![]() | O carte care vine la timpvezi toate articolele de Dorin Tudoran20 Nov 2010 la 11:30 51 comentarii 713 vizualizari. |
Astăzi, 19 noiembrie, 2010, Monica Lovinescu ar fi împlinit 87 de ani. Vasile Gogea reușește să publice o carte (Voci în vacarm, editura Eikon) ale cărei pagini restituie o discuție din 1990 cu Monica Lovinescu și Virgil Ierunca. Postfața este semnată de Liviu Antonesei.
Linkul acesta vă duce la locul potrivit, în momentul potrivit.
Un bun prilej de a cântări diferențele între anticomunism și “anticomunismul caviar.”


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1@StimaNoastra ! revin:sau te-as lega la stalpul infamiei din centrul Alexandriei(TR) cu doua legaturi de praz,legate de gat.... | ||
| 2Iuliane, lasa scrisu' pentru altii!!!... | ||
| 3@StimaNoastra ! offff,ma temeam ca va veni si clipa asta!Clipa cand un roman verde si patriot o sa-si dea cu parerea despre mine. Vai ce durere imi pricinuiesti! Trebuie sa-mi reneg radacinile unguresti... | ||
| 4@tata daca mai spui ceva de dl.Rogozanu,vei avea de-aface cu mine! Au nu stii ca dl.Rogozanu este unicul reprezentant al stangii autentice?UNICUL!Restul "e" corciti!... | ||
| 5@tamara's nephew: In ce serviciu functionezi mai "ungurean meu" nepotel. Daca pentru unul ca tine, cu stele pe umar, a fi procuror comunist ce semna ordine de arestare in ALB, daca a alege un inculapt... | ||
| 6@Laurica pot sa vin si eu la tine acasa,sa privim impreuna Antena 3?... | ||
| Mihai Goţiu 11410 citiri |
| Cristian Teodorescu 11283 citiri |
| Costi Rogozanu 10028 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4310 citiri |
| Alin Fumurescu 4084 citiri |
| Constantin Creţan 3426 citiri |
| Iulian Leca 3164 citiri |
| Laura Cernahoschi 3081 citiri |
| Dorin Tudoran 2939 citiri |
| Elena Vijulie 2822 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61802 citiri |
| Cristian Teodorescu 41623 citiri |
| Costi Rogozanu 39220 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18358 citiri |
| Alin Fumurescu 17990 citiri |
| Viorel Dobran 12380 citiri |
| Dan Duca 11298 citiri |
| Constantin Creţan 11185 citiri |
| Elena Vijulie 9447 citiri |
| Iulian Leca 9426 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
văd că folosiţi o expresie, “anticomunism caviar”, pe care n-am mai auzit-o. am auzit, în schimb, “socialisme caviar” – o categorie de oameni cu un statut social și financiar solid, dar care susţin “cauza clasei muncitoare”.
cînd folosiţi sintagma “anticomunism caviar” vă referiţi cumva la oameni ca reagan sau churchill? – am dat două nume la întîmplare, v-aş ruga să definiţi sau să exemplificați cu alte nume. mulţumesc
2010-11-20 11:55:11 | Raporteaza
Eh, dl Tudoran n-a avut alta rima, a plagiat parafrazind, pur si simplu.
E de mirare (nu doar atitudinea dlui Tudoran) cum de tu, un dizident impotriva comunismului, acum esti un infocat luptator impotriva celor, hai sa le zicem, incremeniti in anticomunism.
Ce ai impotriva lor altceva decit teama ca statuia ta va fi mai mica fiind si altii doritori sa urce pe soclu?!
2010-11-20 14:57:21 | Raporteaza
cănuţă
de fapt, formula consacrată este gauche caviar. dar anticomunismul lui mihail neamţu, de pildă, trebuia compromis cumva, trebuia pus la zidul infamiei. de aceea mi-am permis să “improvizez” formula socialisme caviar.
