![]() | Un nou dispozitiv capabil să schimbe viitorulvezi toate articolele de Florin Puscas23 Jun 2010 la 12:45 37 comentarii 967 vizualizari. |
Nu este vorba despre o nouă descoperire a unui “grup de cercetători“. Nici formularea “capabil să schimbe viitorul” nu e făcută doar de dragul de a avea un titlu magnetizant. Chiar avem de-a face cu un dispozitiv care, în cazul unei întrebuinţări corespunzătoare, schimbă viitorul. Ecologic, reciclabil, fără să necesite alimentare de la priză sau baterii, portabil, device-ul acesta (dacă-mi permiteţi romgleza) respectă toate normele unei tehnologii de ultimă oră. Aşadar, vă prezint revoluţionarul instrument numit BOOK! Sau, în dulcele grai strămoşesc, CARTE.
Chestiunea e cât se poate de serioasă şi demnă de luat în seamă de toţi vestitorii apocalipsei cărţilor tipărite. Viitorul cărţilor nu stă la mâna nostalgicilor cărora le place să simtă foile tipărite când citesc. Computerele nu au cum să omoare cărţile tipărite, aşa cum nici fotografia nu a omorât pictura. Asta chiar dacă vine din urmă o generaţie de tineri cu ochii bulbucaţi în faţa monitoarelor. Totul depinde de perspectivă, de locul în care te afli (intelectual) în momentul în care priveşti situaţia. Cam aşa ca în prezentarea de mai jos, pe care v-o ofer ca bonus, dacă tot am găsit-o pe acelaşi blog.
Etichete: carti, publishing, video, viitor


Ciprian Domnişoru azi la 05:46 |
Ionuţ Bilan, Mihail Paşa, Andrei Acălugăriţii sunt numele unor studenţi români care prin [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 03:22 |
... in linia profetiilor pentru 2012, daca va mai aduceti aminte: scriam ca Iranul va fi pus cu [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 03 Feb la 17:59 |
Facem apel către autorităţile române să declare cod roşu,
Uitaţi vecinii ce repede s-au [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 03 Feb la 13:56 |
Puțin după miezul nopții, Sorin Apostu, primarul arestat al Clujului, îl sună pe liderul [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 03 Feb la 13:46 |
Asocierea dintre instituţiile statului şi religie a dus şi încă duce către situaţii [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 03 Feb la 12:47 |
Nu ma incanta deloc ideea unui presedinte precum Crin. Imi pare gol de continut si legendara lui [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 03 Feb la 10:36 |
Romania a imprumutat zilele trecute 1.5 miliarde USD pentru zece ani la o dobanda de 6.875%, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 03 Feb la 05:01 |
După ce politicienii cu ştate vechi au avut grijă să ne facă sclavii Occidentului, Elena [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 03 Feb la 00:17 |
Si vorbeste despre educatie! In sfarsit am sentimentul ca viitorul tarii este pe maini [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 02 Feb la 22:16 |
Pe Elena Udrea o aşteaptă zile grele după declaraţia ei sfidătoare de azi. Această femeie care [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 02 Feb la 21:25 |
Pentru că m-am săturat de povestea cu ”mineritul e singura soluție la Roșia Montană”, am [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 02 Feb la 19:03 |
Mai întîi, CEDO a recunoscut un sindicat al preoţilor din Oltenia, decizie la care BOR a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 02 Feb la 18:32 |
Ieri am pus o întrebare pentru opoziţie, adică pentru Victor Ponta, am primit şi un răspuns [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 02 Feb la 18:24 |
Elena Băsescu a vorbit din nou în plenul Parlamentului European. Să-i dăm şi noi [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 02 Feb la 15:19 |
În ultimele zile, temperaturile din România au scăzut sub nivelul celor din Siberia. În afară [ citeste mai departe ]
Monica Macovei 02 Feb la 12:36 |
Inteleg ca saptamanile care urmeaza vor fi decisive pentru soarta proiectului minier de la Rosia [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 02 Feb la 08:02 |
Biserica Ortodoxă cere Guvernului să conteste decizia Curţii Europene a Drepturilor Omului de a [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 01 Feb la 20:55 |
Adriana Săftoiu şi-a dat demisia din Parlament. Nu ştiu pe cîţi îi impresionează gestul ei. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 01 Feb la 17:59 |
