![]() | Mesajul lui Crin Antonescu pentru Traian Basescu :)vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu24 Nov 2009 la 09:23 29 comentarii 2387 vizualizari. |
Solist: Tudor Chirila, reperul moral lui Crin Antonescu ![]()
P.S. pentru Rogozanu! Om bun, pentru tine, adevarul este o lozica? Din ce mi-ai reprosat tu, spune-mi, te rog, ceva neadevarat? De ce, daca subiectul demonstratiei mele era sa arat cum s-a inchis un cerc al viciilor parlamentare (simbioza PNL-PSD), era musai sa ma refer si la loserii pedelisti? De ce crezi ca e nevoie sa il umplu de respect pe Ion Iliescu, cind acesta nu il merita? Adica, sa inteleg, daca spun un adevar dureros despre adversarii lui TB sint “activist” si daca il trec sub tacere sint in regula, ba chiar pot sa ajung intr-o buna zi sa dobindesc si statutul de “impartial” si “echidistant”?


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1Autorul are senzatia ca scrie unor prescolari din grupa mare,caci pana acum,de la facere,Ponta a facut doua gafe pe zi! Ultima,cea cu ...Cuza este cimitirizanta si ea in mod normal,pt imixtiune in justitie... | ||
| 2Ma intreb de multe ori voi care scrieti aici pe VaxPublica din ce traiti ?. Vad ca nu prea aveti comentarii, si daca le aveti majoritatea sunt dintre cei pe care nu-i convingeti . Oare job-ul vostru este... | ||
| 3@androidul cu sobolani pai da,asta si este!Testul lui Catzel! Testul asta este pentru segmentul high class al USL. Test 2. Ce este Hrebe pentru USL?... | ||
| 4@Laura mai blonda mea preferata,de ce faci pe mica nestiutoare si pui intrebari cu un singur raspuns? Tu ce crezi,avea Macovei dreptate?... | ||
| 5@BiataTara saracie fara creier,tu ai auzit de expertize si contraexpertize? Sau esti doar BiataProasta?... | ||
| 6@tamara e un test de personalitate destul de bun cu de-astea. a lu' unu cattel. a nu se intelege căţel. asa ca ar fi interesant de intorudus pentru varianta validata pe poborul romanesc si asta: "Ponta... | ||
| Mihai Goţiu 11392 citiri |
| Cristian Teodorescu 11252 citiri |
| Costi Rogozanu 9963 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4305 citiri |
| Alin Fumurescu 4082 citiri |
| Constantin Creţan 3426 citiri |
| Iulian Leca 3129 citiri |
| Laura Cernahoschi 3033 citiri |
| Dorin Tudoran 2933 citiri |
| Elena Vijulie 2817 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61784 citiri |
| Cristian Teodorescu 41592 citiri |
| Costi Rogozanu 39155 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18353 citiri |
| Alin Fumurescu 17988 citiri |
| Viorel Dobran 12378 citiri |
| Dan Duca 11298 citiri |
| Constantin Creţan 11185 citiri |
| Elena Vijulie 9442 citiri |
| Iulian Leca 9391 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Antonescu n-are vana-n el, joaca asa cum ii canta Patriciu. Patriciu vrea razbunare!!!
)))si tace, nu mai plange.
crinel, cu fata aia a lui de copilas nevinovat, habar nu are de liberalism…pentru el, gem pe paine si laptic
Bravo Cristian, ma bucur ca exista ziaristi ca tine!!!
2009-11-24 09:35:56 | Raporteaza
Cine se asociaza cu Emil Constantinescu, Zoe Petre, Catalin Harnegea asa pateste. Ei au fost strategii lui Crin. Felicitari PNL!
2009-11-24 09:37:16 | Raporteaza
dude, u`re not funny. seriously… get a life
2009-11-24 10:10:20 | Raporteaza
Ce vreti sa spuneti ? Cine ne trage pe dreapta e un betivan ? O fi… stoica ? E un alegator din arges …?E un militian de-al lui blaga rapus la datoria supravegherii turistilor electorali ? DE AICI SI-A LUAT REPERUL URII PE IMPOSTORI : NU VREA NICI CUM ZICE …ZEUS , NICI CUM… FACE ZEUS . E O DEMASCARE ?