în altă ordine de idei, a fi de dreapta (inclusiv din punct de vedere material) nu e în conflict cu a fi anticomunist. poate doar în ochii domnului tudoran…. dar aştept în continuare să ne explice.
2010-11-20 15:23:46 | Raporteaza
@nedormitul:
Stiam ca stiti…
“Anticomunismul caviar” este inspirat, banuiesc, de “socialismul caviar”. Nu-mi apartine, de aceea l-am pus intre ghilimele. Se refera la anticomunismul centralizat (cum centralizat era si comunismul), devenit o afacere la fel de prospera ca si comunismul. Fireste – pentru unii.
Ca as fi impotriva anticomunismului (Canuta) este aberant, dar une merge mia, intra si suta.
Week-end placut!
2010-11-20 17:02:52 | Raporteaza
@ nedormitul,
dezolant este ca dl Tudoran nu are nimic impotriva anticomunistului Marius Oprea, ci doar impotriva anticomunistilor din “tabara” lui Tismaneanu. Mai ales impotriva “copilului” Mihail Neamtu.
Iar explicatiile suna simplu: :”minţi, Canuta”.
2010-11-20 17:07:06 | Raporteaza
@Cănuţă: Imi place cum scrie dl Mihail Neamtu si te-as ruga frumos sa-mi dai si mie o trimitere la textul d-lui Dorin Tudoran in care il critica.
2010-11-20 17:33:00 | Raporteaza
@ Nelu,
nu e vorba de o postare separata, ci de fel de fel de intepaturi cu diferite ocazii.
Pe blogul sau avea unele referiri uneori.
Dar intre intelectuali ar fi normale comportarile, si nu ma intereseaza ca dl Tudoran nu-l agreeaza pe M. N., ci ca are masuri diferite contra anticomunistilor.
Ai nostrii sint mai-mai decit ai vosti.
2010-11-20 17:41:38 | Raporteaza
Canutza:
Spunand ,,ai nostri” va referiti la Monica Lovinescu si Virgil Ierunca, caci pe dansii iii considera dl.Tudoran anticomunisti veritabili, sau ,anticomunisti pur si simplu.Si cine sunt ,,ai vostri” ? Cine ar fi aceia care ar pierde prin comparatia cu cei doi ? Fiti explicit pana la capat, daCA tot ati deschis discutia, nu o lasati en-air.
2010-11-20 17:50:45 | Raporteaza
Da, inventia “anticomunism caviar” e un rautacism tras de par si cu adresa, dincolo de faptul ca e un nonsens si o translatare aiurea-n tramvai a lui “gauche caviar”, care descrie pe cineva care pretinde a fi socialist dar nu simte nevoia sa adopte un stil de viata proletar. Un ipocrit. Una vorbeste, alta fumeaza.
“Gauche caviar” (ca si traducerea engleza “liberal elite”) e un oximoron plin de sarcasm si in asta consta gaselnitza, fiindca tocmai simplitatea si absenta fumurilor elitare constituie pretinsul blazon al stingii (proletariatul plin de vaselina pe miini si pe fata, infratit cu taranimea asudata). Dar “anticomunism caviar” nu e o alaturare de termeni contradictorii si nici urma de irizatii ironice primprejur, ci doar o juxtapunere neinspirata de cuvinte care frizeaza pleonasmul. De aici debilitatea expresiei ca aspiranta la statutul de figura de stil reusita.
