 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4285 citiri |
| Alin Fumurescu 4066 citiri |
| Constantin Creţan 3418 citiri |
| Iulian Leca 3001 citiri |
| Dorin Tudoran 2928 citiri |
| Laura Cernahoschi 2885 citiri |
| Elena Vijulie 2810 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61731 citiri |
| Cristian Teodorescu 41491 citiri |
| Costi Rogozanu 38882 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18333 citiri |
| Alin Fumurescu 17972 citiri |
| Viorel Dobran 12366 citiri |
| Dan Duca 11295 citiri |
| Constantin Creţan 11177 citiri |
| Elena Vijulie 9435 citiri |
| Iulian Leca 9263 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
De acord, dar educatia e mai scumpa decat interzicerea, trebuie luat si asta in calcul.
2011-02-16 01:21:37 | Raporteaza
Ai dreptate. Dar, ar face traficantii de droguri miliarde lunar fara colaborarea legislatorilor? Politicienii, oengistii si doctorii care vor tipa cel mai tare pentru interzicerea drogurilor sint primii suspecti. Uitati-va bine la ei si la bunastarea care ii va potopi subit dupa o noua victorie in parlament in lupta impotriva drogurilor. Cei care au devenit milionari si fac in continuare milioane (sint destui si in Ro) spalind narcodolari cum crezi ca vor reactiona la orice incercare de legalizare sau dezincriminare?
Ar trebui sa iti duci rationamentul mai departe. Armele de foc de ce sa fie interzise? Pentru ca toti oamenii care respecta legea sa fie dezarmati si neputinciosi in orice confruntare cu cei carora putin le pasa de legi (gangsteri de cartier in vremuri normale, gangsteri la nivel de stat in vremuri dictatoriale)? Cred ca rumanii, indiferent de tonaj, inaltime, musculatura si lipsa de educatie, ar deveni subit respectuosi si politicosi cu cei pe care azi ii iau la misto sau la bataie in plina strada doar pentru ca ii vad mai slabi daca de miine s-ar legaliza dreptul de a detine arme de foc. De ce sa fie o femeie victima sigura a oricarui betiv cu care se intersecteaza pe o strada prost luminata? Sau unul mic si slab?
Si ar mai fi.
De exemplu, de ce sa ii dai guvernului banii tai ca sa iti ofere el servicii (proaste, ca altfel nu stie guvernul) de sanatate, educatie etc. in loc sa ti le cumperi singur, dupa nevoile si preferintele tale, de pe piata? Ca sa-ti tot mareasca impozitele in fiecare an pe masura ce serviciile devin tot mai proaste si birocratia aferenta tot mai stufoasa si mai prospera? Ca sa-ti scumpeasca tigarile, berea si vinul in fiecare an fiindca, zic ei, tutunul si alcoolul cauzeaza tot felul de boli si guvernul plateste tratamentele? Ca sa-ti educe si indoctrineze copiii cum li se nazare unor birocrati?
Si ar mai fi inca multe asemenea…
Drepturile si libertatile nu ti le da nimeni, trebuie sa te bati ca sa le obtii. Apoi, sa te bati ca sa nu le pierzi. Din pacate, o astfel de traditie lipseste cu desavirsire pe plaiurile unde paste linistita Miorita…
2011-02-16 05:44:44 | Raporteaza
Interdictiile vor face doar sa prospere traficantii. Piatza neagra va fi iar la mare pret. Da, porcariile cu ingrasaminte trebuie interzise din alte motive, nu pentru efectul halucinogen. Eu, in locul statului, m-as apuca de cultivat canepa indiana, prelucrata frumos, vindauta in farmacii. Ar disparea de la sine toate porcariile iar traficantzii si-ar cauta de munca. Iar statul ar incasa taxe pe care le-ar putea investi in educatzie si sanatate.
O sa spuneti ca asta este erezie. Nu e! Este o abordare mai putin ipocrita a unei probleme. Exact cum e si cu prostitutia. Daca nu poti combate un fenomen, macar reglementeaza-l, tine-l sub control. Interdictiile… cand au dat rezultate?
2011-02-16 10:39:56 | Raporteaza
PORTOCALII au pornit prigoana impotriva liderilor sindicali !!!
Frica in viitoarele mitinguri ii scoate din minti pe golanii portocalii !!