2009-11-24 10:11:22 | Raporteaza
Am citit ce a scris Rogozan si vad ca nu ai inteles nimic. Pacat ca nu ai pretentii mai mari de la tine.
2009-11-24 10:15:07 | Raporteaza
Trista realitate ! Vorbim de schimbare,dar cand presedintele a incercat sa o faca,s-a pornit artileria.Vorbim de valori liberale,dar au fost abandonate-revolutie,Piata Universitatii, CDR etc.Vorbim de linistea lui Iliescu,cea sub care s-au creat structurile actuale.Ipocrizie tipic romaneasca.Cum vor romanii liniste,daca ne gandim ca in familii sau comunitate nu o au-sotii se cearta,copiii sunt batuti,femeile abuzate, scandal in blocuri,in trafic,in magazine…Asta este imaginea reala,pe care nu o arata nimeni,dar cerem “linistea“politicienilor.
2009-11-24 10:21:48 | Raporteaza
crin nu are de zis nimic romanilor pt ca nu a facut nimic pentru ei…si deci in lipsa de fapte concrete se ia de traian basescu.crin nici nu este in stare sa isi tina in frau partidul…dapoi o tara intreaga
2009-11-24 10:22:16 | Raporteaza
D-le Patrasconiu, eu cred ca este mai bine ca s-au coalizat toti impotriva lui Basescu si ca Antonescu a trecut de partea lui Geoana deoarece, in acest fel se desfasoara in reluare episodul de suspendare al presedintelui; romanii au demonstrat ca nu raman indiferenti la astfel de magarii si le sanctioneaza prin vot.
2009-11-24 10:26:41 | Raporteaza
Ceea ce vad pe Vox Publica începând de ieri mă dezamăgeşte profund. Sintetizând în câteva cuvinte ceea ce se petrece seamănă mai degrabă cu ceva de genul “hai cu tunurile pe Antonescu”… Şi toate acestea pornesc de la o presupusă prezumpţie de vinovăţie pe care o propagă, culmea, oameni care au totuşi o educaţie… De ce spun asta? Păi să vedem:
1. prezumăm că în România nici o persoană fie el chiar şi Antonescu nu poate construi nimic în afara orgoliilor şi interesului personal şi nu poate încerca să adune forţele politice în cadrul unui proiect (exprimat mai scurt are el ceva interes să-l dea jos pe Băsescu de aceea îl susţine pe Geoană)
2. prezumăm din start, la indicaţia domnului Băsescu, că Geoană, o persoană care a fost totuşi ambasador al României în Statele Unite nu oriunde pe vremea CDR, este condus din spate de Hrebenciuc, Iliescu, Năstase, Vanghelie.
3. prezumăm din start că PSD-ul de astăzi (în opinia mea un partid mult mai democratic in interior decât PD-L-ul de astăzi), este acelaşi cu PSD-ul din perioada 1990-1996 condus dictatorial aproape de liderii de atunci.
Practic pornid de la aceste trei prezumpţii de vinovăţie vajncii apărători ai domnului Băsescu îşi costruiesc tot raţionamentul refuzând să pună alături altceva din partea cealaltă care reprezintă fapte nu prezumpţii şi anume:
1. Basescu a fost o perioadă secretar de stat şi ministru sub Iliescu în perioada 1990-1992
2. Băsescu a guvernat în ultimul an alături de acest PSD condus aşa cum spune el de Hrebenciuc Iliescu, Năstase, Vanghelie
3. orice coaliţie în care PD sau PD-L a fost implicat a sfârşit tragic şi cu scandal
4. PD-L provine din fostul partid al lui Iliescu după ruptura din 1992 dacă ţin bine minte
5. PD-L fost membru al Internaţionalei Socialiste a trecut practic într-o noapte de la stânga eşichierului politic la dreapta acestuia prin înscrierea în PPE şi Internaţionala Creştin Democrată.