DT zice ca prin “anticomunism caviar” intelege anticomunismul centralizat, ipocrit, interesat, stipendiat, de conjunctura, meschin. Sint de acord ca anticomunismul autentic nu poate fi altfel decit total dezinteresat, expresie a unor convingeri profunde. Pentru ca nu poti sa te manifesti ca anticomunist doar 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamina, atit timp cit te plateste cineva. Ori esti anticomunist 7/24, ori nu mai esti. Nici eu nu cred ca anticomunismul finantat de la buget e bun si de vreun folos altora decit celor care fac bani din asta. Dar expresia “anticomunism caviar” e tare chinuita pentru a descrie niste carieristi marunti. O leafa de la stat, in lei-tramvai, chiar buna, nu te ridica mai sus de inaltimea icrelor de crap chinezesc. Daca ar fi fost insa vorba de niste insi locuind la Washington D.C., platiti de 25 de ani (in dolari) pentru a profesa anticomunismul fara riscuri, atunci da, se putea vorbi de caviar. Pentru ceea ce se practica la Bucuresti ar fi fost mai potrivit “anticomunism functionaresc”, “de simpozion”, “de opereta”, “de cincinal”, “ca smecherie dimboviteana”…
Asa ca eu il prefer pe Goma cind vine vorba de anticomunisti. Fiindca nu a facut nici o concesie, nu a facut nici bani din anticomunismul lui. Unul dintre putinii.
2010-11-20 17:54:21 | Raporteaza
@Leon Trotsky:
De acord cu Goma. Dar restul textului este incrancenat, chinuit si departe de realitatea romaneasca. Fiind probabil departe de tara nu stiti ca acum in Romania este la putere un partid declarat anticomunist, care a condamnat in mod formal comunistii dar care are in conducere fosti nomenclaturisti. Preocuparea principala este imbogatirea personala, declaratia anticomunista fiind facuta doar pentru “export”. Asa ca pentru cineva care traieste in Romania “anticomunism caviar” este plin de logica si de umor amar.
2010-11-20 18:23:52 | Raporteaza
@Cănuţă:
De la “pe blogul lui avea unele referiri uneori” pana la “Mai ales impotriva “copilului” Mihail Neamtu.” e distanta.
Oricum multumesc, cred ca imi amintesc despre o intepatura in blogul pe care DT a trebuit sa-l inchida din cauza celor care atacau murdar si fara argumente.
Hai sa nu ridicam impresiile vagi la nivel de axiome!
2010-11-20 18:29:54 | Raporteaza
Ia uite ce-au sarit astia din baie ?!
Probabil de frica de a nu merge pe firul “anticomunismului caviar” si a ne trezi la celalalt capat cu “anticomunis(t)mul portocaliu”
Cel care a stat la baza intregii campanii prezidentiale din 2009 , alaturi de “antimoguliada” cu care-si hraneste si in prezent supusii, beneficiarul acelui imbecil sentiment de ridicare a saracimii(proletariatul) din Romania, impotriva celor avuti (burghezia),deoarece se pare ca hrana obisnuita e mult mai scumpa si costisitoare.
Numai ca intre timp, aceasta focusare pe mogulii si comunistii rai , a facut posibila aparitia unei alte categorie de imbogatiti sub ochii nostri (Berceanu, Videanu, Boureanu, Udrea, Falca, Ridzi, etc.) sau de comunisti si mai pur-sange (Tismaneanu, Patapievici, Anastase,etc.), care portocalii fiind de data aceasta , si nu rosii, se strecoara abil printre picioarele unor romani aburiti de foame , pana ajung sa le fure si farfuriile de sub nas !
P.S. S-a ajuns ca mita, care n-a lipsit niciodata, dar parca ca acum…) sa fie de 2 case, 2 masini bengoase si vreo cateva sute de mii de euro, date pentru ca “organele abilitate”(cum le place sa li se spuna
)sa inchida ochii (deocamdata un interlop RIP a facut-o definitiv
) la sumele de bani negri care circula cu girofar prin Romania 


Si asta , nu, nu pentru nu stiu ce post de director guvernamental, ci pentru o reglare de conturi intre mafiotii de la putere si ceilalti
Si toti banii astia ne trezim ca ne lipsesc din buzunar tot noua, celor care belim ochii cat cepele la lupta inversunata a guvernului portocaliu cu comunismul si mogulismul !
Asa ne trebuie !
Si in curand o sa mai belim ceva
2010-11-20 18:58:22 | Raporteaza
@radu humor
ce faci potaie batrana,traita in pacat?