CETATENI ONESTI
IN DATA DE 01 martie 2011, IN BUCURESTI VA AVEA LOC O ACTIUNE DE PROTEST, IAR IN TERITORIU ADUNARI PUBLICE IN FATA PREFECTURILOR.
1. Acţiunea se va desfăşura în data de 01 MARTIE 2011, în BUCURESTI, în INTERVALUL DE TIMP 10.00 – 17.00.
2. SE VOR DESFASURA: un MARS DE PROTEST şi un MITING DE PROTEST.
* MARSUL DE PROTEST se va desfăşura pe itinerarul Universitatea Naţională de Apărare (fosta Academie Militară) – Piaţa Victoriei (sediul Guvernului României) pe durata a 3 – 3,5 ore ( intre orele 11.00 -14.00/14.30.)
3. MITINGUL DE PROTEST se va desfăşura în Piaţa Victoriei, în faţa sediului Guvernului României, in interval de timp 14./14.30 – 17.00).
VA ASTEPTAM PE TOTI ROMANII BATJOCORITI DE ACEASTA GUVERNARE PORTOCALIE !!
JOS GUVERNUL INCOMPETENT !!! JOS MAFIA PORTOCALIE !!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
2011-02-16 11:12:15 | Raporteaza
@autor:
jenant sa afirmi despre niste copii sau persoane labile psihic, ca nu sunt pregatiti pentru viata, ca nu stiu sa aleaga marfa potrivita…
dar sunt destui sociopati in lumea asta…
2011-02-16 11:21:11 | Raporteaza
Si este normal ca de exemplu, tu, persoana care nu consumi droguri/etnobotanice, mergi frumos pe strada si iti iese in cale unu’ care tocmai a consumat ierburi si te omoara?
2011-02-16 19:17:16 | Raporteaza
Sustin punctul tau de vedere si il aplaud pentru ca simt ca este venit de la cineva cu cap, nu victima media.Sunt genul ce nu se uita in gura celor din jur sau face ceea ce i se spune ca este mai bine, la tv.
Vreau sa adaug ceva:
*cati plang pentru ca progeniturile lor consuma etnobotanice?
*cati planga pentru ca progeniturile lor au ajuns in puscarie din cauza consumului etnobotanicelor interzise?
*cati s-au ocupat de educatia progeniturii lor?
*cati se vor uita la progeniturile lor cum st5au cu ochii umflati de bataie in puscarie?
Ma burur si voi rade cu gura pana la urechi cand se va intampla asta ca prea sunt multi prosti in tara asta!
Atentionez asupra faptului ca nu am nici o treaba cu asta dar sustin realitatea!
2011-02-16 19:33:10 | Raporteaza
-…mai avem nevoie si de iarba…!
-…iarba verde de acasa.
sa ma ratacesc in lume,
nu ma lasa…!
-nu calcati pe iarba,fumati-o!
-iarba este buna rulata!
2011-02-16 19:48:19 | Raporteaza
Chiar ca bine zis. E libertatea fiecaruia sa faca ce vrea cu corpul sau si cu viata sa atata timp cat nu face rau altora. Daca e bine sau rau e irelevant din punct de vedere al legalitatii, e pur si simplu alegerea lor. Educatia, in schimb, trebuie facuta prin cat mai multe metode si mijloace.
2011-02-16 21:05:50 | Raporteaza
BRAVO, BRAVO si iar BRAVO.ai putea dezvola mai pe larg cum sta treaba si cu cannabisul.
MARILIZE LIGAJUANA !
2011-02-16 22:28:01 | Raporteaza
frate, vb numai prostii…tu ai citit odata dupa ce ai scris cacaturile astea? tu esti reporter sau esti unu ca mine care isi da cu parerea, mie mi se pare ca ce ai zis tu este o prostie. Crezi TU, ala destep(te’ai documentat, ce te’ai documentat ma? te’ai uitat la documentare care iti explica de ce au fost interzise si impocrizia sistemului? sau cum te-ai documentat..? ai crescut plate?), jurnalist de meserie zici ca, daca vin sparti la mine si imi explica ce calvar a fost viata lor, o sa ma las de droguri. Vizazi de legale scrie clar si mare NOT for HUMAN CONSUMPTION, dar tu deduci de aici ca este lipsa de informare.. ce vorbesti tu de legale cand tu zici ca nu l-ai incercat, asta e ca si cum ai zice nu manca ciocolata ca ingrasa, dar nu stiu ca ingrasa am auzit, eu nu am mancat niciodata… Tinere, vezi-ti frate de sondajele de opinie de pe centru lasa tu subiecte delicate, ca esti zero la capitolu asta, cel putin in textu de mai sus ca alceva nu ii pot spune..nu releva nimica…
2011-02-17 12:29:12 | Raporteaza
Mihai, ai corectat textul inainte sa il publici?