Aşadar în baza celor 3 prezumpţii scrise mai sus şi refuzând să vadă realităţile cuprinse în cele 5 puncte, oameni cu educaţie, la care mă aşteptam măcar să înţeleagă ce înseamnă prezumpţia de nevinovăţie au decis:
1. Băsescu e de dreapta şi e anti PSD (de unde şi până unde? PD-L a fost în perioada 1992-2005 de stânga peste noapte au devenit de dreapta aruncând la gunoi 13 ani din istoria proprie în plus tocmai ce au guvernat cu PSD)
2. Băsescu vrea reforma clasei politice (oare nu avea ocazia să o demonstreze 5 ani măcar în propriul partid sau reforma pentru dânsul însemnă Berceanu, Videanu, Udrea, EBA cu succesurile ei)
3. Băsescu reprezintă poporul (cel puţin la aceste alegeri, cea mai recentă confirmare dacă doriţi, a obţinut 32% din 54% prezenţă la vot ceea ce înseamnă din întreg poporul român cu drept de vot cam 17%)
Astept cu nerăbdare momentul in care pe langa reforma clasei politice vom promova si reforma bunului simt mai ales in zona celor care au opinii si care astept să-şi formeze opiniile pe fapte acolo unde ele există şi pe PREZUMPŢIA DE NEVINOVĂŢIE aş cum este normal nu pe cea de vinovăţie aşa cum fac astăzi.
Nu vreau să uit să precizez l-am votat pe Crin Antonescu şi după ziua de ieri consider că mă reprezintă şi a meritat pe deplin votul meu.
2009-11-24 10:27:56 | Raporteaza
Dl. Patra …
Prin stergerea mesajelor mele nu poti decat sa iti arati adevaratul caracter si sa te constitui ca o emanatie de-a lui Basescu.
PD-L-ul nu este de dreapta. S-a desprins din FSN, hai sa fim seriosi! Si au facut, cum blameaza PNL-ul acum, o alianta – vis de-al lui Base
– cu PSD-ul. Aveti asa memorie scurta???? Unde sunt masurile liberale ale PD-L – ului? Iar declaratiile Dl. Boc sunt de dreapta? Nu ne mai sfidati inteligenta si, macar, din bun simt, asumati-va apartenenta basescianista si subiectivismul implict cauzat de aceasta alaturare. Recunoasteti, ca in vederea propasitii binelui PD-L-ist vi-i s-au spalat creierii si singurele rationamente (mai degraba silogisme) sunt destinate aprarii elucubratiilor basesciene.
Cu demnitate,
George R.
2009-11-24 10:31:20 | Raporteaza
“Sa traiti cum o vrea Domnul… / Si s-aveti ce-o taia Ciomu !”
2009-11-24 10:35:56 | Raporteaza
george R: mergeti sa vedeti exact ce inseamna “silogism” si, dupa aia, incercati sa folositi – poate cu mai mult succes! – acest termen
2009-11-24 10:42:13 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu, ati auzit de minciuna prin omisiune?
Un adevar incomplet are aceeasi valoare logica cu o minciuna.
V-au demonstrat atatia altii in sectiunea de commenturi cum sta treaba cu sistemul actual de vot (si de fapt si de drept, cu orice sistem uninominal) si cu un partid de 15%. Ati ales sa-i ignorati. Pacat.
@LadyM: Argumentul dvs. e incomplet. Sunt votant liberal, am ajuns sa il detest pe Basescu, dar am votat fara ezitare NU la referendumul de suspendare – l-am considerat o grava greseala politica a celor ‘322′ (cum va place sa ziceti). Asta nu inseamna ca automat fac parte din multimea pro-Basescu. Victimizarea functioneaza pana la un punct.
2009-11-24 10:46:37 | Raporteaza
da’ nici rationamente adanci nu ies din postarile …tip Ciomu , taiate din context .
2009-11-24 10:50:14 | Raporteaza
Partea bună a silogismului este că pune mintea la contribuţie. Partea proastă este că, pe baza unor raţionamente aparent corecte, se poate ajunge la concluzii greşite.
