![]() | Luaţi nişte mărunţişvezi toate articolele de Costi Rogozanu27 Aug 2010 la 16:37 53 comentarii 1375 vizualizari. |
Am fost la flashmobul anti-finanţe de care vorbeam în postarea anterioară. Puţini oameni, maximum 100 cu tot cu jurnaliştii care filmau jurnaliştii care protestau, heh - şi totuşi niciodată n-am văzut într-un singur loc atîţia amici - aşa e cînd ai puţini prieteni, nu iese de un protest, dar iese de o bucurie a revederii:). Am aruncat ceva mărunţiş pe treptele instituţiei, unii au venit cu borcanul.
Ceva timid, evident. Pînă la urmă am protestat că ăştia nu ne-au creat cadrul să plătim civilizat taxele – a fost o manifestaţie de-a dreptul patriotică. Încă sîntem în cadru megacivilizat – de altfel, cineva spunea: uită-te la ăştia, bine îmbrăcaţi, tineri, frumoşi, ce vor ei mai exact? Mai exact, deocamdată a fost un avertiment politicos, cel puţin din partea mea:).
Un premier nesimţit a spus şi azi dimineaţă că de fapt nu vrem noi să plătim taxe, vrem să fim evazionişti. Asta în condiţiile în care preasfinţea şantierul Bibliotecii Naţionale. Oh, băiatul ăsta… Luptătorul cu mogulii. Între timp guvernul şi mogulii s-au aliat frumuşel – ăia lăsaţi în offside au rămas lucrătorii de rînd. Bine lucrat.
foto: Dora
Etichete: borcane, drepturi de autor, flash mob, ministerul de finante, protest


Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar azi la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru azi la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu azi la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
| 1@arcond: Tot am inteles ce ai scris, dar nefiind economist, formula scrisa de tine mi-e neclara IP e probabil impozit pe profit, P profit, k vreun coeficient - care?, insa habar n-am ce-i acolo FS!... | ||
| 2@ andrei (Continuare) Pe lângă faptul că şi-a dezvăluit existenţa prin revelaţia naturală, Dumnezeu a dezvăluit existenţa sa şi a vieţii veşnice de dincolo de moarte şi prin Revelaţia supranaturală : prin... | ||
| 3Toate monopolurile/oligopolurile furnizorilor de utilitati si combustibili se nationalizeaza si/sau se transforma in S.A.-uri nationale, sau locale, dupa caz, unde fiecare consumator, pers fizica sau... | ||
| 4MRU putea incepe prin a se rasti public la prefecti si abia mai apoi la amaratii aia prinsi in zapada. era mai credibil asa. altfel, e doar inca unul care se rasteste la cei slabi.... | ||
| 5Ia uitati ce fac basistii: roncea.ro/2012/../ ... | ||
| 6da, mac gregor, am iesit din topic. dar asta si pt. ca am perceput declaratiile lui MRU ca venind dintr-un alt topic, cel al statului minimal si preluand o stereotipie care pe mine ma seaca deja. da,... | ||
| Mihai Goţiu 34646 citiri |
| Costi Rogozanu 15377 citiri |
| Cristian Teodorescu 10879 citiri |
| Remus Cernea 9489 citiri |
| Adriana Săftoiu 9319 citiri |
| Iulian Leca 7184 citiri |
| Laura Cernahoschi 6438 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6020 citiri |
| Dorin Tudoran 5570 citiri |
| Alin Fumurescu 5493 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Bogdan Ciuclaru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Mihai Goţiu 122375 citiri |
| Costi Rogozanu 78864 citiri |
| Cristian Teodorescu 51974 citiri |
| Alin Fumurescu 31561 citiri |
| Remus Cernea 26534 citiri |
| Iulian Leca 26428 citiri |
| Viorel Dobran 19427 citiri |
| Dorin Tudoran 16688 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15529 citiri |
| Constantin Creţan 14807 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 32 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 12 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Remus Cernea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
revo`,ă?ei,n-a fost să fie.
2010-08-27 17:04:36 | Raporteaza
Da, plin de “autori” acolo da’ stii cum ? Full de bagatori de seama cu gagici trendy in coada . Un fel de #lecturifiscaletweetmeetflashmob
Btw: misto camasa roz, te-mbraci la Bote ?
2010-08-27 17:05:16 | Raporteaza
zis-am… Dar nu-i bai. Fiecare drum incepe cu primul pas.
2010-08-27 17:07:04 | Raporteaza
letsdoit – camasa roz? nu o aveam pe aia azi
2010-08-27 17:10:43 | Raporteaza
Ati dansat si pinguinul?
Numai jurnalisti?
Unde eBittman, Cristea, Traistariu, Piersic?
Succesuri!