Te bagi in chestii literare?Te pricepi sau citezi din operele lui Iliescu?Lasa pentru altii disputele literare,mai ai putin de trait!Ia-ti baba si nepotii si arde-o in parc sau la film!Zau!
2010-11-20 19:06:29 | Raporteaza
@nelu
o stii p-aia cu baba care daca avea ce-i trebuia pleca la razboi?Esti exemplul perfect de baba refulata.Parerea mea!
2010-11-20 19:07:52 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
Venind de la un specialist in babe-matusi verdictul tau e interesant. Daca tu crezi ca imperfectiunea unora ma transforma in partizan al bunicutelor si nepoteilor te inseli. Sa nu uitam ca nu numai partidele astea doua au pornit impreuna ci chiar si persoanele aflate la conducere!
2010-11-20 19:35:03 | Raporteaza
pot să vă suspectez de ifosism centralizat? nu ştiu cît e de profitabil, dar e perceptibil.
2010-11-20 19:45:17 | Raporteaza
din experienţă, cei mai mari cîrtitori împotriva unui ce sînt cei care n-au beneficiat de acel orice profitabil. mai pe româneşte, asta s-ar numi invidie. şi mai pe româneşte s-ar numi pizmă: “pizma mă-sii, nu şi-a şters caşul de la gură şi e deja anticomunist!”
2010-11-20 19:50:15 | Raporteaza
@ Loda,
vezi daca ai dat liber la elevi, acum te bagi singura in seama.
Sintagma “ai nostri vs ai vostri”, buni/rai, frumosi/uriti, teligenti/tonti, etc. se foloseste si in gluma, dar si serios: anticomunistii cuiva ar fi mai buni decit anticomunistii altora. Asta e valabil si in cazul turnatorilor.
Cam asta a ajuns sa fie parada. Depinde in care tabara de anticomunisti te afli, a celor care il sustin pe Basescu ori a celor care il urasc pe Basescu.
Iar toata mascarada asta a inceput dupa citirea Raportului… in Parlament de catre dictator.
Si s-au unit anticomunistii buni cu Vadim.
2010-11-20 19:50:47 | Raporteaza
aaa, sigur, persoanele de faţă se exclud. din punctul meu de vedere, e ca şi cînd aţi fi dat admiterea la medicină: aţi reuşit fără loc.
2010-11-20 19:51:20 | Raporteaza
@nedormitul:
O fi de la nesomn?
Monica Lovinescu: “Era acelaşi sistem, cu imperfecţiunile lui. Noi am avut această democraţie. Nu ne-am întors în democraţie, ne-am întors cu nostalgia democraţiei trecute şi cu speranţa democraţiei viitoare, al cărei temei trebuie să se pună, şi foarte solid.”
Ifosism? Nicidecum!
De ce trebuie sa accept ascunderea gunoiului sub pres de catre partidele numite PSD, PD(-L?) sau PNL?
Daca un partid e la putere e normal sa primeasca mai multe bobarnace! Asta nu inseamna nici dusmanie nici incrancenare si cu atat mai putin, ifose.
2010-11-20 19:56:04 | Raporteaza
Canuta ;
Cum aduca, dar nu-i sambata, nu e normal ca elevii sa fie liberi ? E drept ca am citit oarece zvonuri ca guvernul ar putea prelungi saptamna de lucru si sambata ,dar din cate stiu, momentan e doar un zvon.
Dar tot nu m-am lamurit, ,care ar fi ,,anticomunistii buni”? Si ce are Basescu comuncu anticomunismul ?
2010-11-20 20:03:03 | Raporteaza
@Loda,
scuze, dar nu ma fa sa cred ca prinzi greu si uiti repede.
-unde am spus eu ca ezista buni si rai? asta o spun altii, impatiti in gasti, adunati dupa “facultati”, vorba cuiva.
-vai de Istoria ta daca nu ai habar ca singura otoritate din Romania care a condamnat comunismul este dictatorul.