Cum e corect? “Mai rau ca” sau “mai rau decat”?
2011-02-17 14:53:13 | Raporteaza
Ai dreptate, Adrian. Graba-i de vină sau această frivolitate a internetului
Mulţam
2011-02-17 16:13:17 | Raporteaza
@han: E pe dracu mai scumpă. E exact invers. Ținerea în ilegalitate are costuri. Portugalia a legalizat consumul de droguri și e un succes răsunător. Toți religioșii și conservatorii se opun răspândirii acestei informații foarte importante:
guardian.co.uk/../
2011-02-18 01:29:31 | Raporteaza
[...] ca eu ma refer la protestele impotriva demolarii halei matache, la protestele showbiz impotriva etnobotanicelor si la parada [...]
2011-02-19 10:18:39 | Raporteaza
draga mihai
tu esti fact sa ramai un hipster si atat, iar aspiratiile la titlul de cel mai bun hunter s. thompson sunt doar himere dupa care alergi cu incetineala unui melc spart de la iarba.asta ar putea fi din cauza anturajului,parte din el ,fiind dupa cum reiese din elucubratiile tale, alcatuita din oameni prosti (oamenii prosti dau bani pe legale iar tu ai ceva amici care o fac ocazional).apoi reiese tot din epopeea ta , cum ca daca se interzic legalele,cateva minti neluminate se vor opri din consum, dar ce te faci cu restul care sunt multe(nu multi cum scrii tu)… si-mi pare ca tu le consideri (i)luminate.Atunci unde ar fi problema?Nu e clar ca daca aia multi si iluminati au gasit calea, nu ar trebui sa mai zabovesti nici tu pe calea verde a pierzaniei?greseli mai sunt (chiar si gramaticale), dar deh graba si frivolitatea cica ar fi banuite de nesupunere in vastul act al creatiei.ce sa-ti spun eu tie acum ca sa nu ne despartim beligeranti?pai schimba si tu dealerul ca e clarca-ti pune legale sau busuioc in marfa,sau daca o arzi indoor,treci pe outdoor ca e clar ca-ti dauneaza intelectului.ca nota de subsol, nu o sa te las neluminat si o sa te lamuresc…..nu sunt pdl-ist sau portocaliu (ca vad ca pe site-ul asta ,cum polemizezi , cum isi scot baietii cariocile) si da,fumez si-mi feresc capul de curent si mintea de curente.tu pari avariat pe ambele fronturi.te pup
2011-03-28 22:09:15 | Raporteaza
Salutare , tin sa te felicit pentru o dezbatere cat se poate de matura si in acelasi timp gandita , dar dupa ce am citit acest articol minunat tin sa-ti spun ca l-ai publicat degeaba deoarece dupa cum si tu si altii vad din comentarii , exista prea multa ignoranta , aroganta , lauda(cu nimic) si multe altele…insa ma bucur ca esti printre singurii reporteri care au curajul sa spuna lucrurilor exact cum sunt , nu prea mai gasesti oameni ca tine si bineinteles sa fie si in postura ta (de a publica un articol exact asa cum trebuie el sa fie publicat) insa vad multi dar foarte multi oameni care inca au treaba cu politica gen : JOS PORTOCALII , JOS PDL HUA HUA , dar ei nu au idee ca oricine ar veni la guvernare ar face exact la fel , poate si mai rau , tin sa spun ca nu am mai deschis televizorul de ceva vreme (2 ani sau poate mai bine) si in acelasi timp imi permit sa spun ca m-am educat mult mai bine si realistic citind articole , vazand foarte multe documentare pe internet.Oamenii din Romania nu vor intelege niciodata ce e rau si ce e bine deoarece nu au timp sa se documenteze , o buna parte din ei lucreaza zi si noapte , altii au cate 2 – 3 joburi si asa mai departe , inca odata vreau sa te felicit si ma multumesc cu ideea ca inca exista persoane care stiu sa deosebeasca raul de bine etc. PACE , DRAGOSTE SI UNITATE. JOS MENTALUL DE COMUNIST.
2011-04-21 17:37:27 | Raporteaza