Săptămânile trecute, ”Știri de Cluj” a prezentat înregistrarea unei [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 01 Feb la 15:04 |
Avem o opoziţie cu trei capete. Care tocmai ce-a vorbit la PE despre necazurile noastre de aici. [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 01 Feb la 14:46 |
Zilele trecute am luat decizia de a reveni pe platforma Voxpublica. Iata si textul de [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 01 Feb la 13:57 |
Anul trecut, pe la sfarsit, un oarecare pe nume Becali Gigi povestea, intr-un talk-show de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 01 Feb la 13:06 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Se strînge o mulţime furioasă în faţa palatului lui vodă şi ţipă [ citeste mai departe ]
Dan Duca 01 Feb la 12:12 |
Preocupat să scoată din zăpadă tiriştii din mări şi ţări eşuaţi pe şosele patriei sau [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 01 Feb la 10:27 |
“În ceea ce mă priveşte, sunt de meserie comandant de navă şi n-am ratat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 31 Jan la 12:49 |
Așteptam aseară ca Mihnea Blidariu să intre în direct la Realitatea TV. Andreea Crețulescu și [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 31 Jan la 11:48 |
Pornesc de la două întrebări legitime puse în ultimele zile în legătură cu protestele din [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 31 Jan la 00:33 |
Preşedintele Partidului Naţional Liberal nu mai are nevoie de scuze pentru a-şi justifica [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 30 Jan la 23:17 |
Prin fereastra biroului meu, privesc zilnic la unul dintre cele două cartiere generale ale [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 30 Jan la 22:57 |
E şi în Caţavencii.ro
Dacă toţi cei trei judecători care s-au pronunţat azi în dosarul [ citeste mai departe ]
| 1Pentru muncitorii din România pentru care aceste nedreptati sunt realitatea, nu o experienta de o vara, discursul “treceţi la muncă” al dreptei este atractiv, pentru că dă valoare sacrificiilor de zi cu... | ||
| 2Domnule Domnisoru, te vaz dupe pozne ca esti tanar si de aceea te intreb cum vine asta cu "Treceti la munca" ca apoi sa faci apologia muncii pe meleaguri straine. Voi astia tineri ar trebui sa faceti... | ||
| 3scrisoare deschisaUn român care şi-a luat lumea în cap îi răspunde unui politician fanfaron Scrisoare deschisă către un senator şi către toată lumea 1 decembrie. Scrisoare deschisă către dl. senator... | ||
| 4Lasa ca stim noi de ce au iesit oameni in strada. Ne-a zis ieri la B1 TV unu cu moaca de PSD-ist ca: in decembrie pentru prima data lumea s-a decis sa voteze cu USL. Fara anticipate in toamna dispareti... | ||
| 5baetii, nu va zgaraie pe creier limbajul de lemn si stilul de compunere? sau v-ati obisnuit cu el?"Pentru amatorii de discurs de dreapta, statul nu face mare lucruPentru a nu adopta însă perversitatea... | ||
| 6'ei se fac ca ne platesc,noi ne facem ca muncim'- un enunt care a facut furori inainte de 1989;a fost lansat prin 85-86 si nu mi-e clar daca nu este elaborat chiar de creatorii calificati de zvonuri ai... | ||
| Mihai Goţiu 14995 citiri |
| Costi Rogozanu 12222 citiri |
| Cristian Teodorescu 9011 citiri |
| Viorel Dobran 5353 citiri |
| Remus Cernea 4507 citiri |
| Bogdan Ciuclaru 3020 citiri |
| Alin Fumurescu 2950 citiri |
| Ciprian Domnişoru 2872 citiri |
| Dorin Tudoran 2531 citiri |
| Cristian Bândea 2503 citiri |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Bogdan Ciuclaru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Cristian Bândea o postare |
| Mihai Goţiu 107429 citiri |
| Costi Rogozanu 74206 citiri |
| Cristian Teodorescu 44775 citiri |
| Alin Fumurescu 28267 citiri |
| Remus Cernea 21634 citiri |
| Iulian Leca 21267 citiri |
| Constantin Creţan 18925 citiri |
| Viorel Dobran 17315 citiri |
| Ciprian Şiulea 12029 citiri |
| Elena Vijulie 11755 citiri |
| Mihai Goţiu 42 postari |
| Costi Rogozanu 33 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Constantin Creţan 16 postari |
| Alin Fumurescu 12 postari |
| Iulian Leca 11 postari |
| Dorin Tudoran 10 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Mirosul de carte veche, acela imi place mie.