- si vezi ca ramiii repetenta, nu vorbi pe linga, nu iei nota de trecere.
2010-11-20 20:27:52 | Raporteaza
@Cănuţă:
Ce ar trebui sa am impotriva anticomunismului lui Marius Oprea? A fost anchetat si batut pe rupte sub timpul lui Ceausescu; a creat un institut pentru cercetarea crimelor comunismului; a fost indepartat de acolo printr-un complot dezolant de oameni care predica democratia; s-a pus din nou pe munca etc.
Sunt de acord cu toate declaratiile lui Marius Oprea? Nu. Am mai spus-o. Dar ce ar fi de reprosat anticomunismului lui Marius Oprea?
2010-11-20 20:33:11 | Raporteaza
@nedormitul:
Cam de ce ar foi trebuit sa beneficiez eu spre a nu fi… pizmas?
Sigur ca ma puteti suspecta de orice; inclusiv de “ifosism centralizat”. Intrebarea este: cu ce va va ajuta o asemenea suspiciune?
2010-11-20 20:35:45 | Raporteaza
@nedormitul:
Nu am nimic cu tine personal!
Poti fi simpatizant Kamikaze sau Catavencu, pentru mine e important doar ce si cum scrii tu.
Tu raspunzi singur de ideile si mai ales onomatopeele din comentariile tale. Oare redactiile acestor reviste sunt alcatuite integral din “isofisti” sau unii mai au si talent?
De ce as critica PDL-ul, de exemplu, pentru ca un comentator grobian sustine acest partid?
Dar daca oficial PDL-ul sustine o separare a anticomunistilor simpatizanti si ai celor ostili asta e deja o problema!
2010-11-20 20:51:26 | Raporteaza
Bai postaci ai lui Volodea, chiar nu mai aveti rusine. Cine e Mihai Neamtu? Ce treaba are el cu anticomunismul? Ca a capatat o slujba de anticomunist ca a lins prin campanie pe Base, Tismaneanu si compania? Il comparati cu Oprea sau Tudoran, oameni care au protestat si au ajuns anchetati la Securitate? Ba, ocupati-va mai bine sa-i alegeti miine pe anticomunistii vostri Udrea si compania, ca sa fie mai clar si oricarui idiot unde va plasati voi.
2010-11-20 20:56:18 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
) maine-poimaine te vad si pe tine pe la vreun minister ( cu sapca si fireturi portocalii)!
Ai acelasi rol “ca tigara de dupa…”
Produci acelasi sentiment reconfortant, ca dupa o treaba bine facuta, mai poate fi loc si de o usoara relaxare, prilej de meditare la cat de multi ca tine or mai fi zamisliti cu atata usurinta si mai ales din nebagare de seama, carne de tun pentru niste farseuri politici, ce n-ar putea sa pacaleasca decat niste gugustiuci tine
Apropos , ce-ti povestesc bunicii cand intrebi cine-s cei care ti-au dat viata, dar au uitat, sau n-au putut sa-ti mai faca rost si de putina educatie ?!
Norocul tau ca ai prins o perioada in care, uite si nulitati ca tine isi pot gasi o ocupatie si daca o tii tot asa (stii tu pe-a cui
In rest esti simpatic, semeni mult cu Funeriu, mai ales cand face eforturi sa-si aduca aminte pe unde si cand a lucrat
Aveati aceeasi tinere de minte si privire inteligenta…
2010-11-20 21:33:29 | Raporteaza
@radu humor
Warning!!!Folosirea in exces a emoticoanelor duce la impotenta!
Stiu,pe tine nu te mai intereseaza aspectul asta!
In alta ordine de idie,ai dreptate;sunt un gugustiuc usor de pacalit,ce mai,carne de tun nu alta!M-ai citit ca nimeni altul,ai facut filozofia sau esti intuitiv din nastere?
PS-oricum,e tardiv,trebuia sa-ti pui calitatile in valoare mai demult,nu acum la un pas de Marea Trecere!Hi,hi,hi!!!