2010-08-27 17:20:55 | Raporteaza
Ati tinut mortis sa va puneti intr-o situatie penibila si ati reusit ! De ce oare vreti sa va acoperiti de ridicol ?Daca ceva nu merge nu era mai inteligent sa veniti cu solutii si apoi sa cereti o intrevedere cu cei in drept pentru a remedia ceea ce credeti ca-i ofensiv pentru voi ? Pentru ca se stie de cand lumea ca, mistocareala atrage ….bataie de joc !Cand toata lumea plateste taxe …greu de crezut ca veti avea adepti !Cred ca ar fi mai intelept sa aveti un pic de rabdare !Respecta ca sa fii respectat !Parerea mea …cozile sunt un pretext !Este parerea unui platitor de taxe care din pacate mai sta si la cozi !
2010-08-27 17:40:44 | Raporteaza
Din articolul de pe ziare.com: “Prim-ministrul Emil Boc a declarat, vineri, ca Ordonanta de Urgenta 58/2010 vizeaza eliminarea persoanelor care folosesc abuziv drepturile de autor, precum soferii, , nu impotriva adevaratilor creatori.”
si din spusele d-lui Rogozanu: “Un premier nesimţit a spus şi azi dimineaţă că de fapt nu vrem noi să plătim taxe, vrem să fim evazionişti.”
Oare e vorba de acelasi prim-ministru? Ca daca e asa, dl. Rogozanu s-a inclus singur intr-o anumita categorie, a evazionistilor. S-o fi simtind cu musca pe caciula?
P.S. Cred ca astia de la guvern mai bine deschideau un birou de platit taxel acolo, ca in mod sigur se adunau mai multi jurnalisti la flash-mob. Si jurnalistii ar fi facut chiar trei lucruri deodata: protest, plata taxelor, plus munca (ca doar evenimentul trebuie consemnat).
2010-08-27 17:53:41 | Raporteaza
“Un premier nesimţit”… He, he, he… Am mai spus-o si o voi spune ori de cite ori voi avea ocazia… In Romania, intre majoritatea jurnalistilor si majoritatea politicienilor nu exista absolut nici o diferenta!
Daca o luam logic, mi se pare chiar normal sa fie asa. O persoana cinstita nu poate sa minta. In schimb la noi in Romania, politicienii mint precum respira iar jurnalistii sint platiti sa minta… Asa ca…
2010-08-27 18:15:04 | Raporteaza
@mariana:
Pai daca tot le cerem sa vina cu solutii, hai sa-i lasam la guvernare…Este jenant ca trebuie sa semnaleze erori grave de aplicare a unei legi… acu le cerem sa faca si treaba guvernantilor…Cand o aud pe asta cu solutiile imi imaginez urmatoarea scena: Un fierar betonist fata in fata cu medicul chirurg: doctore nu m-ai operat bine… ma doare de 3 luni … Medicul: ai solutii? daca nu, taci din gura..In ceea ce priveste taxele, nu e vina lor ca nu plateau pana acum, de parca dumneata daca nu ai fi obligata ai plati voluntar…Problema este modul in care se platesc aceste taxe…Iar faptul ca, din pacate, se sta la coada de foarte mult timp pentru diverse, nu legitimeaza ura noastra pentru cei, nou veniti in club, care nu vor sa sufere aceasta umilinta… umilinta pe care din lasitate alt tip de contribuabil o sufera de mult timp.
2010-08-27 18:18:30 | Raporteaza
@mariana:
Mariano, nu prea ai proprietatea termenilor!!!
“ceea ce credeti ca-i ofensiv pentru voi?”
Ofensiv e una, ofensator, cu totul altceva. Mai deschide niscai dicţionare (explicativ, de neologisme etc.)în timp ce faci coadă la plata taxelor.
2010-08-27 18:48:37 | Raporteaza
fiscule ,ia de-acilea niste marunțis.grosul il luam tot pe drepturi de autor.
2010-08-27 18:56:02 | Raporteaza
A fost cel mai smecher flashmob!Tare frate!Mi-au dat lacrimile de mila bietilor ,,autori”.Astept cu nerabdare urmatoarele manifestatiuni de revolta,oricum erati trendy,cool,fancy etc.