2010-06-23 12:59:36 | Raporteaza
Viitorul nu poate fi schimbat niciodata. Este imposibil sa schimbi ceva ce nu exista.
Ceea ce se schimba – permament, este doar prezentul in raport cu trecutul.
Daca seful meu ma da afara maine sau imi dubleaza salariul nu inseamna ca mi-a modificat viitorul ci doar starea de fapt a prezentului. In momentul in care voi fi data afara nu mai e vb de viitor ci de prezent. Valabil pt absolut orice actiune “viitoare”. Nu exista schimbare in viitor ci doar in prezent.
Dar exista destui care isi imagineaza ca viitorul poate fi schimbat fara sa inteleaga macar despre ce este vorba.
2010-06-23 13:02:09 | Raporteaza
Ba mie imi place de carte noua, nedeschisa – sint vreo 4-5 variante de miros.
2010-06-23 13:03:25 | Raporteaza
@Florina: @andreea: Mie îmi place mirosul de carte în general. Nu contează cât de veche e. Fiecare miros îmi trezeşte alte amintiri.
@vivica: Bine na… asta ştiam, doar că de amorul artei putem fenta şi logica un pic.
Se poate înlocui “să schimbe” cu “să influenţeze” dacă vrei.
2010-06-23 13:16:28 | Raporteaza
dle Puscas
O influenta inseamna, prin definitie, o schimbare. Ajungem la acelasi nonsens referitor la “schimbarea viitorului”
2010-06-23 13:46:21 | Raporteaza
@vivica: Aici nu mai sunt de acord. Viitorul poate fi influentat, desi inca nu exista. Uite, faptul ca tu ai lasat un comentariu aici m-a facut pe mine sa iti raspund. Daca nu ziceai nimic, eu faceam altceva in timpul ăsta. Tu ai influenţat ceea ce era viitorul meu in urma cu mai multe minute.
2010-06-23 13:51:15 | Raporteaza
Dispozitivul minune Book este foarte interesant, ca gadget! Dar cand il deschizi si citesti Patapievici sau Cartarescu, iti trece de asemenea gadgeturi si te apuci de imperia online!
2010-06-23 14:09:27 | Raporteaza
F.Puscas
Complet fals. Dvs ati hotarat, in prezentul de la un moment dat, sa actionati, conditionat de ceva ce s-a petrecut in trecut (comentariul meu).
Eu nu (v-)am influentat nicidecum vitorul ci dvs ati actionat in prezent. Puteati foarte bine sa ignorati comentariul meu in loc sa-mi raspundeti. Deci influenta comentariului meu n-a avut practic nimic de-a face cu hotararea dvs de a raspunde sau nu. Ceea ce s-a schimbat a fost prezentul dvs, momentul in care ati hotarat sa-mi raspundeti.
Ceva ma face sa cred ca in sinea dvs imi dati dreptate dar totusi ramaneti fixat pe ideea ca viitorul poate fi schimbat sau influentat.
2010-06-23 14:10:25 | Raporteaza
Team Vivica!
2010-06-23 14:24:19 | Raporteaza
@vivica:
“Complet fals. Dvs ati hotarat, in prezentul de la un moment dat, sa actionati, conditionat de ceva ce s-a petrecut in trecut (comentariul meu).”
Pai, vivica, daca Florin a actionat in prezentul de la un moment dat functie de ceva ce s-a petrecut in trecut, inseamna ca acel prezent a fost influentat de acel trecut. OK.
Dar acel prezent este / era un viitor pentru trecutul de care vorbim. Si daca ne ducem in acel trecut, da, viitorul a fost modificat. Tu o spui.
2010-06-23 14:42:21 | Raporteaza
Fumurescu, vino taica si desparte vivica de uscat.
2010-06-23 14:49:41 | Raporteaza
vivica,
Desi ai dreptate, nu poti schimba ceva ce nu exista, nu trebuie se ne facem ca nu intelegem expresia a schimba viitorul si anume:
BOOK va avea o influenta semnificativa asupra a ceea ce va fi dupa aparitia sa in raport cu ce ar fi putit fi daca BOOK nu ar fi survenit.