2010-11-20 21:42:47 | Raporteaza
@radu humor
cat despre Funeriu,daca ai mai trai 3 vieti si tot nu ar fi suficient sa-l ajungi in privinta studiilor si a bunului simt.De acord?
2010-11-20 21:44:19 | Raporteaza
@adrian
de ce esti prost?Din obisnuinta sau din nastere?
PS-in ambele cazuri ai dreptate;esti prost pur si simplu!
2010-11-20 21:48:02 | Raporteaza
@adrian
băi copilu minune,fiul ploii, ia da tu nește ezampluri ca cum a fost anketati de securitate oprea si tudoran.
si mai ales cind au protestat si de ce?
2010-11-20 22:18:25 | Raporteaza
Dle Tudoran,
una din zlabiciunile fictionarilor (a unora, e drept) e ca isi cred cititorii putin retardati.
Unde scriam eu ca ar trebui sa aveti ceva impotriva anticomunistului Marius Oprea? cu totul altceva am scris, sinteti incorect, ca sa nu folosesc sintagma dvoastra preferata.
Ride Plesita de noi.
2010-11-20 23:20:18 | Raporteaza
Niste analiza logica pe text Canuta, te rog:
“@ nedormitul,
dezolant este ca dl Tudoran nu are nimic impotriva anticomunistului Marius Oprea, ci doar impotriva anticomunistilor din “tabara” lui Tismaneanu. Mai ales impotriva “copilului” Mihail Neamtu.
Iar explicatiile suna simplu: :”minţi, Canuta”.
Cănuţă
2010-11-20 17:07:06
“
2010-11-20 23:45:22 | Raporteaza
Hai ca ai vrut sa scrii “dezolant nu este ca…” dar asa cum esti tu cu mintea odihnita, ai uitat de “nu” si ti-a iesit o afirmatie! Mai Canuta, daca tot esti asa de rau ar fi indicat sa stapanesti mai bine limba romana.
2010-11-21 00:04:11 | Raporteaza
@Cănuţă:
Nu-ti mai raspund, ti-au raspuns altii, dand citatul din postarea ta.
Deci: ori ai o problema cu mine( ceea ce nu este grav: toti starnim simpatii si antipatii) ori ai o problema cu limba romana (si asta nu e bine).
Caci nu cred ca poti avea o problema de memorie: sa uiti de la o postare la alta ce ai spus inainte.
Canutza: crezi, nu crezi – imi esti simpatic. Asta nu te obliga sa ma simpatizezi.
2010-11-21 00:12:36 | Raporteaza
Pentru cei incruntati:
catavencu.ro/li../
2010-11-21 01:53:35 | Raporteaza
domnule tudoran, dumneavoastră ştiţi mai bine, nu eu trebuie să dau asemenea răspunsuri. asta la prima întrebare.
la a doua întrebare răspund tot cu o întrebare (de fapt, mai multe). din toate editorialele pe care le-aţi scris în jurnalul naţional, din toate postările pe blog, din postările de pe vp, dumneavoastră cu ce aţi rămas? dar cititorii? dacă e să o luăm pragmatic, v-a spus vreodată un politician că aveţi dreptate, că a greşit, că va rectifica greșeala respectivă? a rectificat-o? ați reușit să influențați, prin puterea condeiului, o hotărîre în spaţiul public? credeţi că un politician, x sau y, are frisoane înainte ca dumneavoastră să publicaţi un editorial?
p.s. – pînă la publicarea acestuic comentariu, articolul avea 372 de vizualizări, din care vreo 10 ale mele. vi se pare mult? puţin?
2010-11-21 03:11:52 | Raporteaza
@nedormitul: 5 x 2 = 10
Ai avut exact 5 comentarii (in afara de ultimul in care faci statistica), dintre care 3 lipite unul de altul, la un articol minuscul, in fapt un anunt, care trimite la o noua aparitie de carte si face un comentariu personal de fix 12 cuvinte. Titlul este foarte sugestiv.