2010-08-27 19:12:51 | Raporteaza
@Costi R:
regret ca “miscarea” autorilor / creatorilor a fost un fasss … asta demonstreaza ca toata elita sociala a ajuns o carpa in mainile unei guvernari discretionare, incapabile si comunistoide…
explicatie de boc: ordonanta e impotriva evazionistilor!!! dar ii arde pe rebenciuc, piersic …
cine-l trimite pe dobiboc in albania sa vada ca si acolo drepturile de autor sunt respectate, ca orice societate isi protejeaza / stimuleaza creatorii inclusiv jurnalistii?
doar acesti protocomunisti spun ca si strungarul este egal cu magistratul si scriitorul este aceeasi mancare de peste ca si oricare pfa, si ofiterul la fel ca tapiterul…
iar voi, protestatarii condusi de C Ghinea (la ce rezultat te astepti de la unul care sustine regimul decat la o diversiune?) le aruncati bani pe trepte in loc de coctailuri molotov
2010-08-27 19:22:52 | Raporteaza
@gigi…poate nu am proprietatea termenilor dar sigur sunt mult mai rationala decat sunteti voi cei ofensati cand sunteti pusi sa intrati in randul platitorilor de taxe !Stand si voi la cozi ati descoperit cumva roata ?
2010-08-27 19:27:39 | Raporteaza
@trolu
au adus niste calmante marfa din Albania in reteaua de farmacii pentru troli.Te tenteaza?Sunt servite cu cocteiluri Molotov si Kirov!Gratis!
2010-08-27 19:38:54 | Raporteaza
@gigi
imi pari un batran intelept ce-si petrece timpul in intimitatea cartilor,ai incercat sa-ti petreci timpul si cu ceva parte femeiasca sau iti provoaca repulsie?
2010-08-27 19:40:33 | Raporteaza
Mă nene Rogozane, păi tot pe voi v-au trimis la înaintare, bre? Dar ăia din top 40 (vezi Vântu-Realitatea Media) unde erau? Erau prea ocupati să numere banii?
Cred că domnii Nistorescu, Liviu Mihaiu, CTP-ul au urmat sfatul medicului: “să număr banii nu pot/că n-am voie la efort”
V-au trimis tot pe voi, ei au rămas cu încasările pe anul trecut: youtube.com/wat../
2010-08-27 20:59:58 | Raporteaza
D-le Rogozanu,
In regimul comunist, daca ai fi spus ca primul ministru e nesimtit, faceai parnaie. Pentru expresii de genul acesta pretindeti drepturi de autor? In afara de profesia “manipulator – calomniator”, invatata la scoala Realitatii de la maestrul Vantu, la ce va mai pricepeti?
2010-08-27 21:04:19 | Raporteaza
Si in timpul asta BRD-ul plateste personalul de la curatenie la negru. La Rm Valcea sunt persoane care au facut curatenie in BRD si care nici macar nu stiu cum arata un stat de plata. Am trimis mail la itm, inspectia muncii, prim ministru si presedintie. Nu s-a intamplat nimic. ba da ,UMILIREA GENERALA.
2010-08-27 22:03:14 | Raporteaza
romanul are claxonul mare si motororul mic. s-a intors la mamaliga pe care o avea inainte de 1989 si e bucuros.
2010-08-27 22:54:01 | Raporteaza
Boc s-a cam invatat cu puterea.
Puterea aia care corupe, aia care-l face sa zambeasca arogant cand i se spune ce nu vrea sa recunoasca.
Puterea sa minta fara sa clipeasca, constient ca in galagia media pe care o provoaca minciuna poate sa scape dand vina pe jurnalisti, pe abureala clasica cu scosul din context.
2010-08-27 23:03:23 | Raporteaza
@silviu petcu: Mi-as dori sa stiu pentru ce sunt ghilimele de la autori. Nu de alta, dar am fost acolo azi. In calitate de regizor. E suficinet? E ok? Ma incadrez in categoria “autor”?
In alta ordine de idei… pentru cei care se plang ca ei suporta birocratia de “n” ani, asa ca e normal sa ne conforam si noi:
1. Sunteti siguri ca aveti de facut 3 drumuri/luna (asta in situatia aia cool, in care ai si de rectificat – cand lucrezi pe DA se poate schimba venitul de la saptamana la saptaman)?
2. E clar: e o situatie neplacuta si umilitoare. De ce nu v-am vazut facand ceva? Ati tacut si v-ati dus la cozi. A fost alegerea voastra. Nu trebuie sa fie si a noastra. Vreti schimbare? Faceti ceva pentru ea!
2010-08-28 00:24:08 | Raporteaza
@elena
vrem definitia din dex sau definitia de la fisc?
femeile de servici si soferii de la realitatea lu Nush se incadreaza la autotri?
blogistii de pe aceasta platforma care presteaza la acelasi evazionist,platiti sau voluntari se incadreaza la autori?
regizorii care regizeaza un film par ezamplu,si in urma acestei lucrari obtin niste venituri,dupa parerea dvs,e drept ca tre sa plateasca impozit la fel ca fraierii care nu-s autori?
ce ziceti,James Cameron ala cu avatarul, si-o plati impozitele sau fenteaza fiscul?