2009-11-24 11:00:36 | Raporteaza
Patra …: un mic “silogism” in acceptiunea basesciana (sofism
):
Succesul se traduce prin trafic. Blogul e un jurnal in care scrii. Trafic mare inseamna deci ca scrii bine.
Ti-l dedic!
2009-11-24 11:00:43 | Raporteaza
Sau:
Rromii, prostituatele, cei cu studii medii au votat cu Base. Dl. Patra… a votat cu Base. Dl. Patra este rrom, fufa sau mai putin scolit. Mediu.
Mai vreti?
2009-11-24 11:11:14 | Raporteaza
Basescu si PD-L NU reprezinta Dreapta in Romania.
Aliante de tip ( PSD si PNL ) in secolul XXI demonstreaza in primul rand maturitate si luari de pozitii ferme ale celor doua partide impotriva unui posibil dictator, impotriva celor care Nu respecta legea si valorile morale ale unei Democratii.
Sprijinul si colaborarea dintre cele 2 partide functioneaza inca de acum 2 ani cand premier era Tariceanu; si s-a demonstrat ca a functionat mai departe de ideologii, avand ca unic scop impiedicarea incalcarii democratiei, a constitutiei, a legilor.
NU Basescu, Nu bunul plac al unora ca : Udrea, Boc, Riti, Videanu, Eba, Pogea, Placinta, Hayssam.
Trebuia cumva pus chipiul marinarului peste : Cazul Flota, Casa din Mihaileanu, Cazul Hayssam,Trafic armament,Deturnari de fonduri- Riti,Udrea,Cocos ?????
Nu va fi pus chipiul cu ajutorul Pn-l
CRIN are o sansa istorica, aceea de a devenii BUSOLA DEMOCRATIEI, la care romanii sa se uite pentru a intelege daca directia este corecta sau nu.
2009-11-24 11:20:09 | Raporteaza
Deci. Nu reperul moral al lui Crin antonescu a fost intrebarea. Ci sa numeasca din punctul de vedere al lui Crin Antonescu “un reper de moralitate” ceea ce e altceva decat reperul moral. Ziarisilor, fi-ti atenti la detaliile astea.
2009-11-24 11:35:15 | Raporteaza
Ce nu inteleg portocalii, este faptul ca domnul Basescu a izolat PD-L-ul. Domnul Basescu a fost un brand, dar tot el i-a marginalizat.Are tupeul sa spuna ca PNL a dat mana cu PSD? Cine si-a vazut visul cu ochii aducand PSD la guvernare? Daca trecea peste orgolii si frustrari, domnul Basescu dadea mana cu PNL, poate si UDMR. Parerea mea este ca a premeditat “Pactul” cu PSD pentru a-si urmari scopul, si anume distrugerea PSD, exact cum a facut cu PNT si PNL. Domnul Basescu nu stie decat sa dezbine. Nu a fost presedintele mediator si echidistant. Acum culege ce a semanat. Nu mai are nicio sansa de a mai avea un mandat. Cat despre politici de dreapta, haideti sa fim seriosi. A mai si spus ca daca ar renunta la cota unica, ar trebui sa plece. De ce n-a plecat cand ne-a adus forfetarul pe cap? Ce meritism au doamnele Udrea, Ridzi, Placinta de a ajunge pe scaunele ministeriale? Ce competenta au Boc, Pogea, Videanu? Nu, multumim dar s-a vazut ce oameni “merituosi” sunt in PD-L. S-a vazut ce au facut in acest an. Ne-au bagat in colaps, ne-au indatorat la FMI, au luat imprumuturi de la banci, iar privatii nu au mai avut nicio sansa la credite. Mai avea nesimtirea Boc sa spuna ca romanii nu vor plati niciun leu pentru aceste imprumuturi! Prefer PNL+PSD+UDMR, decat sa mai vad videni, berceni, pogeni, ridzipoance si lenute la guvernare.