Expresia va sa zica > viitorul prefigurat astfel, inainte de aparitia BOOK, se prefigureaza acum, dupa aparitia BOOK, altfel si anume “schimbat”
2010-06-23 14:55:01 | Raporteaza
@Mircea
La fel de fals.
Totul, absolut totul se intampla NUMAI in prezent. Nimic nu se intampla in trecut la fel cum nimic nu se intampla in viitor.
Ce e atat de greu de inteles? Nici macar trecut nu exista. Am inventat notiunea de “trecut” ca sa catalogam si sa arhivam cumva prezentul de atunci.
Absolut nimic nu se intampla in viitor si absolut nimic nu poate influenta viitorul pt ca viitorul nu exista. Exista doar perceptia (mai mult sau mai putin logica) despre ceea ce ar putea fi.
Daca eu sunt pianista si tu imi tai 3 degete nu inseamna ca mi-ai influentat/schimbat viitorul pt ca viitorul meu nici macar n-a existat ca sa poti spune ca l-ai modificat in vreun fel sau altul. A existat doar o perceptia teoretica a viitorului.
Exista doar acel “daca”. Daca nu mi-ai fi taiat degetele as fi ajuns o pianista renumita, l-as fi luat de barbat pe nustiu care mare dirijor si am fi avut impreuna 5 copii. Totul e fals.
Astea sunt doar presupuneri. Viitorul meu, sau al oricui altcuiva, nu e scris nicaieri, nici in Big Bang nici in Biblie si nicaieri altundeva decat in conceptii si speculatii pur teoretice. Ceea ce se schimba permanent este doar prezentul, cu fiecare fractiune de secunda care trece.
2010-06-23 15:06:01 | Raporteaza
Cred ca fecare dintre cei prezenti a acceptat asta.
liba romana ne ofera aceasta expresie care ATENTIE nu trebuie luata mot a mot.
Insa poti accepta ca exista un viitor prefigurat, imaginat… de exemplu copii nostri care vor locui pe o planeta mai curata muncind cate 4 ore pe zi 3 aile pe saptamana, etc etc ? Asa cum spui tu: o perceptie mai mult sau mai putin … indreptatita, exacta, profetica
2010-06-23 15:33:45 | Raporteaza
Si ca sa nu va las “in coada de peste” pe cei care (poate) n-ati fost in stare sa tineti pasul cu discutia iscata, va intreb simplu:
Va cunosteti viitorul?
Stiti ce-o sa se intample cu voi, cu viata voastra, peste 30 min, peste o zi sau peste o luna?
Indiferent ce se va inampla in acest interval de timp, asta e singurul vostru viitor si n-a fost nici schimbat nici influentat nici (doamne fereste) oprit.
E de fapt prezentul – pur si simplu.
2010-06-23 15:33:58 | Raporteaza
Parerea mea este ca prezentul e cel care este.
Avem prezentul comunistilor de dinainte de 89, avem prezentul comunistilor PSD-isti si avem prezentul comunistilor PDL-isti.
Vedeti voi vreo diferenta intre acestea?
Deci, este clar, vivica stie ce zice….parerea mea
2010-06-23 15:35:46 | Raporteaza
… iar daca vrei sa intram in polemica mai rau decat ne poate permite cadrul de fata ….
Esti sigura ca viitorul nu ne este predestinat de o autritate transcendenta ce poate fi la randul influentata dea nume toane, indispozitii sau indigestii transcedentale ?
2010-06-23 15:40:27 | Raporteaza
vivica, eu nu reusesc de nici o culoare sa tin pasul cu tine. Ma depaseste, pur si simplu, vioiciunea cu care gindesti.
Da’ ma hazardez. De exemplu, stiu ce-o sa fac azi la ora 17. Inseamna ca prezentul meu e extins pina la 17? Ca pot afirma ca deja e ora 17?
2010-06-23 15:46:35 | Raporteaza
@vivica: Nu prea văd rostul abstractizării ăstea duse la extrem. Hai să lăsăm filozofările şi să o luăm logic. Viitorul există sau, mă rog, va exista, indiferent dacă îi zici aşa simplu sau îi spui prezentul care o să fie. Asta dacă nu cumva se întâmplă cine ştie ce. El poate fi într-o oarecare măsură determinat de noi. Altfel ce rost ar mai avea atâtea strategii de dezvoltare durabilă şi de raţionalizare a consumului de resurse? Tocmai pentru că putem influenţa viitorul facem anumite chestii.