din ce spuneti dvs aici imi dovediti ca de-abia acu ati aflat ca-s cozi la fisc.pentru ca altfel nu intrebati de ce ailalti au tacut si-au platit.altfel nu pot decat intreba,in asti 20 de anisori kiar n-ati platit nimic de n-ati stat la nici o coada?
sau aia a fost doar alegerea fraierilor iar voi abia acu ati descoperit ca-s cozi la fisc.
aici pe aceasta platforma cineva,un postac,sa-i zicem asa a spus ,cu link-uri si dovezi,ca situatia asta cu 3 drumuri si mare inghesuiala va fi doar acum la inceput.pe parcurs ce situatia se reglementeaza treburile se vor simplifica.
dar pe dvs nu asta va doare cu adevarat ci faptul ca nu mai puteti eluda fiscul ca pana acum si tre sa participati ca si ailalti fraieri la buget.
buget de unde se pare dvs ca regizor vreti ceva fonduri pentru finantarea unor proiecte regizorale.
sau poate ma insel si aveti sponsori privati?
si pentru educartie,sanatate,infrastructura, tot sponsorii aia?
2010-08-28 01:30:47 | Raporteaza
@siLviu petcu…silviule,tu parca nu esti in tara…esti pe undeva prin S.U.A…..sau nu stiu pe unde te laudai ca esti…pai tu platesti impozite aici in Romania?platesti somaj?C.A.S.?Sanatatea?cand ai stat la coada ultima data?daca nu platesti macar taci dracului din gura ca numai aiureli scoti…iti dai si tu cu parerea stand comod in fatza calculatorului…vorbeste de America….critica-l pe OBAMA,Critica sistemul american,apara-ti congresmenii de pe acolo…aici nu prea stii cum merg treburile…a sta pe net si a citi stirile nu inseamna a trai si a simti ceea ce simte un roman in tara lui…adica umilire!
2010-08-28 02:21:28 | Raporteaza
@marco
astea-s toate argumentele tale?
nu-i asa ca tu esti unul din aia care sustin ca romanii plecati din romania n-ar trebui sa mai aiba nici drept de vot?
nu pot decat sa-ti spun ca-ti meriti soarta.
salutari fierbinti!
2010-08-28 02:36:45 | Raporteaza
@marco
de ce te simti umilit? ca dai bani la buget sau ca dai spaga la doctor.
sau cand copiii tai nu trec clasa pe motiv ca nu i-ai dat la meditatii pe bani grei?
sau ca functionara de la ghiseu face misto de tine.
sau ca militianu tine partea hotilor si-si ia dreptul de la infractori
sau ca avocatul tau te vinde,iar judecatorul iti cauta vina acolo unde ai dreptate?
n-ai simtit nici o umilinta cand criminala aia de asistenta petrecea in timp ce copiii aia ardeau?
2010-08-28 02:41:59 | Raporteaza
@silviu petcu…da aici ai dreptate…sunt adeptul ideii ca romanii plecati in strainatate sa voteze doar pentru tara in care traiesc efectiv,e simplu…necunoscand realitatea de aici,netraind-o…nu poti vota chiar in cunostinta de cauza,e simplu…voteaza pentru viitorul tau acolo…nu vota pentru viitorul meu pe care nu-l vei trai dumneata!
2010-08-28 02:55:16 | Raporteaza
spaga la doctor vreau eu sa dau pt ca in mainile lui e viata mea si are o responsabilitate de care basescu-si bate joc el tratandu-se la doctorii din Viena parca…da,vreau sa dau recunostinta mea acelui doctor pt ca statul isi bate joc de el!
2010-08-28 03:00:58 | Raporteaza
@marco
patriotule,nickul tau e italian sau yugoslav?
ai vazut ca te-am ghecit praleo?
ia pune-ti o intrebare simpla.la fel or gandi si miile de romani care si-au ingropat mortii doar pentru ca n-au avut spaga ceruta de doctor?
2010-08-28 03:21:53 | Raporteaza
@marco
nu-i asa ca tu cand l-ai votat pe iliescu de trei ori la rand erai in cunostinta de cauza?
sau poate gresesc iar si-ai votat cu un alt mare patriot,pre numele lui de razboinic,alcibiade?
sau poate cu jiji?
sa nu-mi spui ca era sa votezi cu evreul ala de tiparea bani?
uneori ca sa vezi padurea si nu doar pomii tre sa te dai putin inapoi sa vezi imaginea de ansamblu.
faptul ca unii traiesc in alta tara,patriotule,nu-nseamna ca n-au habar de ce se-ntampla.
daca votau cu acelasi personaj cu care votezi si tu era ok?
daca ti-ar pasa de viitorul tau si al copiilor tai ai iesi la vot si fara sa ti se dea o sacosa un kil de ulei
si-un pumn de seminte.