2009-11-24 11:36:25 | Raporteaza
Costi are dreptate. Sunteti un activist al lui TB. Dvs. si d-na Pora. Macar Sever Voinescu si-a oficializat simpatia…
Sunteti departe de a fi impartial si echidistant.
2009-11-24 11:38:41 | Raporteaza
Basescu e de kakao Basescu e tiran Basescu e dictator…..bai psd-istilor , sau pnl-istilor..ce cacat ati facut voi imediat dupa revolutie?????Basescu este presedintele tarii si prin statut nu poate sa faca ceea ce face prim ministrul…(vezi tariceanu) NU ARE CUM SA TAIE SI SA SPANZURE!!! toate le face parlamentul…Basescu nu a facut nimic..pai normal ca nu a facut ca nu l-ati sustinut , ati plecat ca niste copii carora li s-au luat jucariile acum 1 luna de la ministere..gata noi plecam -Si ce se v-a intampla dupa ce plecati??? Raspuns de partid care vrea sa conduca tara -NU NE INTERESEAZA!!! pai daca nu va intereseaza atunci de ce dracu vreti sa ajungeti sus??? nu v-au ajuns furturile din 90 2000???vreti mai mult??? in sustineti pe Geoana..Nu este Iliescu in spatele lui Geoana este Geoana in spatele lui TATA ILIEVICI pe care il caram dupa noi din vremea lu al’ mic . Va este frica de basescu pentru simplul fapt ca nu este politician de meserie si nu prea le are cu combinatiile..cum le aveti voi.Ati furat voturile cu taxiul in Ifov(in timp ce politia va cauta in autocare) domnilor de la VOX ati fi uimiti cati cetateni din Pantelimon au votat in Ilfov.S-au terminat la ora 12 in sectiile speciale buletinele iar in cele de resedinta nici 10% nu erau completate, oare de ce??? Se puneau cate 4 voturi in urne din care 2 la presedinte si voi vreti sa conduceti tara??? unde mah hotilor spre vilele voastre?? spre bombonel?? spre Iliescu??
Rog pe oricine de la VOX sa transmita organelor competente faptul ca turismul electoral (cel putin in Ilfov stiu) s-a facut cu taxiurile nu cu autocare sau microbuze
2009-11-24 11:56:56 | Raporteaza
Faina observatia autorului: Nu ne mai trageti pe dreapta! Oare a stiut Antonescu in ce se baga?
Pentru postacul de la nr.9:
1. basescu si PDL s-au schimbat. De aceea Basescu a condamnat comunismul, in timp ce Antonescu jubila cand Vadim elucubra …
2. Obstinatia dvs de-a repeta nume ca Berceanu, Videanu, Udrea, Eba tradeaza apartenenta dvs la propaganda pesedista. La fraudele domnilor Patriciu, Vantu, Voiculescu (patronii proiectului Johanis) cei enumerati de dvs sunt mici de tot. Asa ca nu ne convingeti.
2009-11-24 11:57:13 | Raporteaza
Sa intelegem ca aceasta este noua lozinca a liberalilor?
Felicitari pentru opinii d.le Cristian P.Sunt 100 % de acord cu ce scrieti!
2009-11-24 12:22:14 | Raporteaza
o serie de frustrati politici isi dau cu parerea si folosesc exprimari confuze pentru a ascunde lipsa unor argumente!
Este adevarat ca Basescu provine din stanga, la fel ca si toti politicenii de astazi, inclusiv Tariceanu, Antonescu, Petre Roman, Patriciu etc. Nu avem ce face in aceasta privinta, cu totii au fost UTCisti sau PCRisti. Asta nu inseamna ca dupa 20 de ani gandesc la fel.
A-l acuza DOAR pe Basescu pentru instabilitatea ultimilor ani dovedeste cel putin rea vointa. Sa ne amintim ca nu Basescu a vrut sa iasa de la guvernare ci Tariceanu si apoi Geoana. Ca atare aceasta instabilitate de astazi este imputabila in egala masura PNLului si PSDului si a spune ca unul este mai vinovat decat celalalt este o mare minciuna.