2010-06-23 15:51:23 | Raporteaza
@Bogdan.
Nu stiu daca rostul obiectelor sau al fiintelor este predestinat de cineva sau ceva.
Pot sa-ti dau un exemplu, concludent.
Ma trezesc dimineata. Tubul de pasta de dinti e gol, pierd 3 secunde sa desfac altul.
Pe trotuar, niste muncitori lucreaza la canalizare si pierd 3 secunde ca sa-i ocolesc.
La colt de strada e un cersetor, pierd 3 secunde sa ma scormonesc in poseta ca sa-i dau 3 lei.
Traversez strada si in secunda aceea trece un bolid care ma face praf si pulbere.
Sigur (postem) prietenii vor spune ca masina aia afurisita mi-a curmat viitorul.
Dar daca nu erau: pasta de dinti, muncitorii de pe trotuar sau cersetorul din colt, as fi trecut strada cu cateva secunde inaintea bolidului si viitorul meu ar fi fost cu totul altul…nu-i asa?
Cine e de vina aici? Cine (sau ce) mi-a decis de fapt viitorul?
Probabil eu pt ca nu mi-am luat liber in ziua respectiva
2010-06-23 15:57:16 | Raporteaza
Draga vivica daca ceea ce spui este adevarat atunci teleportarea este nu doar posibila, este activitatea de zi cu zi a oamenilor…
Fi rezonabila! Consecintele care rezulta din idea ca doar prezentul se modifica si ca nu exista influente din trecut sunt utopice!
…
2010-06-23 15:57:57 | Raporteaza
@Puscas
Sigur ca da.
Ma scuzati ca “am sarit calul” nerespectand normele de conduita de pe Vox Publica.
Deci, Jos Basescu, jos Boc, jos PDL!
Uraaaaa…Uraaaaaaa…Uraaaaaaa (sindicalistii aplauda frenetic) PSD si PNL ne vor schimba viitorul!
2010-06-23 16:17:53 | Raporteaza
@vivica, esti limitata! Tu negi trecutul, prezentul si viitorul. Inseamna ca esti un nimic. Predictiile lui Einstein din trecut, s-au adeverit.Dovada este teleportarea cuantica.
2010-06-23 16:23:49 | Raporteaza
Draga vivica am intervenit pentru ca ideea sustinuta de dumneata este absurda si am incercat sa va aduc la realitate. Atata tot…
2010-06-23 16:26:20 | Raporteaza
@vivica: Daca nu-l cunosti (viitorul), asta nu inseamna ca trebuie sa-l negi. Ai o logica de copil de cls a I-a.
2010-06-23 16:26:22 | Raporteaza
@Corson
Stii vorba aia?:
Daca vrei sa-l faci pe D-zeu sa râda, povesteste-i despre planurile tale!
2010-06-23 16:26:54 | Raporteaza
@vivica M-ai înţeles greşit. Nu am făcut nicio aluzie politică. Eu doar îţi spunem că măsurile luate în prezent cu scopul de a ne asigura un viitor mai bun, nu îşi mai au rostul dacă teoria ta e 100% corectă.
2010-06-23 16:27:32 | Raporteaza
Nici nu ma asteptam sa intelegeti (toti) despre ce este vorba.
Voi aveti impresia ca schimbati/influentati viitorul cand spuneti ca …peste 5 minute imi fac o cafea….. E clar. Mi-am decis viitorul!
Poti sa salivezi pana te iau dracii, daca nu vine prezentul in care pui mana pe cafea, pe zahar pe lingurita si pana nu sorbi din cafea, o savurezi si o inghiti, nimic nu se intampla. Doar prezentul exista!
Iar viitorul pe care “l-ati programat” n-a fost decat un prezent devenit trecut, cu fiecare inghititura
2010-06-23 16:35:44 | Raporteaza
@vivica: “daca nu vine prezentul”, De unde vine prezentul vivico? Nu-i nimic, la toamna, pentru ca in viitor va veni si toamna, vei intra in cls. a II-a si vei invata cel putin conjugarea. Sper sa nu-ti dea batai de cap, cand te vei confrunta cu modificarea verbului dupa numar, timp, mod…:)
2010-06-23 16:46:22 | Raporteaza
vivica
eu cred ca fiecare a inteles ce vrei sa spui si iti dau, fiecare, dreptate.