2010-08-28 03:27:58 | Raporteaza
nu am votat nciodata cu cei de care zici tu,nu am votat nici cu actualul,ghiceste cu cine am votat Silviule…tu chiar nu ai habar ce se intampla,faptul ca intri pe net si citesti una alta e ca si cum ai comenta un meci de fotbal de pe margine tu impiedicandu-te de fapt in propriile picioare dar dandu-te specialist in fotbal
2010-08-28 04:12:23 | Raporteaza
si vorbesti de evreul care tiparea bani?pai nu stiam ca esti xenofob…ai ceva cu evreii?esti adeptul lui Adolf Hitler?pacat…aveam totusi o parere buna despre tine…imi pareai un om cu oarecare logica…desi premisele de la care pornesti sunt gresite in opinia mea
2010-08-28 04:20:32 | Raporteaza
@marco
ce zici ca era alade tiparea bani?nu era evreu?
adica daca-i zic evreu sunt xenofob?
stii cum se numesc aia care sunt anti evrei?
dar aia care-s anti jidani?
te-ncurci in cuvinte patriotule.
de antisemintism ai auzit?
evreu nu este un termen jignitor la adresea poporului ales.
dar jidan este.
acu despre vot sa vorbim c-au mai ramas doar doi
saltarețul si ala care deține secretul accesarii fondurilor ioropene.
sa nu-mi spui ca totusi ai votat cu milică din lipsa de optiuni.
si la lovitura de stat nereusita data de pesd+prm cu cine-ai spus ca ți-Nuși?
2010-08-28 04:30:51 | Raporteaza
imi place chestia cu imaginea de ansamblu a ta…problema e ca 5milioane de romani aveau la momentul alegerilor o alta imagine de ansamblu diferita de a ta…iar in momentul actual peste 80%dintre romani au o imagine de ansamblu diferita fatza de imaginea ta de ansamblu…cunosc romani cu situatie materiala buna si care au ales totusi sa emigreze definitiv in Canada scarbiti de porcariile ce se intampla aici de cand e Basescu presedinte jucator….in afara de a starni zanzanie peste tot,nu a facut nimic…e iresponsabil el si hotii din jurul lui…a bagat Romania in datorii de si nepotii nostrii vor trebui sa plateasca,nu doar noi
2010-08-28 04:33:46 | Raporteaza
@marco
pe tine probabil ca cel mai mult te deranjeaza cel mai mult faptul ca io stau comfortabil in lazy-boy si-mi dau cu parerea.
e datul cu parerea la liber pentru mine si pentru tine a fost castigat de niste fraieri care-s de mult ingropati si uitati,in timp ce tu poate erai la gradinita si cantai ode conducatorului iubit.
2010-08-28 04:35:06 | Raporteaza
antisemintism?sau antisemitism?oare cum e corect americanule?sau ai uitat limba romana?
2010-08-28 04:36:21 | Raporteaza
@marco
basescu zici c-a bagat tara-n datorii
ia mai bag-o p-aia cu tariceanu si cresterea economica din motive de consum pe bani imprumutati.
2010-08-28 04:39:30 | Raporteaza
datul cu parerea a fost castigat de cei ca mine baietele….ca nu am avut ghinionul sa mor asta e o alta poveste,te asigur ca nu eram la gradinita…poate tu erai si ai vazut la desene animate revolutia…nu stiu si nici nu ma intereseaza…dar e trist ca vorbesti iar aiurea in necunostinta de cauza…ca de obicei…te las sa aiurezi in continuare…salutari din Romania lui Base si a lui Boc!
2010-08-28 04:41:11 | Raporteaza
@marco
ma bucur ca ma citesti cu atentie.antisemintism-care-i roar o greseala de tipar-e mai corect decat xenofob care nu-i greseala de tipar ci necunoastere.
2010-08-28 04:42:39 | Raporteaza
@marco
si tu ai carnet de revolutionar si drept de butic ca si mamaia Margareta?
2010-08-28 04:43:58 | Raporteaza
@marco
de care parte a țevii pustii zici ca erai la loviluție?
2010-08-28 04:45:22 | Raporteaza
necunoastere era daca nu te corectam…e ora tarzie…la tine e un alt fus oras…esti fresh…eu sunt obosit…ne mai contrazicem si pe alte articole stai linistit,oricum la urma urmei nu exista un singur adevar absolut…fiecare avem dreptatea noastra…depinde din ce punt de vedere privim lucrurile si nu in ultimul rand de experientele traite!care sunt diferite….salve!
2010-08-28 04:49:16 | Raporteaza
@marco
aia cu fiecare are dreptate a zis-o un rabin evreu(daca pot sa fac un pleonasm)
dac-ai fi cunoscut termenul corect l-ai fi folosit kiar si cu un typo,asa ca las-o-asa cum a cazut.
ok ne mai vorbim.tine-aproape.
la mine-i doar 10 noaptea.la tine-i dimineata devreme.noapte buna!