Cata lume mai e astazi interesata de aparitia unei carti noi? Raspunzi tu, 372.
Cati folosesc prilejul acestui anunt pentru a plati polite evident mai vechi?
4 comentatori!
Asa se formeaza probabil noile elite!
Nelu
2010-11-21 03:46:08 | Raporteaza
@nedormitul:
Evident se numara vizualizarile independente. Asa ca ori ai folosit 10 conexiuni diferite, ori trebuie sa te multumesti a fi unul din cei 374 (acum) care au vizualizat aceasta postare.
Daca ai fi mai rational decat ai impresia ca esti, sigur ai dormi mai mult!
2010-11-21 04:03:41 | Raporteaza
@nedormitul:
Nu ma consider un “formator de opinie”. Nu imi pun intrebari “hamletiene” de genul celor pe care le sugerati. Nu-mi fac iluzii ca un politician ori altul este interesat de ce cred eu etc.
Aceasta postare are numarul de vizualizari pe care il indicati. Alte postari au mai multe. Altele mult mai putine. Repet – scriu pentru blogul meu personal. Aici doar se reiau postarile mele.
Este o piata libera de idei. Fiecare citeste ce crede de cuviinta, comenteaza cum crede de cuviinta si totul este in regula in afara minciunii, calomniei, mistificarii si a altor “ingrediente” de acest fel.
As fi fericit sa stiu ca postarile altora, care au cu mult mai multe vizualizari, influenteaza pe cinva — de la om politic la cititor obisnuit.
Vroiati, banuiesc, sa ma intrebati de ce scriu: oricum, nu ca sa va tulbur dumneavoastra somnul. Cititi alti autori si veti fi mai odihnit. Scriu din placerea de a scrie, cind am chef, despre ce cred si spre a spune ce cred. Ca si dumneavoastra.
Cele bune.
2010-11-21 05:22:28 | Raporteaza
Dizidentul şi pitbullul
08 noiembrie 2009
“Să fim înţeleşi, nu mă declar de acord cu reacţia nervoasă a preşedintelui. Încerc să găsesc o explicaţie. Iar aceea ar fi că în incident s-au manifestat, alături de protagonişti, doi dinozauri, Gigi Neţoiu şi Antonie Solomon. Ei fac parte, din păcate, din simpatizanţii preşedintelui de care acesta trebuie să se distanţeze. Este foarte probabil ca reacţia acestuia să fi fost şi rezultatul manifestărilor belicoase din partea celor doi. Nu Antonie Solomon trebuie să îl introducă pe Băsescu într-un meeting.”
2010-11-21 07:25:17 | Raporteaza
Hmm!
Titlul putea fi si :
O carte care vine la tâmp.
Un om sucit.
2010-11-21 12:05:28 | Raporteaza
domnule tudoran, de bine de rău, nu mă tulbură nimic. sînt sănătos, mulţumesc lui Dumnezeu, dorm bine, am poftă de mîncare, erecţia matinală vine la timp acasă, sînt voios, am tot ce-mi trebuie. sănătate vă urez şi dumneavoastră!
@#41
da, comentariul îmi aparţine, nu retractez nimic din ce am spus acolo.
2010-11-21 12:29:58 | Raporteaza
Pentru @33 si @34,
bine nene, am uitat un nu si sint analfabet; analiza pe text sufera de inima rea. Daca nu, nu e nicio problema, sanatos sa fie. Sint convins ca voi mai face greseli, caci domnu` Vucea e nemuritor. Invatamintul romanesc e deficitar doar din cauza elevilor si guvernantilor, profesorii sint oglinda.
Oricum, multumesc pentru ca mi-ati intarit argumentarea.
Dle Tudoran,
ma lasa rece daca va sint ori ba simpatic. Observati ca nu am o problema cu dvoastra din moment ce nu ma adresez cu @ autorul, @ma tudorane, nu va jignesc, ci doar am opinii.