De ce nu le faci plcerea sa acceti ca ne e mult mai usor sa traim gandind in sabloane a caror acuratete logica este mediocra dar care ne fac vietuirea suportabila.
La sc de soferi iti zice instructorul. ca sa o iei la dreapta invarte de volan 15 grade. Nu iti spune sa invarti de volan care invarte un ax care roteste o roata dintata care transmite miscarea la niste targhii care … etc. Iti zice simplu trage de volan si masina ocoleste grapa.
Dar tu ce faci, ii replici omului ca degeaba tragi de volan daca volanul nu e legat de axa si daca miscarea nu va ajunge la roti iar masina nu are strop de benzina si chiar daca ar avea nu are bujii …
(
2010-06-23 16:58:51 | Raporteaza
@vivica: Ete ca vivica a ajuns si la politica. Ne spune ca este basesciana. Daca este asa, draga vivico te rog sa le spui Basescului si Bocului ca tu traiesti numai prezentul. Ei dupa cum se vede traiesc numai trecutul -”greaua mostenire” si viitorul- “vor binele romanilor”, dar neaga exact prezentul, cel pe care ni-l prezinti tu cu atata patos.
2010-06-23 16:58:57 | Raporteaza
@vivica:
Vivica, pai cred ca ne trebuie echipa serioasa sa-ti tinem piept!
Pai, se accepta axa timpului, nu? Si deci noi putem percepe 4 dimensiuni (3 de spatiu si timpul). Desi sunt spatii cu n dimensiuni, dar nu pentru noi (probabil zeii pot). In paranteza, se spune ca furnicile nu simt decat doua dimensiuni.
) , dar nu-l putem modifica. Viitorul, nu-l prea stim, dar ne infoiem ca-l putem modifica. Crezi ca eu nu as vrea sa stiu cum vor fi impozitele la anu’? Dar , poci a sti? 
Cand spun “prezentul exista” [ tu adaugi si "doar" ] e un fel de pleonasm. Exista presupune prezentul. De aia tu strigi atat de tare ca trecutul nu exista. Ca si cum ai spune ca trecutul nu este..prezent! E corect, dar nu despre asta discutam. Si la fel e si cu viitorul. Trecutul, prezentul si viitorul sunt ipostaze (instante) situate pe axa timpului care sunt “percepute” de noi, asta intelegem noi /eu prin “exista”.
Ca altfel pot sa-ti demonstrez ca nici prezentul nu exista si nu cred ca ti-ar placea!
Cat despre modificari… aici e mai dificil.
Trecutul il stim (daca spune si ea tot..
2010-06-23 17:02:15 | Raporteaza
vivico:
) n-ai.
o definitie ceva? 
1 ai tupeul obraznic sa folosesti durata(3 secunde, 3 secunde, 3 ore whatever) cu nonshalantza si talent. deci las-o balta
2 n-ai cum sa dovedesti ca prezentul exista (ai vreo proba irefutabila?
3 ce ziceai ca e prezentul?
2010-06-23 18:00:20 | Raporteaza
1 a asociat vivica prezentu cu CEEA CE ESTE PERCEPUT si le-a luat maul la toti.
,
.
2 dupa aia a bagat si unitati de masura a timpului fizic (toata lumea stie ce e o ora sau un minut).
3 apoi a amestecat perceptia cu durata, care-s ca bicicleta si religia,
4 a negat trecutul in baza perceptiei care e tot intotdeauna in prezent
5 si gata magia. varza e gata.
6 plus ca a venit cu al treilea element, care nu e nici perceptie, nici durata: decizia umana.
7 malaxorul confuziei incapatanate s-a pus in miscare si n-a zis nimeni cu convingere : stop vivica, le amesteci si nici tu nu intelegi nika
2010-06-23 18:15:44 | Raporteaza
Viitorul nu poate fi schimbat insa noi putem schimba viitorul:).
2010-06-24 00:33:00 | Raporteaza
Si uite-aşa se linişti vivica…
2010-06-24 07:05:05 | Raporteaza
[...] Un nou dispozitiv capabil să schimbe viitorul [...]
2010-06-29 02:05:48 | Raporteaza