2010-08-28 04:55:50 | Raporteaza
Am expediat aceste propuneri si pe adresa ProDemocratia:
In locul criticilor sterile si incercarilor inutile de ai indrepta pe politicienii
romani prin aparitii la televizor mai bine ati sustine un proiect de lege care
sa cuprinda urmatoarele prevederi:
- interzicerea incredintarii directe de contracte cu statul sau companiile la
care statul este actionar majoritar sau minoritar
- interzicerea secretizarii contractelor (si anexelor) cu statul sau companiile
de stat (fara cele incheiate de armata sau serviciile secrete din nu vor fi
publicate pasajele care pot afecta siguranta nationala, dar vor fi publicate
toate clauzele financiare)
- refuzul de a face public un contract din cele mentionate mai sus sa se
pedepseasca cu inchisoare de la 15 la 20 de ani; raspunde seful institutiei in
solidar cu cel insarcinat sa faca publicarea
- publicarea tuturor anunturilor de achizitii ale statului sau companiilor de
stat pe e-licitatie.ro si pe cel putin alte 10 site-uri care ofera posibilitatea
de postare anunturi gratuite si au un trafic in primele 20 din profilul
respectiv. Site-ul e-licitatie.ro sa fie reorganizat pentru ca este un cosmar sa
gasesti pe el ce te intereseaza sau sa se creeze rubrici pentru domenii de
activitate
- achizitiile de cladiri si terenuri facute de stat si companiile de stat se vor
face la o valoare
care sa reprezinte media valorii bunurilor similare din contractele de
vanzare-cumparare inregistrate
la notari in ultimii 2 ani actualizate cu rata inflatiei si cursul euro (se vor
selecta 10 astfel de contracte de la 5 notari diferiti)
- publicarea anunturilor si intr-un ziar local sau central cu tiraj in primele
3 la rubrica cumparari si mare publicitate
- concursurile pentru posturi in sistemul bugetar sau la companiile de stat sa
fie facute publice pe un site special care sa contina suficinte filtre de
cautare pentru ca oamenii sa gasesca ce-i intereseaza; nepublicarea anunturilor
pe site-ul respectiv se pedepseste cu inchisoare de la 10 la 15 ani; raspunde
seful institutiei in solidar cu cel insarcinat sa faca publicarea
- candidatii pentru posturile de mai sus trebuie sa aiba cel putin 5 ani de
experienta in domeniu daca vor sa ocupe o functie de conducere
- angajarea unei persoane fara respectarea conditiilor de calificare,
publicitate, experienta se va solda cu raspunderea patrimoniala a sefului
institutiei
- infractiunile de coruptie si trafic de influenta in cazul persoanelor cu
functii de conducere, judecatorilor, procurorilor si parlamentarilor se vor
pedepsi cu inchisoare de la 20 la 25 de ani.
- judecatorii de la Curtea Suprema de Justitie si Curtea Constitutionala sa fie
numiti din randul judecatorilor de cariera cu vechime neintrerupta in functie de
la intrarea in magistratura si cel putin 15 ani de experienta in sistem
- deciziile date intr-o speta identica de catre Curtea Suprema sa fie
obligatorii pentru toate instantele inferioare, hotararile care nu sunt conforme
se vor solda cu sanctionarea judecoatorilor care le-au dat retinerea a 20 la
suta din salariu pentru 12 luni, la a doua abatere judecatorii vor fi suspendati
pentru sase luni (fara plata salariului), iar la a treia vor fi concediati;
verficarea se face in perioada vacantei de comisii alcatuite din 7 judecatori de
la instante diferite (selectia se va face prin tragere la sorti) este indicat ca
ei sa nu fie fosti colegii de facultate cu cei verificati sau fosti colegi de
instanta sau avocatura; membrii comisiilor vor face o declaratie pe propriia
raspundere ca nu sunt in situtie de incompatibilitate ) si un reprezentant al
Ministerului Justitiei in felul asta s-ar scurta durata proceselor si s-ar
reduce numarul de apeluri si recursuri
- promovarea judecatorilor la instante superioare se va face prin tragere la
sorti cu respectarea unor conditii de vechime
- procurorii sa fie numiti prin concurs dintre avocati cu cel putin 10 ani de
experienta ( nu e necesara scoala de magistratura cu o asfel de experienta;
oricum ea ingradeste accesul oamenilor pregatiti si cu experienta in sistem)
- medicii cu practica privata sa poata lucra la stat cu un sfert de norma (daca
lucreaza cu norma intrega la stat si la cabinetul propriu sau clinici private
incalca oricum codul muncii in privinta nr. maxim de ore lucrate pe zi)
- despagubirile in cazul exprorierilor de utilitate publica ar treb sa se
stabileasca in functie
de media valorii bunurilor similare din contractele de vanzare-cumparare
inregistrate de notari
in ultimii cinci ani actualizate cu rata inflatiei si cursul euro(se vor
selecta 10 astfel de contracte de la 5 notari diferiti)
-
Daca aceste propuneri vor fi incluse intr-o singura lege suficient de simpla,
atunci cetatenii obisnuiti ar intelege ceea ce sustin si parlamentul ar putea
sa o aprobe rapid sub presiunea opiniei publice,
Daca aceste propuneri vor fi incluse intr-un pachet de legi cu sute de pagini
ele vor fi ingropate definitiv.