Apoi, dvoastra nu mi-ati raspuns deloc la ce scriam, ci ati sarit in sus, ca domnu` Vucea, auzind ca am scapat un “NU” din argumentare. Dovada ca sint urmarit pentru argumente, si taxat pentru scapari de tastatura..
Dvoastra aveti reactia neaosa:
-Buna ziua, babo.
-Castraveti, nano.
2010-11-21 14:33:14 | Raporteaza
@Cănuţă:
Mereu sunt altii de vina.
De unde atata rautate Canuta?
Si nu e ciudat ca tu ai mereu dreptate, chiar si atunci cand gresesti evident?
2010-11-21 16:09:44 | Raporteaza
@nedormitul:
Si nu esti mandru ca acum Antonie Solomon e din nou sef pe judet la partid?
Pentru serviciile aduse desigur!
2010-11-21 16:12:45 | Raporteaza
@nedormitul:
O clipa, tu acum discuti de anticomunism, PDL si invidiosii care se uita de pe margine.
Cazul penal A. Solomon e rezolvat!
2010-11-21 16:23:18 | Raporteaza
@Cănuţă:
Nu crezi ca e absurd sa pretinzi a fi inteles cand tu scrii altceva decat gandesti?
Ce usor treci de la:
“una din zlabiciunile fictionarilor (a unora, e drept) e ca isi cred cititorii putin retardati.”
la:
“bine nene, am uitat un nu si sint analfabet;”
Nu esti numai analfabet Canuta.
2010-11-21 16:34:33 | Raporteaza
@junghiul #41 : Normal, daca a ajuns si la tine!
2010-11-21 16:42:27 | Raporteaza
Dupa 20 de ani de deruta economica catre un sistem de valori occidentale prin megahotii ambalate frumos in cuvintele privatizare si reforma, decidentii din clasa politica a mai facut ceva foarte grav – a distorsionat grav invatamantul. Din dorinta de a se alinia la realitatea occidentala a dat liber la asa-zise scoli de diverse grade – in fapt niste fabrici de diplome, care scot pe banda rulanta prosti cu tidula, care mai au si pretentii si pile sau bani si au accesat in mai toate structurile. Pe langa hotia unora care s-au transformat in adevarate lipitori nesatule, indiferent cati bani au, grevata pe actul de justitie care este mai mult o parodie, un fel de telejustitie pentru bogatani, au inflorit clanurile si au pulverizat orice ordine in tara noastra. Atat timp cat oameni cu functii de decizie sau rudele lor, sunt in acelasi timp si patroni si decidenti politici, noi ca tara ramanem ultima tara din Europa care va iesi vreodata din criza(care este numai pentru prosti, pentru cei bogati este cota unica nu ??) Banii trebuie luati numai de la saracime, bogatii au mana numai de luat(cei de afara si din tara, aruncand totul in spinarea FMI – o imensa minciuna). Cand bogatii vor pune la lucru zecile de miliarde de eur pe care le au(sa zicem primii 500 bogati) ???
In tara asta este mult de lucru – bani sunt multi, exista incredere din tara sau di afara in actuala stare de lucruri cand puterea reala o au baronii, clanurile si nemernici, o parte din politisti, politicieni si servicii sunt parca spectatori si se mira de ce se intampla . Cand vom avea parte si noi de oameni seriosi in politica, patrioti adevarati, care sa curete mizeria in care ne aflam ??? Si inca o intrebare pentru voi cei multi si multumiti – simtiti ca va adus ceva bun intrarea in UE, in afara de posibilitatea de a circula pe post de slugoi cei mai multi prin Europa la munci necalificate pe care nici somerii la ei nu le fac .
2010-11-21 17:29:44 | Raporteaza
@Nelu:
Viata nu se opreste la 41!
Canta la mandolina fara sa-ti pese ca nu se uita nimeni cum freci penellu!
Du-te inainte!
2010-11-22 12:08:28 | Raporteaza