A spune ca Basescu sustine ca este poporul roman, asa cum in mod tembel spunea cineva mai sus, este o alta minciuna si o incercare de manipulare in genul SRS.
Iar poporul asta vrea sa vada politicieni arestati si mai ales JUDECATI pentru coruptie, vrea sa vada parlamentari mai putini si care nu-si pot stabili pensii si drepturi privilegiate fara sa-i intrebe nimeni de sanatate, poporul vrea bani mai multi si taxe mai mici,nu mai vrea sa tina in spinare sute de mii de privilegiati al caror singur merit este ca sunt rude cu X si cu Y.
In concluzie, daca cineva imi dovedeste ca geoana+Antonescu+ UDMR sunt dispusi sa faca cel mai mic efort in acest sens, ii dau votul meu.
Dar eu sunt sceptic avand in vedere ca singurele argumente in favoarea lui Geoana de pana acum au fost “chiorul, betivul,Udrea, Ridzi, Videanu, Berceanu”! Ca si cum “vanghelie, iliescu, Nastase, Mazare, becali” ar suna mai bine!
ca atare, ca fost votant al lui Antonescu, imi trebuie ceva argumente ca sa-mi calc pe inima si sa votez cu Geoana.
2009-11-24 12:24:53 | Raporteaza
ai dreptate, pana la un punct. o intrebare doar: daca ai votat antonescu, care tot timpul in campanie a fost contra basescu si tot timpul a sustinut proiectul johanis, iar acum te indoiesti de el, cand sustine …aceleasi lucruri, de ce l-ai votat? toti ciracii basescieni au tipat din gura de sarpe, cu comanda de la tatuc, ca antonescu a tradat dreapta si s-a aruncat in bratele lui Geoana. dar antonescu doar a reiterat ceaa ce exista deja. alianta cu geoana in parlament si proiectul johanis exista de 2 luni. asa ca nu mai mintiti, domnilor moralisti, ca a-ti votat antonescu si acum v-a dezamagit. ori n-ati stiut ce votati si sunteti, eufemistic, “naivi”, ori a-ti votat base si mintiti, dupa chipul si asemanarea lui. si mai e o optiune morala, domnule eu, daca ai votat antonescu si nu vrei geoana. sa stai acasa. asta era si optiunea mea pana ieri, cand am vazut periatorii marinelului ca au iesit la atac cu aceeasi demagogie de care am fost scarbit. de asta am votat antonescu si votez in continuare. daca dupa turul 1, base isi cerea in mod real iertare ptr ca a incercat sa distruga pnl-ul, a tradat idealurile aliantei DA si s-a aliat cu cei pe care ii infiereaza acum (psd), intelegeam ca antonescu sa zica: ok, ne mai gandim sau stam neutri. dar domnul base zice: hai mai baieti sa uitam ca am vrut sa va omor, veniti la tata sa va ia in brate. pacat ca a uitat de lacrimi, ca la stolo. ar fi fost….impresionant.
2009-11-24 12:44:09 | Raporteaza
aloooooooooooooo eminente cenusii si rationamente imbatabile ,mai bine ati mai deschide o carte de gramatica.folositi cuvinte gen”eufemistic” si scrieti “a-ti votat”.sa nu spuneti ca v-a scapat ca ati repetat.rusine
2009-11-24 13:55:59 | Raporteaza
Cand au venit minerii in Bucuresti un inginer de la regionala Craiova, Manucu il cheama, nu a vrut sa dea acceptul pentru trecerea prin gara Craiova a trenului cu mineri.Cititi ziarele vremii si aflati ce a declarat secretarul de stat Traian Basescu despre acest lucru.Lui Manucu i s-a desfacut apoi contractul de munca la presiunile respectivul secretar de stat.Asta este “anticomunistul” Basescu cel care il infiereaza pe Iliescu pentru aducerea minerilor in Bucuresti.Cata demagogie!
2009-11-24 18:52:42 | Raporteaza
Aduceti-l pe Manucu la TV, sa spuna ce si cum ,sa il vada lumea in adevarata lumina pe demagogul Basescu
2009-11-24 18:56:21 | Raporteaza