Aceste propuneri ar trebui popularizate de dumneavoastra prin intermediul
voluntarilor, altor ong-uri, mass-media si sindicatelor. Ar fi bine daca
sindicatele ar sustine aceste propuneri prin greve si demonstratii.
Ar fi bine ca specialistii dumneavostra sa completeze si sa imbunatateasca
aceste propuneri pentru a le face mai putin interpretabile si sa elimine
necestitatea unor norme metodologice care sa le schimbe sensul sau sa complice
lucrurile.
2010-08-28 04:58:40 | Raporteaza
@papercut:Chiar de ce nu un guvern de jurnalisti?Ei critica tot,pretind ca stiu tot.Atunci sunt buni de guvernare.Singurul inconvenient ar fi ca n-ar mai fi cine sa critice guvernul in media.Dar dupa atatea experimente cred ca ar fi utila si aceasta incercare.
2010-08-28 08:57:56 | Raporteaza
Draga Costi, vezi tu, orbiti de infumurare creatoare nu mai vedeti barna din propriul ochi. Acum, daca trebuie sa te duci “luna de luna” la fisc pentru declaratii pe DDA, inseamna ca astia de la guvernare (incompetentii, cum le spui, ceea ce te transforma automat in competent, n’asa?) au dreptate. Faceti evaziune, timatzi domni. Adica va pretindeti autori si creatori pentru ca sa nu numiti salariu banii primiti in fiecare luna, respectiv sa nu platiti CAS, somaj etc. Te-ai prins? Creatia “la norma cu program fix ” platita “chenzinal” nu e creatie, Costi. Este munca pe santierul patriei sau al corporatistilor, la alegere, si este “la negru”. Va dati singuri “in gat” creatorilor, din prea multa aroganta. Iti dau un sfat (stiu, nu duci lipsa) “pe DDA”: fa un film, scrie un roman, compune o muzica… Si in final, canta la alta masa (no offence).
2010-08-28 09:59:14 | Raporteaza
@cristi rugos
Plina tara de “experti” sfertodocti ca tine. Amice, in legea romana de pana acum este considerata creatie orice activitate care produce un unicat semnabil. Atat. Nu are relevanta daca creezi luna de luna sau o data pe an. Treaba ta daca esti prolific. Daca ceea ce realizezi sunt produse semnabile, identificabile cu tine si doar cu tine, esti autor.
Soferul nu e autor, ca nu isi poate semna drumul facut si nici femei a de serviciu podeaua curatata. Dar jurnalistul isi semneaza “produsele” care sunt indubitabil creatii. Bune, proaste, sunt creatii unice si identificabile. Copierea lor este, evident, plagiat.
Dincolo de inapoierea tampa a acestui popor de retardati care cred ca soarele se invarte in jurul pamantului si horoscopul e o stiinta exacta, dincolo de mizeria lor de nespalati, dincolo de moralitatea balcanica de maimute care ii defineste, cel mai mult imi repugna la romani propensitatea spre sclavia umila, iobagia lor nativa. Un popor de oameni liberi considera ca tot ce nu e interzis in mod explicit prin lege e permis si individul are a-priori dreptate in fata statului. In tara mamaligii obediente domnul inspector de la ANAF decide daca sclavului ii este permis sa nu plateasca un impozit iar ststul are intotdeauna dreptate.
Nu pot sa spun decat ca va meritati soarta.
Si apropo, cum intra un scriitor in somaj? Ca daca plateste somaj, ar fi normal sa il si ia daca are nevoie?
PS Nu sunt creator de nici un fel. Dar nici nu platesc statului taxe ca boul. Platesc doar ce nu pot evita. Pentru ca nu sunt si nu voi fi niciodata un iobag ca voi.
2010-08-28 11:07:54 | Raporteaza
@momo: Cunosti metoda demonstratiei prin reducere la absurd? Sa presupunem ca da. Ei bine, produs al creatiei identificabile cu tine insuti, prin reducere la absurd, este fiecare cuvant. Conform teoriei tale de, n’asa, superdoct, daca eu “dau din mine” un cuvant pe luna (da’ ce zic eu pe luna, pe zi) si il considera creatie fiecare superdoct ca tine, eu pot fi, bine merci, platit pe DDA, ca doar creez… cuvinte. Da’ de ce cuvinte, dom’le? Si ragaitura mea e unica, baga-mi-as. Mai mult, femeia de serviciu poate fi platita pe DDA nu pentru ca scrie, ci pentru ca se misca cu talent (drept conex). E actrita frate! Soferul? Un artist, unic in felul lui, perfect identificabil numai cu el insusi. Sa-l vezi cum ia curba la dreaptaaaa… unic. Bai momo, eu te inteleg, esti nervos pe Boc, pe Udrea, pe Basescu… Dar te rog sa ma crezi, n-are niciunul nimic de-a face cu subiectul DDA. Are a face doar cu golania din capul unora precum Vantu’ si acolitii care cred ca pot face din alb negru si negru alb asa, prin scamatorie, sau daca insista Ursu ceva mai mult la el in emisiune (alt artist, saltimbanc nu alta…). In rest, nici eu nu platesc statului taxe ca boul. Strictul necesar. Dar legal, frate pentru ca atunci cand te intalnesti cu garda, nu e cum isi imagineaza toti cioflingarii de la adapostul galeriei. Iti spun din proprie exeprienta.
2010-08-28 14:50:45 | Raporteaza
Eh, ghinion, Costi! Cu avertismentul politicos nu esti prins in poza. Un ou, o rosie n-aveai si tu pe-acasa? Aici esti revolutionar si acolo doar avertizor?
2010-08-28 17:17:15 | Raporteaza
@florian #18: “In regimul comunist, daca ai fi spus ca primul ministru e nesimtit, faceai parnaie”
In regimul comunist, si daca respirai mai nu-stiu-cum, tot la beci ajungeai.
Adevarul gol-golut e ca onor Guvernul prin barbatii sai cei mai de seama si-a dat cu stangu-n dreptu’ si nu (n)i se pare nimic anormal in asta.
Dar deh, daca o tanti sifoneaza sase s’te de mii de euro si ne trebuie trei saptamani sa o mutam de la minister, o bagatela d-asta cu tinutul prostimii la cozi ca sa-si plateasca taxele e clar ca nu deranjeaza nici cat un purice.
Mai trist e ca ma astept la aceeasi nesimtire indiferent daca la Victoria se poarta galben, portocaliu sau rosu…
2010-08-29 10:39:19 | Raporteaza
@Costi Rogozanu: “uită-te la ăştia, bine îmbrăcaţi, tineri, frumoşi, ce vor ei mai exact? Mai exact, deocamdată a fost un avertiment politicos, cel puţin din partea mea:).” avertisment la ce, costi? avertisment, cui?
realitatea, costi, este dureroasa, si nu are nici o legatura cu tzoala tredy: print-o intamplare cunosc foarte bine cateva generatii, incepand de la 45 de ani… in jos! si pot sa spun ca de mult, DE MULT!!, nu am mai vazut oameni de o calitate atat de proasta precum cei care s-au format in romania dupa revolutie. cand nu mai ai chiar nici o alta optiune decat sa alegi intre “mogulii nostri” si “investitorii straini strategici”, cand te duci sa faci demonstratii ca cea din pozele de mai sus, esti fiul ploii, costi, si nimic mai mult. un fel de tarabostes…tredy. in numele cui si a ce sa avertizezi?
nu vreu sa te jignesc, sincer, dar cred ca mai degraba ar trebui sa ne spalam pe creiere mult timp, si sa o luam de la capat, aici sau afara, si sa lasam flashmob-urile pentru altii, mai capabili. noi suntem rau, rau de tot, in urma!
2010-08-29 13:07:42 | Raporteaza
@liberal: i-am pus o întrebare lui Costi rogozanu: unde sunt baştanii din presă, ăia care au făcut bani grei din drepturile de autor!?
Nu mi-a răspuns: ştie şi el că e doar un căţeluş care latră să-şi apere dulăii. Ăia nici nu se sinchisesc să iasă din starea lor de bine, doar trimit pe-ăştia micii la înaintare
…în toate categoriile sociale există “mari” şi “mici”, generali şi soldaţi… doar că în timp ce soldaţii se căsăpesc pe front, generalii stau la căldurică şi fac manevre pe hârtie. Ata ete 
2010-08-29 13:35:39 | Raporteaza
@Habarnam: printr-o ironie a lucrurilor, “cei mici” sunt perfect caracterizati de titlul postului … costi rogozanu nu este dintre cei prosti, stie cum stau lucrurile!
)
)
)
2010-08-29 15:23:12 | Raporteaza